Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Śro 20:01, 15 Sie 2018    Temat postu:

jak nie było spręzynki to nie było cisnienai w układzie - wiec to nie to. mi sie wydaje ze to był odpływ wody z komory na przy zapłonie - tam oleju nie powinno byc, jest oddzielone uszczelniaczem - wiec pewnie ten uszczelniacz padł.
cossa2553
PostWysłany: Śro 17:21, 15 Sie 2018    Temat postu:

A czy może to być spowodowane przez bypass że tam olej leciał? Ciśnienie go wypychało. Bo w bypassie nie było sprężynki. A jak już brakowało tego to zamówię cały bypass nowy.
arkglo
PostWysłany: Śro 16:47, 15 Sie 2018    Temat postu:

Musisz zdjąć magneto i wymienić uszczelniacz wału, no chyba że zablokowało zawór zwrotny oleju w komorze korbowej o ile taki masz.
cossa2553
PostWysłany: Wto 21:50, 14 Sie 2018    Temat postu:

cossa2553
PostWysłany: Wto 21:48, 14 Sie 2018    Temat postu: Cieknący olej, co to za rurka?

Witam, zauważyłem że z tego miejsca co na zdjęciu przy kopaniu jest ciśnienie i psiuka tam olej, przy opalonym motocyklu również leci z tego olej.
Od czego to jest? Przy odkręceniu pokrywy od magneta widzę że idzie do ze środka karteru.
Zdjęcie niżej.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group