Autor Wiadomość
ciernik
PostWysłany: Nie 22:58, 16 Wrz 2018    Temat postu:

Sprawdź czy klocki są równolegle do tarczy.
W jednym moto, miałem zgięty adapter zacisku i tez klamka ciągle miękka, jakby zapowietrzona.
Klocki brały jakby pod katem względem tarczy i po puszczeniu klamki za mocno cofały cylinderek.
Po wyprostowaniu adaptera, wszystko super.
Popatrz dokładnie na klocki jak pracują kiedy wciskasz klamkę i jak dopasowują się do tarczy.
Enduros70
PostWysłany: Nie 21:53, 16 Wrz 2018    Temat postu:

Jak już wszystko ogarnąłeś i klamka guma to pompa jest zużyta, mimo iż stan gładzi cylinderka wzrokowo jest ok. Oznaką dobrego stanu pompy jest sprawne zasysanie płynu po opróżnieniu bez zbędnego kombinowania i wstępnego zalewania.
e46
PostWysłany: Wto 22:45, 21 Sie 2018    Temat postu:

A ja zamiast strzykawki polecam pompkę podciśnieniową (za 100zł). Rozwiązuje wszystkie problemy odpowietrzania
KristofSX
PostWysłany: Wto 21:25, 21 Sie 2018    Temat postu:

Snowden napisał:
Zamontowany zestaw naprawczy pompy - cylinderek w pompie w super stanie, powierzchnia lustro. Wszystko odpowietrzone na 100%. Jest trochę lepiej - hamuje ale i tak klamka wpada po samą manetkę po lekkim naciśnięciu. Bez klocków jak pompuje to nie chcą wypadać tłoczki z zacisku.
Skończyły mi się pomysły.

ja ostatnio walczyłem z tyłem i też skończyły mi się opcje i też miałem tak że pompa nawet tłoczka nie wypychała. wymyśliłem coś takiego:
-zbiorniczek nalany do pełna
-zaworek do odpowietrzenia zakręcony
-na zaworek zakładamy strzykawkę z weżem
w strzykawce robimy podciśnienie (zasysamy tłok)
popuszczamy zawór - i do strzykawki leci płyn z powietrzem.
operację powtarzamy 2-3 razy.
trzeba kontrolować stan w zbiorniku żeby podciśnienie nie wyssało całego płynu i zassło powietrza z góry
u mnie po tej operacji tył działa perfecto,
zobacz , może na przodzie też zadziała
Snowden
PostWysłany: Wto 20:44, 21 Sie 2018    Temat postu:

Zamontowany zestaw naprawczy pompy - cylinderek w pompie w super stanie, powierzchnia lustro. Wszystko odpowietrzone na 100%. Jest trochę lepiej - hamuje ale i tak klamka wpada po samą manetkę po lekkim naciśnięciu. Bez klocków jak pompuje to nie chcą wypadać tłoczki z zacisku.
Skończyły mi się pomysły.
hacker33
PostWysłany: Nie 17:21, 12 Sie 2018    Temat postu:

Poprawnie powinien być zacisk na górze a pompa na dole.
Wtedy masz 100% pewność, że odpowietrzasz najefektywniej.
Powietrze idzie grawitacyjnie do góry.
KristofSX
PostWysłany: Nie 16:00, 12 Sie 2018    Temat postu:

Hej, wymień jeszcze tłoczek pompy hamulca, może puszczać ciśnienie
Snowden
PostWysłany: Nie 12:37, 12 Sie 2018    Temat postu: problem z odpowietrzeniem przedniego hamulca

Witam,
Przedni hamulec w moim exc 07r nigdy nie był za mocny, na ściernisku ledwo blokowało koło. Podczas oczekiwania za inne części zabrałem się za niego.
Zamówiłem zestaw naprawczy zacisku, wyczyściłem, złożyłem na płyn chodził lekko i bez problemów.
Zabieram się za odpowietrzanie, pompa nie chciała zassać wiec odpowietrzyłem ja w miejscu gdzie wchodzi przewód, motor na lewą stronę, zassała i po czasie z zacisku leciał już czysty płyn bez bąbelków - ale klamka nadal miękka.

Próbowałem pompa na górze, zacisk na samym dole, przewód nie załamany, nie ma nigdzie "górki" w której mogły zebrać się bąbelki - przy wciskaniu klamki słychać jak klocki dotykają tarczy, ale dalej nie da się odpowietrzyć.
Przy jeździe jak się pod pompuje klamką - to jest lepiej na chwile (klamka delikatnie twardnieje).
Jedyne co mi przychodzi na myśl to, że pompa siadła.
Co o tym myślicie ?
Z góry dziękuje serdecznie za pomoc Smile
Pozdrawiam W.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group