Autor Wiadomość
l.e.s.t.e.r
PostWysłany: Czw 18:05, 09 Sie 2018    Temat postu:

Moduł pasuje, jest i winowajca.
Niestety teraz trzeba będzie się szarpać z firmą digitech z Będzina ponieważ poleciała do nich cała instalacja. Chłop stwierdził że padł moduł a cewka statora ma 80% więc też ją kazałem przewinąć.
O ile cewkę statora mogę im podarować o tyle rozgrzebali mi dobry moduł, jutro piszę do nich pisemną reklamację.
Mieli całą instalację u siebie łącznie z tą wiązką w której przerwał się przewód Shocked
l.e.s.t.e.r
PostWysłany: Wto 18:19, 31 Lip 2018    Temat postu:

Jeśli moduł ten używany który kupiłem jest uwalony to iskra tak czy siak powinna być ?
hacker33
PostWysłany: Pon 9:26, 30 Lip 2018    Temat postu:

Nawet jakby był moduł od innego modelu to iskra być powinna.
Najwyżej w innym momencie.

Najlepiej sprawdzić wszystkie połączenia elektryczne, wszystkie styki, wyłącznik zapłonu, masy...przyda się też miernik aby sprawdzić przejścia.
Czasami jest tak, że konektor nie trzyma i jak wpychasz wtyczkę albo jakiś moduł to konektor się w tym momencie wysuwa.
Nie znam się na 530 ale nie ma tam jakiegoś zabezpieczenia w postaci wciśniętej klamki sprzęgła? Czujnika luzu? Czujnika przechyłowego?
Fourier
PostWysłany: Pią 6:46, 27 Lip 2018    Temat postu:

Moduły mają te same wtyczki, różnica to mapa(y), które siedzą w środku i np. dla 4t momenty odcięcia zapłonu.
l.e.s.t.e.r
PostWysłany: Czw 21:36, 26 Lip 2018    Temat postu:

Tonny napisał:
a czemu tak usilnie chcesz trzymac sie oryginalnego modelu i jego zastepnika, dobierasz fajke z rezystancja 5kOhm i jesli nie idzie inaczej poprowadzic o kacie 120 stopni tak jak w oryginale, do tego wlasciwy rozmiar do swiecy jaka uzywasz np. 14mm i tyle, na stronie NGK znajdziesz rozpiske jak dekodowac numeracje.


już kupiłem oryginał. Niestety lipa, dalej nie ma iskry.
Dałem całą instalację do digitech z Będzina. Gość powiedział że moduł padł, cewka statora ta w ebonicie ma sprawność 80% i fajka do wymiany.
Kupiłem używany moduł ( mój naprawiają, może będzie za 3 tygodnie ), fajkę nową w ktm, i dałem do przewinięcia tą cewkę dla świętego spokoju. Dzisiaj to poskładałem i lipa, nie ma iskry. Podejrzewam moduł że jest z innego modelu albo jest po prostu padnięty.
Niestety na module był nie kompletny nr, tzn kolega z forum zarzekał się że to z 530 ale coś mi te pozostałości nr modułu nie pasują.
Czy wtyczka która idzie do modułu w 530 pasuje do innych modułów ? innymi słowy czy jest szansa że wtyczka pasuje a moduł jest od jakiegoś innego modelu KTM ?
henio12323
PostWysłany: Czw 21:29, 26 Lip 2018    Temat postu:

mozna tez obwiazac drutem swiece Very Happy

oryginał pasuje najlepiej - warto sie tego trzyamc nie ma problemu z zawilgoceniem przykładowo
Tonny
PostWysłany: Czw 21:24, 26 Lip 2018    Temat postu:

a czemu tak usilnie chcesz trzymac sie oryginalnego modelu i jego zastepnika, dobierasz fajke z rezystancja 5kOhm i jesli nie idzie inaczej poprowadzic o kacie 120 stopni tak jak w oryginale, do tego wlasciwy rozmiar do swiecy jaka uzywasz np. 14mm i tyle, na stronie NGK znajdziesz rozpiske jak dekodowac numeracje.
l.e.s.t.e.r
PostWysłany: Sob 12:29, 14 Lip 2018    Temat postu: Fajka zapłonowa NGK VF05EGK

Cześć,
Moja fajka zapłonowa jest na wykończeniu, oryginalnie była fajka o numerze NGK VF05EGK i kosztowała w serwisie 40zł. Przestali je produkować i zastąpili SPARK PLUG CONNECT. AP-TRS1908 78039090000 - cena 140zł.
Może ma ktoś numer NGK z fajki 78039090000 ( powinien być na niej napisany )
występuje w ktm exc400/450/530 od 09 do 2012.

Chyba że wie ktoś gdzie można kupić fajkę w normalnych pieniądzach do mojego exc530, 140zł za kawałek ebonitu to już chyba ktoś na głowę upadł...

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group