Autor Wiadomość
hacker33
PostWysłany: Śro 11:58, 08 Sie 2018    Temat postu:

Po wymianie tłoka i tulei powinieneś wyregulować gaźnik.
Jeżeli tego nie zrobiłeś to masz przyczynę.

Dobrze jakbyś napisał lub sam sobie sprawdził dlaczego i z czego czyścisz tą świecę?
Patryk987456
PostWysłany: Pon 8:54, 06 Sie 2018    Temat postu:

Właśnie ktm nie dymi, poszperam coś w gaźniku
henio12323
PostWysłany: Pon 6:35, 06 Sie 2018    Temat postu:

grzanie i przegrzewanie to jedno - ale gaźnik na pewno da sie dostroić pod panujace warunki, mi brzmi na zalewanie jakies mocne, moto dymi jak odkręcisz gazu ?
Patryk987456
PostWysłany: Nie 21:22, 05 Sie 2018    Temat postu:

Teraz to już trocche za późno, narazie muszę zrobić coś z obrotami
amek721
PostWysłany: Nie 21:19, 05 Sie 2018    Temat postu:

jeżeli zamontujesz go w komorze spalania to tak Very Happy
główną wadą tulei jest gorsze oddawanie ciepła w stosunku do nicasilu. Mówiąc obrazowo chłodnice będą zimne, ale sama tuleja będzie gorąca, a tym samym tłok itp.
Gość
PostWysłany: Nie 20:49, 05 Sie 2018    Temat postu:

Skoro za dużo ciepła to może rozwiązaniem jest jakiś wentylator?
henio12323
PostWysłany: Nie 19:57, 05 Sie 2018    Temat postu:

jak po czyszczeniu swiecy jest lepiej to pewnie gaźnik do regulacji
r2r
PostWysłany: Nie 19:32, 05 Sie 2018    Temat postu:

Te silniki nie lubią tulei, za dużo ciepła produkują żeby na niej dobrze to działało.
Patryk987456
PostWysłany: Nie 14:10, 05 Sie 2018    Temat postu: Ktm exc 450 rfs problem z wolnymi obrotami

Witam. Mam pewien problem z ktm exc 450 rfs. Niedawno wymieniałem tłok i cylinder, założyłem tuleje. Mam problem z ktm, ponieważ nie mam wolnych obrotów, czym jest to spowodowane? Dodam, że dzieje się to na rozgrzanym silniku. Dwa razy robiłem tak, że odkręciłem świece wyczysciłem i motor chodził. Dziwny zbieg okoliczności? Czy może fajka, cewka łapie przebicie?
Wcześniej motor gasł mi rozgrzany, cylinder poszedł do poprawki, teraz problem z wolnymi obrotami.
Pomocy

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group