Autor Wiadomość
mentor
PostWysłany: Pon 9:35, 20 Sie 2018    Temat postu:

Ostatnio gość z tego linka co podałeś marchewka chciał ode mnie kupić mojego akrapa od sx'a którego mam wystawionego na olx.
Potem chciałem się zamienić i dawał swojego sxf 250 na mojego sx 450.
W końcu nici z transakcji Smile
Gość ma 2 moto na olx i każdy opisany w jednakowy sposób (czyli moto igła).
A jak jest to byś musiał pojechać i zobaczyć. Jak widziałem jesteś z mazur i on tez (ja z Warmii) to daleko raczej na przejażdżkę nie masz. Szkoda, że nie szukasz sx'a bo mam na prawdę godne moto.
marchewka
PostWysłany: Sob 21:27, 18 Sie 2018    Temat postu:

https://www.olx.pl/oferta/ktm-perfekt-dopieszczony-CID5-IDvgBGK.html#90effe9762;promoted

te dokładnie, ktoś zna/ oglądał ? na co powinno się zwrócić szczególną uwagę w takim modelu ?
wuhacz
PostWysłany: Pią 13:50, 17 Sie 2018    Temat postu: Re: KTM 400 RFS opinia

marchewka napisał:
w okolicy mam egzemplarz z 07r niby po remoncie, ale wydaje mi się że sprzedający to handlarzyk i się tego najbardziej się obawiam. Z drugiej strony moto trochę już stare ;/


Chyba nawet wiem które. Very Happy
hacker33
PostWysłany: Pią 11:51, 17 Sie 2018    Temat postu:

Z tą różnicą, że przesiadka z DRZ na KTM 400 to taka przesiadka bez "strachu".
Jest szybciej, mocniej ale akceptowalnie. Taki kolejny level.
Natomiast przesiadka z DRZ na 525/530 to już mega przeskok i można pierwszej jazdy się przestraszyćVery Happy
rooland
PostWysłany: Czw 22:40, 16 Sie 2018    Temat postu:

Też przesiadłem się z Drezyny E na rfsa 450tkę. I różnica w jeździe, w lekkości motocykla, w skręcaniu itd itd itd jest kolosalna. Więc jak przesiądziesz się z drz na cokolwiek baridzej wyczynowego to i tak będzie olbrzymi przeskok.
henio12323
PostWysłany: Czw 21:33, 16 Sie 2018    Temat postu:

wszystko jest w ksiazkach serwisowych jak chcesz sie dowiedziec " co do godziny" realnie wytrzymuja silniki podobne przebiegi.
wady fabryczne zostały juz na pewno wyeliminowane i popoprawiane - kwestia aby znalexc ciekawy egzemplarz - ale to sie tyczy kazdego zakupu nawet i rocznego motocykla Very Happy
marchewka
PostWysłany: Czw 21:11, 16 Sie 2018    Temat postu:

okey, powiedz jak wyglądają interwały serwisowe w takiej exc 530 i ile mniej są wytrzymałe , nie bać się rocznika 2008 gdy dopiero wchodziły? na co zwrócić uwagę, jakieś wady fabryczne ?
henio12323
PostWysłany: Czw 20:03, 16 Sie 2018    Temat postu:

olej 15 godzin
tłok korba - czesto to zalezy od szczęscia, jakosci wykonanego serwisu, i zuzycia całego silnika, jak dobrze zrobiony 300 godzin amatorki to nie problem
słabe strony - wiek i liczne przygody u poprzednich włascicieli Smile

po 2008 roku sprzety są duzo fajniejsze w jeździe, fajniej sie prowadza, lepsze zawieszenia, silniki elastyczniejsze - wszystko na plus. silniki nowsze są delikatniejsze - wymagaja dbania o olej i czynnosci serwisowe ale jak sie o to wszystko zadba są równie bezawaryjne. problem tez jest tylko w roczniku - duzo jest sprzetów ze średnio zadbanymi piecami, i bywa to problematyczne. w starszych RFSie wszystko jest troszke bardziej topornie zrobione - i nawet jak wałki rozrządu są poprzycierane, na rolkach wodzących troche luzu, to jeszcze to jeździ jakoś, nowsze muszą byc porzadniej serwisowane - ale odwdzięczaja sie lepszą kultura pracy silnika, duzo lepszą elastycznoscią - z dołu lepiej fajniej ciągną. także decyzja do ciebie. osobiscie jakbym miał kupować RFSa a nowszy wybrał bym nowszy ze względu na to że lepiej jeździ.
marchewka
PostWysłany: Czw 18:58, 16 Sie 2018    Temat postu: KTM 400 RFS opinia

Panowie i Panie sprzedałem swoje DRZ i chce coś konkretniejszego w teren, ale aby utrzymanie nie było mega drogie, a serwisy częste, czytałem o RFS dokładnie 400, podajcie ze swojego doświadczenia czasy serwisowe, co ile mth olej, zawory, tłok, korba przy normalnej lajtowej jeździe enduro, itp. jakie mają słabe strony ? w okolicy mam egzemplarz z 07r niby po remoncie, ale wydaje mi się że sprzedający to handlarzyk i się tego najbardziej się obawiam. Z drugiej strony moto trochę już stare ;/
Co powiecie może o exc 530 i 400 2008r też mam nie daleko, ale silniki to niby już nie to, jakie macie opinie, jakie roczniki , co lepsze to zwykłej jazdy enduro.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group