Autor Wiadomość
Keny
PostWysłany: Sob 19:32, 14 Kwi 2012    Temat postu:

Mechanizm mam inny.
wójo
PostWysłany: Pią 19:26, 13 Kwi 2012    Temat postu:

w fcr 39 jest calkiem inny mechanizm i tam praktycznie tego patentu nie trzeba stosowac, przynajmniej u mnie nie ma zadnych luzów miedzy ruchem przepstnicy a ruchem membrany.
KristofSX
PostWysłany: Pią 18:40, 13 Kwi 2012    Temat postu:

Keny napisał:
A jak ten "patent" zrobić w gażniku z 2001r. (exc520)?

masz KEIHN. MX FCR39 i masz ten mechanizm na 100%
Keny
PostWysłany: Pią 17:45, 13 Kwi 2012    Temat postu:

Też chcę by natychmiast reagował na odkręcenie manetki Wink , ale mam inny mechanizm Sad , czy pompka przyspieszacza to jest na dole gażnika?
Keny
PostWysłany: Pią 11:47, 13 Kwi 2012    Temat postu:

A jak ten "patent" zrobić w gażniku z 2001r. (exc520)?
henio12323
PostWysłany: Śro 15:55, 11 Kwi 2012    Temat postu:

nooo tam tez własnie to było Very Happy ogólnie patent powstał niemalze równo z produkcją tych gaźników ;P od poczatku tak tuningowali je. stary patent, w usa cuda robią z tymi gaziorami Very Happy
Asteros2012
PostWysłany: Śro 15:36, 11 Kwi 2012    Temat postu:

W gazecie X-Cross tez o tym pisali i też na drut radzili wiązać Razz
henio12323
PostWysłany: Pon 6:08, 09 Kwi 2012    Temat postu:

spora róznica w reakcji na gaz ;D nie w mocy motocykla Razz duzo płynniej sie smiga po torze crossowym, w lesie czy amatorsko patent zbędny, tylko o jakis % wzrośnie spalanie. a ja czasem na tor MX wyskakuje i strzelic ze sprzegła na winklu to podstawa a bez tego patentu czasem potrafił sie na ułamek sekundy zmulic Razz teraz tego problemu nie ma
Endriu11634451
PostWysłany: Nie 22:02, 08 Kwi 2012    Temat postu:

Hehe, patrz, a szukałem... Shocked
Myślałem może że jest spora różnica bo wcześniej napisałeś "i jest zauwazalna róznica." Very Happy Ale skoro tak nie czuć to chyba tylko z czystej ciekawości sprawdzę...
henio12323
PostWysłany: Nie 21:34, 08 Kwi 2012    Temat postu:

ja nie czuje duzej róznicy w spalaniu jak i w mocy Razz jakas tam moze poprawa na samą reakcje na gaz jest, mocowo raczej jest to nieodczuwalne.


2 sek szukania w google Razz
http://www.enduro-adventure.com/new/index.php?option=com_content&view=article&id=239:modyfikacja-pompki-przyspieszajcej-keihin-fcr&catid=37:poradniki&Itemid=234
Endriu11634451
PostWysłany: Nie 21:27, 08 Kwi 2012    Temat postu:

henio12323 napisał:
jest inny patent. wystarczy tam gdzie masz regulacje, spiąc oba elementy drucikiem albo oringiem. wtedy nie ma momentu przestoju, i jest zauwazalna róznica.

Mógłbyś to dokładniej opisać? W którym miejscu dokładnie to spiąć? Może jakieś zdjęcia? Pytam bo bym takie coś sobie zrobił tym bardziej że gdy kupiłem motocykl miałem coś tam spięte opaską zaciskową ale jakoś wyszło że się jej pozbyłem... Taki zabieg mocno wpływa na ogólne spalanie?
Kris Racing
PostWysłany: Nie 19:40, 08 Kwi 2012    Temat postu:

ja posiadam KTM 450 EXC 06r. ma powiększony dolot i wylot układ wydechowy tytan akrapovic moto i super nawet 4 biegu wyrwe go na jedno koło no ale tak jak by mi coś brakowało słabo wyrywa dlatego pisałem czy ta sprężyna daje jakieś efekty jak bede mieć czas to sprubuje to zadrutować i zobacze czy będą lepsze efekty
henio12323
PostWysłany: Nie 18:58, 08 Kwi 2012    Temat postu:

mam ;P mam tez załozoną sportową podstawke pod pompke, która jest 1/3 pojemniejsza względem oryginału ;D i moto całkiem inaczej ciągnie. choc w 525 i tak ciezko wykorzystać tą moc w terenie Razz
Kris Racing
PostWysłany: Nie 18:25, 08 Kwi 2012    Temat postu:

hehe to bedzie trzeba podrutować i zobacze efekty!!!dzięki
a ty henio 12323 też tak masz podrutowane???
henio12323
PostWysłany: Nie 17:48, 08 Kwi 2012    Temat postu:

twardsza spręzynka sprawia ze szybciej po dodaniu gazu zaczyna sie wtrysk. jest inny patent. wystarczy tam gdzie masz regulacje, spiąc oba elementy drucikiem albo oringiem. wtedy nie ma momentu przestoju, i jest zauwazalna róznica. i masz tuning za 2 grosze Razz

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group