Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Nie 19:11, 03 Cze 2018    Temat postu:

tak - wszystkko dostepne pod pokrywami
Thomas471
PostWysłany: Nie 18:40, 03 Cze 2018    Temat postu:

Mam na myśli bez rozpołowienia silnika tylko zdejmując pokrywę sprzęgła i tam się dobrać do niego?
henio12323
PostWysłany: Nie 18:16, 03 Cze 2018    Temat postu:

wszystko mozna wymienic we własnym zakresie - ale niektory we własnym zakresie napompować koła poprawnie nie potrafią Razz wiec to juz sam musisz ocenić
Thomas471
PostWysłany: Nie 18:09, 03 Cze 2018    Temat postu:

Jest opcja żeby wymienić go we własnym zakresie ?
henio12323
PostWysłany: Nie 17:41, 03 Cze 2018    Temat postu:

mozna by sprawdzic uszczelniacz na wale to główna opcja przelewania sie oleju
Thomas471
PostWysłany: Nie 17:22, 03 Cze 2018    Temat postu:

Mam teorie i chyba słuszna jakimś cudem przelewa się na postoju olej z skrzyni do komory korbowej. Myśle tak dlatego se jak zmieniłem olej i od razu odpaliłem to nic się nie działo nie pluł olejem i poziom był ok. Jak pojezdzilem godzinkę to nic się nie dzieje pluje tylko jakiś czas albo po postoju. Z góry przepraszam jeżeli ciężko się czyta moja wypowiedz. Ale co może być przyczyna ? Bo chyba nie dysza co wprowadza olej do komory?
henio12323
PostWysłany: Nie 17:06, 03 Cze 2018    Temat postu:

jedna jest pod pokrywa sprzęgła trzeba kosz sprzegłowy raczej sciagnąc. i jest pokrywka mała - druga jest pod pokrywą zapłonu - tak samo pod pokrywka, napędzane są jednym wałkiem który jest napędzany chyba od sprzegła albo wału - sprawdzic trzeba naped - jest plastikowe kółko czy sie w ogóle kręci, pompy są napędzane "pinem" trzeba sprawdzic czy jest cały i czy w ogóle jest, i same rotory też trzeba sprawdzic - w serwisówce masz pełen opis, generalnie mierzy sie szczeline miedzy jednym a drugim rotorem, ale czasem trzyma wymiar a jest porysowane i spada wydatek - nowe są gładkie.
Thomas471
PostWysłany: Nie 14:15, 03 Cze 2018    Temat postu:

Filtry wymieniłem z olejem oraz sprawdziłem i wyczyściłem te dwa siatkowe filterki. Gdzie znajdują się pompy oleju i jak je sprawdzić?
henio12323
PostWysłany: Nie 13:58, 03 Cze 2018    Temat postu:

wał jest smarowany olejem wiec musi tam byc - i raczej róznie to sie przelewa ten olej... wiec nie do konca ma to znaczenie aczkolwiek zwykle tego oleju tam za duzo nie ma.

wypadało by sprawdzic układ smarowania - filtry i pompy oleju - duzo rozbierania nie ma a wykluczysz tu problem w 100%.
te silniki są dosyc proste wiec takie usterki powinny byc raczej łątwo widoczne - mozliwe ze np pompa powrotna kiepska nie zabiera oleju i sie robi nadcisnienie w układzie.

problem z pierscieniami tez jak najbardziej mozliwy
Thomas471
PostWysłany: Nie 13:35, 03 Cze 2018    Temat postu: Przedmuchy w skrzynie korbową? Olej z odmy. Ktm sx 450 2006r

Witam.
Mam taki problem a mianowicie olej leci mi z odmy. Leci go dość sporo i ciagle. Motocykl bym po „generalne” zapłaciłem za nia😠 miłego z 35 mth i takie cuda. Dziwne jest to ze jak wykręciłem srobke od regulacji zaworów ta z gruba miedziana podkładka to wylało się 300ml z tamtąd. Skąd tam tyle oleju? Skąd te przedmuchy tłok ? Pierścienie puszczaja już?
Dzięki z góry za każda informacje. Wiem ze muszę rozebrać ale nie zrobię tego sam a jak oddam to muszę wiedzieć co się przypuszczalnie mogło stać.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group