Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Wto 13:40, 21 Sie 2018    Temat postu:

dysza głowna odpowiada za dawke paliwa na duzych otwarciach przepustnicy, czyli na wol;nych obrtoach nie ma znaczenia, zaczyna się dopiero róznica przy odkręceniu gdzies na prostej Very Happy
Gość
PostWysłany: Wto 11:38, 21 Sie 2018    Temat postu:

Wszystkie mam takie jak w serwisówce tylko główna mam mniejsza 165 natomiast serwisówka podaje 195
henio12323
PostWysłany: Wto 7:32, 21 Sie 2018    Temat postu:

kristofsx.com poszukaj tu serwisówke pewnie dorwiesz tam są opisane jakie dysze powinny byc
qater123
PostWysłany: Sob 14:26, 18 Sie 2018    Temat postu:

dzisiaj rozkręciłem gaźnik i dysza wolnych obrotów to 45, główna 165, dysza iglicy? 300, natomiast iglica jest na 3 ząbku od dołu. Próbować z dyszą wolnych obrotów 42 i główną 160? Oraz jakie dysze były seryjnie montowane?
henio12323
PostWysłany: Wto 7:42, 14 Sie 2018    Temat postu:

ja nie raz robiłem te motocykle i na mikuni np. też bardzo fajnie to chodzi, FCR na pewno bardziej sportowy gaźnik

tylko jak ty nie mozesz sobie poradzic z prostą regulacja to dostrojenie całkiem innego gaźnika cie przerośnie na pewno
qater123
PostWysłany: Pon 21:07, 13 Sie 2018    Temat postu:

Z tego co wyczytałem to najlepszym wyjściem jest przejście na keihin fcr, tylko pytanie jaki będzie odpowiedni? 40 czy 41? I jak kupiłbym powiedzmy od sx 450/exc 525 to musiałbym kupić gumę krućca od lc4 625, zestaw linek oraz rolgaz?
arkglo
PostWysłany: Sob 20:45, 11 Sie 2018    Temat postu:

Tutaj jak wkręcasz, to zubażasz
henio12323
PostWysłany: Pią 8:18, 10 Sie 2018    Temat postu:

zalezy gdzie jest umiejscowiony kanał/sruba

jak przed przepustnica ( czyli miedyz przepustnica a filtrem powietrza) im bardziej wykręcisz srube tym dasz wiecej powietrza

jak sruba jest miedzy przepustnicą a głowica - to wykrecajac wzbogacasz w wiecej palwia
qater123
PostWysłany: Czw 20:18, 09 Sie 2018    Temat postu:

Obrót w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara zmniejszy ilość benzyny (mieszanka uboga), obrócenie go w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara zwiększy ilość benzyny (bogata mieszanka), tak?
Rysiek24
PostWysłany: Śro 15:03, 08 Sie 2018    Temat postu:

tego dellorto lepiej nie ruszaj , jak pali to tylko sie cieszyc ...
henio12323
PostWysłany: Śro 9:53, 08 Sie 2018    Temat postu:

przeciez napisałem oc masz zrobic - zmien dysze i wtedy kręc.
arkglo
PostWysłany: Śro 8:26, 08 Sie 2018    Temat postu:

Na pewno trzeba wyjąć gaźnik i wszystko przejrzeć (dysze, poziom paliwa). Jak się nagrzeje i schodzi z gazu to nie ma tendencji do gaśnięcia? Jeśli tak jest, to masz za bogato na wolnych obrotach. Jak odpalasz na zimno to ze ssaniem czy bez? Jeżeli bez, to za bogato. Gaźnik zwykły czy z pompką przyspieszającą? Jeśli z pompką, to dymienie na czarno przy odkręcaniu gazu jest normalne. Poza tym zacząć trzeba od sprawdzenia i wyczyszczenia filtr powietrza.
qater123
PostWysłany: Wto 20:29, 07 Sie 2018    Temat postu:

Oraz śruba wolnych obrotów jest wkręcony na maxa
Gość
PostWysłany: Wto 20:13, 07 Sie 2018    Temat postu:

Natomiast jak wykręcę o 1.5 obrotu to motocykl natychmiast gaśnie
henio12323
PostWysłany: Wto 19:49, 07 Sie 2018    Temat postu:

w takim razie to wyreguluj
jak jest wkręcona na maxa to jest najbardziej bogato - daj oczko mniejszą dysze wolnych obrotów i powinno wyjść wtedy sruba składu nie na maxa ( chyba ze wkręcone jest na pałe bez zadnej regulacji )
to że kopci na max gazie, srubka składu i to jak odpala nie ma znaczenia. bo wtedy za to odpowiada iglica/ dysza główna/rozpylacz - trzeba by sprawdzic jakie dysze są i iglice i cos przemysleć, mozna na pałe wrzucic troche mniejsza główna i zobaczyc jak sie bedzie zachowywał

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group