Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pon 17:57, 10 Wrz 2018    Temat postu:

o opornikach nie mówią, mówia tylko o tym jak ukłąd działa
ogólnie te róznice są bardzo małe, musi byc wprawiony rider żeby wyczuc ewidentnie róznice
Krystian
PostWysłany: Pon 13:53, 10 Wrz 2018    Temat postu:

Więc wpiąłem wtyczkę zwartą, bez opornika, zmostkowana(wcześniej przewody były urwane i obwód nie był zamknięty).
Motocykl jakby lepiej wstaje, chociaż nie wiem czy to nie wmawianie sobie, że jest lepiej. Sprawdzę jeszcze tą wtyczkę pod bakiem, czy tam czasem tez nie ma opornika, lub innych niespodzianek.

Tak naprawdę w książce serwisowej nic nie ma, przynajmniej tej polskiej.
Szkoda, że tego angielskiego service-manualna nie ma przetłumaczonego, tam faktycznie jest troszkę więcej i informacji, chociaż nic nie widziałem na temat oporników.

Dziękuje za informacje.
henio12323
PostWysłany: Sob 7:17, 08 Wrz 2018    Temat postu:

szczerze nie pamietam z głowy jaki opór co zmienia
druga sprawa że jeszcze pod bakiem jest przewód ( chyba czarno biały ) w jednym miejscu ma złączke - i tam sie wpina opcjonalny przełącznik map zapłonowych - w jenej pozycji ma mape z modułu, druga pozycja - zwarta ma mape ( tez z modułu ) ale uwzględnioną tym własnie opornikiem.
w ksiazce serwisowej wszystko jest opisane

o innych programach które da sie podpiąć nie slyszałem
Krystian
PostWysłany: Sob 6:23, 08 Wrz 2018    Temat postu:

Okej, właśnie tego mi było trzeba, pogrzebalem trochę na temat tych zmiennych map, i teraz pytanie, wypięta jest ta wtyka, jakie on w takim razie przyjmuje parametry?
Z tego co wyczytałem, im większa oporność tym bardziej staje się potulny, jak to jest gdy wtyczka jest całkowicie wypięta?
Jeżeli potrzeba jest pełnej mocy, rozumiem że wystarczy te przewody połączyć ?
A załóżmy, że po wpięciu opornika 6,8k ohm mamy juz taką mapę średnią i po wpięciu opornika 15k ohm staje się ospały?


A co do oprogramowania, jakieś doświadczenia? Zależy mi na konkretnym i dostępnym programie na laptopa, potrzebuje wyłącznie odczytania błędów i ich ewentualnie wykasowanie, jak i również kontroli parametrów silnika. Tuneecu słyszałem dobry, tylko nie ogarnia SXF’ów.
henio12323
PostWysłany: Pią 7:32, 07 Wrz 2018    Temat postu:

to jest dongiel do wyboru mapy, wpinasz albo takiego dongla co wysłałes w linku - on zadaje odpowiednia mape, albo wpinasz taki kołowrotek akcesoryjny który ma kilka wyborów map.
jak jest rozłączony to jest inna mapa niz na złączonym

tuneecu chyba da rade odczytac błędy ale mocno ograniczone, TEXA juz sobie lepiej radzi ale ne ma opcji zabawy z mapami no i troche tez kosztuje
Krystian
PostWysłany: Czw 19:50, 06 Wrz 2018    Temat postu: SXF 250 instalacja CAN.

Witam.
Panowie, mam pytanie odnośnie instalacji elektrycznej w moim SXF250 z 2011r.
Znalazłem ostatnio u siebie urwaną wtyczkę 2-pinową z takim gumowym kapturkiem w filtrze powietrza, pod kapturkiem jest rezystorek łączący oba przewody.
Według serwisu jest to: END PLUG CAN-BUS 08 numer:69011040000. Na ebaju jest do kupienia i wygląda tak: https://www.ebay.co.uk/p/2008-2016-KTM-Husqvarna-FE-FS-Rc8-250-350-450-570-SXF-XCF-End-Plug-Can-bus/624070741
Jak rozumiem jest to koniec instalacji CAN, pytanie czy jak przewody są urwane ma to jakiś wpływ, czy jest tylko zależne podczas podpinania motocykla pod komputer?

A tak na marginesie chciałbym się dowiedzieć więcej szczegółów na temat diagnostyki komputerowej SXF, czytałem informacje z przed przeszło kilku lat o aplikacjach, niesety SXF'y nie obejmują, czy coś się zmieniło?
Można dorwać gdzieś interfejs i są programy dzięki którym będę w stanie sprawdzć parametry silnika i jego błędy?
Czy pozostaje mi tylko być uzależnionym od serwisu?

Z góry dziekuję za podpowiedzi.
Pozdrawiam.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group