Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Wto 18:18, 19 Cze 2018    Temat postu:

niestety z innego motocykla moze nie pasować, generalnie jest kilka "typów" modułów, ale w kazdym jest "wgrana": jakas mapa zapłonu, na innym modelu motocykl moze przestać jechać.

a w inna strone - znam przypadek gdzie ktos przepiął moduł akurat w 4T 250tki moduł do 500tki, i silnik strzelił po dodaniu gazu - w 500 była odcinka duzo wczesniej i rozrząd nie wyrobił sie cofac Very Happy

napisz mi jutro na PW sprawdze co z modułem czy nie da sie kupic

co do ssamodzielnego sprawdzenia - nie da sie, są firmy które sie tym zajmują, mozna im cała instalacje wysłać i sobie sprawdzają
Marcin15
PostWysłany: Wto 14:26, 19 Cze 2018    Temat postu:

i moge zamontować jakis zamiennik? z jakiego motoru pasuje? w serwisie ktm juz jest wycofany z sprzedazy
Marcin15
PostWysłany: Wto 14:18, 19 Cze 2018    Temat postu:

" gaszak " usunięty calkiem Smile
mógł bym jakos moduł sprawdzic?
henio12323
PostWysłany: Wto 14:03, 19 Cze 2018    Temat postu:

jak cewka OK a z niej nie wychodzi prąd ( czyli przewód, fajka, swieca ok ) a stator wymieniłes pozostaje moduł zapłonowy, albo "gaszak" zapłonu masuje gdzies
Marcin15
PostWysłany: Wto 13:50, 19 Cze 2018    Temat postu: Probrem z iskrą sx 125 2003

Witam Panów !

Problem mój polega na braku iskry.
Jechałem sobie prostą drogą na max prędkosci zgasł motor iskra zanikła.

Wymieniłem stator było to moje podejrzenie bo robiłem go wcześniej w domu i nie było to super zrobione. Ale iskry nadal brak, z przewodu napięciowego wychodzi mi około 10 v.(jak mam przewodu połączone z modułem wychodzi mi około 4v)
Zacząłem szukać dalej i uznałem że to cewka zapłonowa, zmierzyłem ją mieści się w normach. Nadal nic się nie zmieniło. Świece też mam nową.

Co to może być za przyczyna?
Jaki prąd powinien isc do cewki zapłonowej z modułu i czy powinien on być na 2 przewodach?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group