Autor Wiadomość
hacker33
PostWysłany: Wto 17:04, 10 Kwi 2012    Temat postu:

cpat@o2.pl

koleś handluje częściami z ktm-ów.
brałem od niego subframe, zbiornik i inne duperele.
ma tego sporo, zawieszeń to będzie miał pewnie na pęczki.
ceny bardzo przystępne
bully
PostWysłany: Wto 14:11, 10 Kwi 2012    Temat postu:

leszczu768 napisał:
Szukałem w necie, na schematach itd. lecz nie orientuje się z jakich konkretnych modeli by te lagi pasowały (razem z pułkami oczywiscie). Pomoże ktoś?


z wszystkich KTM po 2000 roku. do 2002 wychodzily 43mm potem 48mm, do 48mm bedzie wiecej rzeźby z kołem. szukaj 43 mm, najwieksze prawdopodobieństwo pasowania, bo w twoim motocyklu po 200 roku z takimi wychodzily.
hacker33
PostWysłany: Wto 13:23, 10 Kwi 2012    Temat postu:

Czego dokładnie nie wiesz lub czego dokładnie szukasz?
Czepek
PostWysłany: Wto 13:21, 10 Kwi 2012    Temat postu:

Asteros2012 napisał:
Może i spróbuje ale pewnie te lagi nie były rozbierane nigdy do tego stopnia i łatwo nie bd : p

Jeśli byłbyś zainteresowany, zajmuje sie wymiana uszczelniaczy itp w lagach. 50zl.
leszczu768
PostWysłany: Wto 12:13, 10 Kwi 2012    Temat postu:

Szukałem w necie, na schematach itd. lecz nie orientuje się z jakich konkretnych modeli by te lagi pasowały (razem z pułkami oczywiscie). Pomoże ktoś?
Asteros2012
PostWysłany: Sob 17:19, 07 Kwi 2012    Temat postu:

Może i spróbuje ale pewnie te lagi nie były rozbierane nigdy do tego stopnia i łatwo nie bd : p
bully
PostWysłany: Czw 9:18, 05 Kwi 2012    Temat postu:

Asteros2012 napisał:
ja mam sete z 2000r też mina władowane z 15-16tys a korbowód nie wymieniany jeszcze i zawieszenie z przodu ma zjechane śruby od dołu przez co nie da się odkręcić i naprawić zawieszenia. Regulacje nie działają ani nic.
Gdyby to byłą jakaś 250 to jeszcze mógłbym inwestować dalej ale seta się znudzi albo wybuchnie ; p


Co nie da rady?

rozbierasz cale lagi czyli wybijasz simery bez odkęcenia tej dolnej śruby, ta dolna śruba trzyma tylko dolny goleń i wklad tłumiący razem. odkecasz tylko góre wyjmujesz spręzynę, simer przeciwpyłowy zabezpieczenie i rozdzielasz lagi, jesli potrzebujesz pogrzebać w tłumieniach to bierzesz palnik gazowy, laga w imadło za czesc gdzie ośka przechodzi, grzejesz tą cześć do ok 100st nastepnie wkładasz pręt w otwory na końcu golenia (te cztery takie dziury ) i odkrecasz goleń. masz już dostep do elementu tłumiącego, którego normalnie odkręcasz za tą śrube na środku (klucz chyba 22 lub 24) i masz rozebrane bez ruszania tej śruby na dole ktora po odkreceniu wkładu sama wypadnie. Srube przerabiasz na 17mm i całośc do kupy.
Czepek
PostWysłany: Czw 9:10, 05 Kwi 2012    Temat postu:

16 tys zł ? chyba kolumbijskich pesos, za 16 tys to masz wszystko nowe.
Asteros2012
PostWysłany: Śro 19:46, 04 Kwi 2012    Temat postu:

ja mam sete z 2000r też mina władowane z 15-16tys a korbowód nie wymieniany jeszcze i zawieszenie z przodu ma zjechane śruby od dołu przez co nie da się odkręcić i naprawić zawieszenia. Regulacje nie działają ani nic.
Gdyby to byłą jakaś 250 to jeszcze mógłbym inwestować dalej ale seta się znudzi albo wybuchnie ; p
hacker33
PostWysłany: Śro 11:52, 04 Kwi 2012    Temat postu:

bully nie będzie pasować. trzeba wymienić bak, kanapę, wszystkie plastiki.
mam już wszystko w przyszły weekend dam foty już całym body kitem.
bully
PostWysłany: Śro 10:33, 04 Kwi 2012    Temat postu:

hacker33 oske do lag 48 tak ale do lag 43 czyli 2000-2003 chyba nie.

Pytanie do ciebie czy po wymianie zadupka i siedzenia te bedzie pasować na stary bak? Siedzenie oczywiście trzeba zmienic bo jest na jedną srubkę mocowane. DAj foty jak już skończysz, jestem ciekaw.
wójo
PostWysłany: Śro 10:01, 04 Kwi 2012    Temat postu:

600zł to bardzo dobra cena za kompleksowa regeneracje lag u kogos kto ma o tym pojecie. Regeneracje czyli wymiana panewek, uszczelniaczy, oleju, wszystkich uszczelek i doprowadzenie ich do pelnej sprawnosci czyli naprawa regulacji tlumienia jak pisales ze masz uszkodzona.
Jesli za 600 zł dostaniesz w pelni sprawne, naprawione lagi to warto bo zeby zmienic na nowsze to itak za same graty wydasz około 800zł i wraz moze sie okazac ze lagi beda do roboty.
hacker33
PostWysłany: Śro 9:58, 04 Kwi 2012    Temat postu:

Ja mam KTM380EGS z 99r w którym wymieniłem półki na te z LC4 z PP, lagi mam z SMR 07r i wszystko pięknie pasi. Mam też tylny damper z SMS 06r.
Będziesz musiał tylko pomyśleć o przednim kole ponieważ masz ośkę 20mm a zmieniając lagi na nowsze będziesz miał ośkę 26mm.
Uważam, że jak motocykl masz już wyremontowany to warto dalej w niego inwestować.
Uważam również, że warto wymienić zawieszenie na nowsze. Na pewno jest to jedna z lepszych modyfikacji.


bully
PostWysłany: Śro 8:47, 04 Kwi 2012    Temat postu:

ramy są te same, musisz tylko kupić lagi z pólkami i tyle. Potrzebny ci będzie jeszcze mostek pod kierownicę, bo w marzocchi pólka ma zintegrowany a w WP jest osobno przykręcany.
nie rozumie niby czemu tyle ma kosztowqać zrobienie lagi, ja w moim USD też nie działaly mi regulacje brakowalo parę czesci, dokupilem je zapłacilem 40zł wymianilem olej i uszczelniacze i dziala. Ewentualnie jak jest luz na panewkach to koszt spory się robi.
henio12323
PostWysłany: Śro 8:17, 04 Kwi 2012    Temat postu:

hmm nie masz moze kolegi który ma nowszego kata? wtedy mozna było by głowki ramy porównac i moze akurat pasowały by zamiennie. wtedy tylko kupic półki, lagi i pewnie koło. i mozna smigac. tylko że to tez troche bez sensu bo z 1000 zł bedziesz musiał zainwestowac i nikt ci tej kasy potem nie odda

jak dla mnie to bym wyremontował w tym zawieszeniu co sie da. przeciez oringi kosztują 10 gr/sztuka. zadna kasa. i smigac, lub tak jak mówisz sprzedac i kupic cos nowszego ;P tak to jest im starsza wyczynówka tym wiecej wymaga niestety ;/ fajna bo tania w zakupie, i czasem nie odstaje bardzo od nowszych moto, ale jednak po tylu latach praktycznie wszystko jest do wymiany

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group