Autor Wiadomość
pkali360
PostWysłany: Nie 18:27, 27 Sty 2019    Temat postu:

Miałęm przypadek w husqvarnie tc 250 z 2008 roku gdzie teoretycznie też nie można nic przestawić. Okazało się, że pękł klin ale był stale w swoim miejscu i co ? Też było to może te 2 stopnie albo i nie, ale z moto działy się jaja..
motocdi
PostWysłany: Pon 14:20, 21 Sty 2019    Temat postu:

tak 0,3 stopnia ma znaczenie ?? Wink znaczenie to ma mokry przewód wysokiego napięcia stara świeca mająca przebicie ... ale nie 2 stopnie --- jak dyspomujesz wyobraźnią to jest koło podzielone na 360 części ... i 2 z nich decydują o zapłonie no jaja robisz sobie ---

to jest stary silnik mocno prosty tolerancje parametrów ustawień są spore ,,, z gaźnikiem ustawieniem są tam problemy ma to wpływ ... jaość świecy przewodu wysokiego napięcia ale nie te 2 stopnie
henio12323
PostWysłany: Pon 13:59, 21 Sty 2019    Temat postu:

czytaj ze zrozumieniem - na źle ustawionym zapłonie w terenie cięzko odpalić, i tak te 2stopnie maja spory wpływ
motocdi
PostWysłany: Pon 13:42, 21 Sty 2019    Temat postu:

to co on serwis starych 600 na polach prowadzi ? 2 stopnie jakie tam jest możliwe do ustawienia nie mają wielkiego wpływu na odpalanie --- jeszcze w dodatku stary ponad 20 letni ... na polu ustawia sobie zaplon ale na pola jak jechal mial ustawiony ? Smile
henio12323
PostWysłany: Pon 8:07, 21 Sty 2019    Temat postu:

to życze ci powodzenia odpalając starą LC4 w terenie na źle ustawionej pokrywie Wink
motocdi
PostWysłany: Pon 0:48, 21 Sty 2019    Temat postu:

ile tam korygujesz 2 stopnie ??? co to zmienia ? jest na sztywno .... jaka możliwosć zmiany ? klin na magnecie 3 śróby dokrecają stator do dekla i co możesz zmienić ?
henio12323
PostWysłany: Nie 8:33, 20 Sty 2019    Temat postu:

gdyby było na sztywno to i pokrywa była by na sztywno - iw tym problem że róznica jest spora, zwłaszcza do rozruchu silnika który i tak nie jest łatwy
motocdi
PostWysłany: Nie 2:50, 20 Sty 2019    Temat postu:

Witam -po co ustawiać zapłon skoro w nim nie ma takiej możliwości ---tam jest wszystko na sztywno nic nie przestawisz --- minimalnie możesz skorygować przekręcając o kilka stopni dekiel od strony magneta ... ale zmian nie odczujesz wielkich
Tarzan
PostWysłany: Czw 18:27, 26 Lip 2018    Temat postu: KTM 620 SC, ustawianie zapłonu

Czesc, mam pytanie - ktm 620 SC ocznik około 1997 zapłon SEM AMAL - wszystko działa - ale jak ustawic zapłon? W manualu zgrywa sie znaki na statorze i magnecie, na magnecie znaki widze a na statorze brak oznaczenia. jakies rady?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group