Autor Wiadomość
Crocop82
PostWysłany: Pon 18:05, 22 Paź 2018    Temat postu:

Witam, w końcu udało się kupić TORQUE LIMITER i to za 300 zł nowy w salonie KTM aż bardzo się zdziwiłem. Za czołem go sprawdzać po nr katalogu i okazał się w ogóle z innego roku bo 2010-2011 (mój KTM 2008 modelowo a rocznik 2009) i wynika z tego ze po prostu nie mają już w sprzedaży z nr katalogu 2008 r bo były wadliwe. Założyłem go i pomyślałem że "aa k....a znów zacznę od początku, zawory, przewody, świece,gaznik itd itd .." jak przez 3 miesiące a tu wcisnąłem przycisk start a moto odpaliło z pół obrotu rozrusznika pomyślałem "nie nie fuks " ale teraz kręci i pali jak nowy SZOK reasumując to tu chyba leżał problem że oryginalny zle przenosił moment a ten z modelu 2011 jest bez wad. Dziękuje za wskazówki Smile
Crocop82
PostWysłany: Śro 19:31, 15 Sie 2018    Temat postu:

Wróciłem z urlopu - biorę się za to dziękuje za wszystkie wskazówki, byłem pojezdzić i w taki upał w pełnym stroju odpalać go z kopa to jest masakra tracę 50 % mocy Wink BARDZO BARDZO DZIĘKUJE ZA PODPOWIEDZI "BÓG ZAPŁAĆ"!!!Próbowałem reanimować tzn. mechanik ten Torque limiter ale widzę że już całkiem przepuszcza a jego dociskanie na 1/4 lub 1/8 nie pomogły (znalazłem na forum w USA opis że można go z reanimować ale mój już chyba taki w...e że nic nie pomaga trzeba 500 zł wywalić :-/ )
major000
PostWysłany: Czw 21:22, 02 Sie 2018    Temat postu:

Trochę przerobiłem tych słynnych niepalących 450/530 i mogę ci napisać na co zwrócić uwagę. Torque limiter masz bezdyskusyjnie do wymiany i od tego zacznij. Następnie ustaw luz zaworowy na dolny limit czyli ssące 0,1 i wydechy 0,12. Na tych ustawieniach silniki zaczynały palić z guzika, pomimo że wcześniej luz mieścił się w tolerancji. Dobrze jest wyregulować optymalnie gaźnik, głównie skład mieszanki(śruba pod spodem lub dysza), pozycja iglicy i otwarcie przepustnicy, przepustnice należy wyjąć i obejrzeć czy słynna blaszka nie jest pęknięta oraz czy cały wózek nie ma dużych luzów. Odkręć i przeczyść wszystkie łączenia kabli i kostki na drodze od akumulatora, przez przekaźnik do rozrusznika, oraz masę. Strasznie upierdliwe te silniki potrafią być, nieraz przestawał odpalać z rozrusznika bez przyczyny, inny po zmianie tłoka a jeszcze inny po założeniu akrapovic-a. W każdym przyczyny były inne ale mogę powiedzieć że regulacja zaworów tak jak wyżej pisałem często pomagała.
mentor
PostWysłany: Pon 18:30, 30 Lip 2018    Temat postu:

Wez jeszcze miernik w reke i zobacz jaki masz prad na aku i czy masz ladowanie. Nie znam nowszych silnikow ale w rfs exc jak pada wianek(bendiks) to jest tak samo. Zimny kreci i kreci anie odpali. A cieply tak bo metale rogrzane sie rozszerzaja i zalapie.
Wykrec swiece sobie i zobacz jak elektroda wyglada. Przeczysc ja.
Ja zawsze na zimnym silniku to nim odpale ze 2 lub 3 manetka gazu krece na fula zeby tloka skropic benzyna.

A tak dla beki z zycia to najlepiej lubie jak wystawie moto sam sie ubiore i zapomne korka z tlumika wyjac Wink) juz kilka razy zona ze mnie beke miala, jak pod kaskie klalem jak szewc ze cos sie rozwalili Smile a zona do mnie z balkonu "korek z akrapa wyjmij" Smile)
Crocop82
PostWysłany: Pon 18:16, 30 Lip 2018    Temat postu:

ok wyciągnę akumulator z auta i go spróbuje odpalić - dam znać ale po 15.08 czy dało efekt bo lecę na urlop i baba z domu juz mnie wyrzuci bo od 2 miesięcy tylko motor i motor po pracy a muszę chociaż na urlop się spakować Wink ps. dziękuje!! Dziś pośmigałem wokół bloku nagrzałem go i 3 razy zapalił na pół przycisku a za czwartym i pozniej c...j już nie jak by mocy nie mia mocy ł i k...a na koniec te sprzęgiełko TORQUE LIMITER zaczeło się slizgac Smile
KristofSX
PostWysłany: Nie 22:37, 29 Lip 2018    Temat postu:

można , tylko nie odpalaj samochodu lub najlepiej mieć duże aku całkiem wyjęte i niepodpięte pod auto,
Crocop82
PostWysłany: Nie 21:10, 29 Lip 2018    Temat postu:

kurde nie próbowałem z samochodu akumulatora podpinać zrobię to - ps.normalnie na przewody tak jak bym odpalał auto od auta nie ma żadnych "myków" ?
KristofSX
PostWysłany: Nie 20:40, 29 Lip 2018    Temat postu:

a jak podpinasz mocniejsze aku (np z samochodu) to kręci?
Crocop82
PostWysłany: Nie 19:28, 29 Lip 2018    Temat postu:

hmmmm...mechanik mówił że wkładał nowy i lipa była Smile wysłał mnie do elektryka...
mentor
PostWysłany: Nie 19:05, 29 Lip 2018    Temat postu:

Ja w swoim jak mam slaby aku to tez moge krecic i nie odpali.
Crocop82
PostWysłany: Nie 18:45, 29 Lip 2018    Temat postu: 530 exc 2009 r odpalanie

Witam,
Pisze pierwszy raz i zapewne ten temat się już przewinął Shocked jak cos to sorki i dajcie mi wskazówki Rolling Eyes mam problem od czerwca do momentu zakupu moja ktm nie pali z rozrusznika a zrobiłem: wymiana świecy,regulacja zaworów,regulacja czyszczenie gaznika, rozebranie rozrusznika i go sprawdzenie, problem na samym początku był z TORQUE LIMITER jak kupiłem motor kręcił rozrusznik bez przełożenia na silnik pomyślałem ok do wymiany i będzie gitara, okazało się że to się skręca i można jeszcze chwilę bez wydawania 500 zł pojeżdzić Smile Więc to zrobiłem tzn. nie Ja kolega mechanik i pozniej po kolei jak wyżej pisałem zrobiliśmy i wygląda to tak: pali z kopki od strzała zimny i ciepły nieraz jak mu się ze chce zapali od rozrusznika ale jak jest nagrzany ale to przypadek,ręce opadają mechanicy tez rozkładają ręce a mnie
c...j strzela DZIĘKUJE!!

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group