Autor |
Wiadomość |
e46 |
Wysłany: Nie 9:42, 29 Lip 2012 Temat postu: |
|
kzq napisał: | jestem po wymianie oleju i filtrów, moje filtry siatkowe były zawalone jakimiś opiłkami, niby się błyszczały jak opiłki ale takie miękkie były to nie wiem, więc co to jest? |
Zmiana biegów bez sprzegła  |
|
 |
kzq |
Wysłany: Nie 8:18, 29 Lip 2012 Temat postu: |
|
jestem po wymianie oleju i filtrów, moje filtry siatkowe były zawalone jakimiś opiłkami, niby się błyszczały jak opiłki ale takie miękkie były to nie wiem, więc co to jest? |
|
 |
henio12323 |
Wysłany: Wto 17:46, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
przed jakim kolwiek uzytkowaniem sprzetu zaopatrz sie w ksiązke serwisowa, i w miare potrzeby zaglądaj tam. a najlepiej przejzyj całą, dowiesz sie wielu ciekawych rzeczy jak uzytkowac sprzet żeby słuzył jak nalezy. ktm ma 4 filtry oleju, 2 mikrofiltry nad silnikiem, ( nad zebatką zdawczą 2 pokrywki ) i 2 filtry siatkowe w silniku, jeden jest włąsnie od spodu na imbusa, drugi na kluczyk 13 za dzwignia zmiany biegów. sam spust jest jeden i jest w tylnej czesci silnika po srodku. przy wymianie oleju najlepiej rozkręcic wszystkie 3 sruby i poczyscic filterki siatkowe o ile czyszczenia wymagają. jezeli znajdziesz tam opiłki to są oznaki że cos sie konczy. no i jak niedawno kupiłem to wymien też filtry papierowe |
|
 |
Nowy |
Wysłany: Wto 17:38, 03 Kwi 2012 Temat postu: korki spustowe oleju |
|
hej mam pytanie wlasnie stalem sie posiadaczem ktm exc 520 2002r i mam pytanie gdzie sa korki do spuszczania oleju,sa 2 sruby od dolu silnika 1 z tylu po lewej stronie na skarju czy wszystkie wykrecic?bo nie mam serwisowki dzieki za podpowiedz |
|
 |