Autor Wiadomość
Rysiek24
PostWysłany: Pią 14:55, 08 Cze 2018    Temat postu:

ja simmering i oring bralem zamieniki i juz ze 2 lata jezdze na tym i jest sucho.
Gość
PostWysłany: Pią 10:25, 08 Cze 2018    Temat postu:

Dziękuję za pomoc 😊
henio12323
PostWysłany: Czw 20:13, 07 Cze 2018    Temat postu:

warto wlasnie zostać przy ASO i metalowym uszczelniaczy - duzo lepiej to wszystk opracuje, i lepiej od razu wyjąc tulejke - a potem grzebac przy uszczelniaczu.

oringa nie dobierzesz jak oryginał łatwo bo jest calowy

w ASO oring i uszczelniacz to koszt rzedu 10-11 zł
Rysiek24
PostWysłany: Czw 20:11, 07 Cze 2018    Temat postu:

oczywiscie , po zdjeciu zebatki zdawczej masz calosc na widoku , plaski srubokret, i wydlubiesz simmering , pozniej tuleja sama wyjdzie , a pod nia jest oring. Oryginalny simmering jest na stalowym kołnierzu , wiec moze trudno wyłazic , kup zwykly simmering i oring na wymiar w sklepie z uszczelniaczami technicznymi , tylko tuleja jesli ma rowek , to w aso , ale zazwyczaj tulejka jest ok .
Gość
PostWysłany: Śro 14:28, 06 Cze 2018    Temat postu:

A czy da się to zmienić bez rozpolawiania silnika?
Rysiek24
PostWysłany: Śro 7:02, 06 Cze 2018    Temat postu:

Cały zestaw do uszczelnienia to simmering , oring i tuleja .
henio12323
PostWysłany: Śro 6:26, 06 Cze 2018    Temat postu:

jakie smarowanie tulei Very Happy uszczelniacz przy montazu sie "zwilza" smarem i to juz wystarcza
Gość
PostWysłany: Wto 22:37, 05 Cze 2018    Temat postu:

No oring jest wporzadku a gdy już dokrecilem śrubę nie cieknie prawie nic ale mi się wydaje że musi być smarowanie w tej tulei w której chodzi wałek
henio12323
PostWysłany: Wto 20:47, 05 Cze 2018    Temat postu:

normalne - musi byc sruba który wszystko zaciska. jak po zacisneciu dalej leci wtedy do wymianu uszczelniacz/oring - moze tez ta tuleja metalowa
michal1993
PostWysłany: Wto 20:38, 05 Cze 2018    Temat postu: Olej przy przedniej zębatce

Witam mam ktm 625 smc z 2004 roku i chciałbym się dowiedzieć czy to normalne że przyprzedniej zębatce leci lekko olej z walką na którym chodzi zębatka ponieważ zauważyłem wczoraj duży wyciek pod silnikiem i okazało się że śruba mocujące zębatke była odkrecona ściągnąłem zębate i włączyłem motor i gdy wałek chodził lekko leciał olej

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group