Autor Wiadomość
horhito
PostWysłany: Wto 20:06, 02 Paź 2018    Temat postu:

Mam ktm duke 200 2013 chyba. bylem juz w warsztacie i rzeczywiscie to uszczelka pod wlewem dzieki za info!
henio12323
PostWysłany: Pią 7:04, 28 Wrz 2018    Temat postu:

tam jest odpowietrzenie w korku wlewu paliwa, wiec rzeczywiscie to moze tak byc, co mas za moto i jaki przebieg ? bo druga opcja to słabo trzymajaca uszczelka korka wlewu

rpm1 i 2 to jest ta czerwona dioda co swieci na wysokich obrotach, rpm1 obroty kiedy zaczyna migać, rpm2 kiedy zazczyna juz swiecic ciągłym swiatłem, na docieranie motocykla sie ustawia nizsza wartosc, - i to jest wskazówka dla kierowcy, potem sie przestawia na wyzsza a uzytkownik moze sobie to przestawić
horhito
PostWysłany: Pią 2:03, 28 Wrz 2018    Temat postu: ktm duke 200 2013

Witam mam problem z przelewem chyba, gdy przy chamowaniu stajac na przednie kolo motor jest przechylony wylewa sie paliwo jestem pewny ze tak nie moze byc! wW komisie gdzie go kupilem zapeniali mnie ze tak jest w tym modelu:D dodam ze mieszkam w irlandii. druga sprawa: gdy przytrzymam guzik set przy wyswietlaczu pojawia sie komunikat RPM2 10250. nie mam pojecia co to jest moge to przestawiac na miejsza cyfre badz wieksza. czemu to sluzy?
Leniec
PostWysłany: Sob 14:50, 25 Sie 2018    Temat postu:

Dzięki za informację. Płyn kontrolowany jest na bieżąco, układ również. Być może problemem jest zdemontowany termostat, ale raczej nie w tym problem.
O wymianie wiatraka na inny już czytałam, niemniej jednak martwi mnie problem przegrzewania się silnika skoro piszesz, że u Ciebie się tak nie dzieje...
Tomjag
PostWysłany: Nie 14:16, 19 Sie 2018    Temat postu:

Chyba nie. U mnie nigdy nie pojawił się ten komunikat nawet przy jeździe w korku w wysokich temperaturach.
Sprawdziłbym na twoim miejscu stan płynu i czy jest dobrze odpowietrzony układ.
Wiem ze strony międzynarodowej, że stosowany jest mod w postaci wymiany wiatraka na firmy SPAL, który jest wydajniejszy i cichszy, dodatkowo pasuje plug&play. Kurcze specyfikacji nie pamiętam.
Leniec
PostWysłany: Pią 14:13, 17 Sie 2018    Temat postu: Ten sam problem

witam
jestem nowa na forum. Zakupiłam Duke'a z 2013 roku, rok temu. Sprowadzany z Niemiec. Od samego początku nie włączał mu się wiatrak. Mój prywatny mechanik (w postaci mojego Taty) próbował wielu rzeczy. Wymieniał przekaźnik- nie zadziałało. Jak spiął na krótko to działał.
Odpowiedzią okazało się podjechanie do mechanika który miał komputer. Okazało się że moto ma 3 błędy, w tym jeden wentylatora.
Od teraz wiatrak się włącza.

Mam jednak inne pytanie do Was (jako że to moje pierwsze moto): KTM na trasie ma 2-1 kreski do pierwszego zakresu więc problemu raczej nie ma. Problem zaczyna się gdy wjadę do miasta. Po 3-4 minutach temperatura podchodzi na max i włącza się ostrzeżenie "high coolant temperature" ale nie odcina mi moto. Czy to normalne w tym motocyklu?
pistol
PostWysłany: Pią 9:52, 10 Sie 2018    Temat postu:

Zgadza się, czujnik w głowicy jest czujnikiem temperatury cieczy ale żadnego innego czujnika znaleźć tam nie mogę, poza oczywiście czujnikiem ciśnienia oleju. I skłaniam się ku opcji drugiej, tyle że nie wiem który to może być moduł a bez rozszarpania wiązki sam go chyba nie namierzę bo kolory przewodów ni chusteczki nie pasują do manuala ... Wcześniej myślałem że to przekaźnik i namierzyłem 5 sztuk (upraszczając 5 brązowych i 1 czarny) zamieniłem dwa brązowe z którego jeden wytypowałem jako ten od wentylatora i jedyną zmianą było zapalenie się kontrolki CHECK na stałe więc wróciły na swoje miejsca. Poza tym na schemacie jest tylko ECU + bezpiecznik + wentylator + przekaźnik.
Zastanawia mnie właśnie to dlaczego wentylator załącza się po odłączeniu czujnika temperatury cieczy? Czy to może być prawidłowa reakcja? Czy może jest coś z ECU i bez komputera się niczego nie dowiem ... Może ktoś z DUKE'A 125 mógłby to sprawdzić - zdjąć kostkę z niebieskiego czujnika w głowicy (od strony tylnej motocykla) i się wypowiedzieć czy wiatrak wtedy odpala?
Pozdrawiam.
henio12323
PostWysłany: Czw 19:05, 09 Sie 2018    Temat postu:

a czy przypadkiem czujnik w głowicy to nie jest czujnik temperatury cieczy ? a nie ma przypadkiem drugiego czujnika który jest termowłącznikiem wentylatora ? jezeli tak to drugi czujnik - a raczej termowłacznik moze byc problemem

opcja druga - moduł steruje załączaniem wentylatora - bierze sygnał z czujnika temperatury, i w odpowiednim czasie załącza wentylator - wtedy moze byc uszkodzony moduł

nie jestem pewien jak to jest rozwiazane w DUKE ale obie opcje mozna sprawdzic - chociazby po katalogu częsci czy schematach elektryki

opcja kolejna to przekaźnik - wydaje mi sie że w duke załączaniem wiatraka steruje przekaźnik - i on moze byc problemem
pistol
PostWysłany: Czw 17:13, 09 Sie 2018    Temat postu: Problem z układem chłodzenia - wiatrak nie działa

Witam Panów. KTM Duke 125 2012 bez ABS: nie działa wiatrak chłodnicy pomimo, że temperatura na wyświetlaczu zamyka wskaźnik i jest wyświetlane ostrzeżenie o wysokiej temperaturze cieczy.
- bezpiecznik sprawdzony,
- wiatrak "na krótko" działa,
- płyn w normie,
- czujnik temperatury (niebieski z głowicy) wymieniony (chociaż oba teoretycznie wskazują to samo czyli skala temperatury wzrasta na maxa),

- I TERAZ CHYBA COŚ ISTOTNEGO - podczas pracy silnika, po odłączeniu kostki z tego właśnie czujnika, wiatrak uruchamia się po 1-2 sekundach a w międzyczasie silnik lekko zwiększa na chwilę obroty.

Ktoś coś pomoże? Wolałbym uniknąć wizyty w warsztacie jeśli to w ogóle możliwe ...
Pozdrawiam!

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group