Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Wto 9:27, 23 Kwi 2013    Temat postu:

to własnie przełozenia bardziej enduro... na tor z tyłu miałbys wiekszą zębate
bartex
PostWysłany: Wto 9:00, 23 Kwi 2013    Temat postu:

bully napisał:
brak tego oringu nie powinien powodować większych problemów, może przedostawąc się wiecej powietrza, ale wtedy wystarczy bardziej śrubę wykręcić by zwiekszyć dawkę paliwa....


To by się zgadzało bo odkręcam z książkowego 0,75 na 2-2,5 aby jechał.
Zamontuje i zobaczymy co będzie. Dzięki

henio12323 napisał:
co do przyduszania - jak pisałem sprawdź dotrysk paliwa. ja u siebie wyjałem gaxnik z paliwem, otwierałem przepustnice i kumpel stoperem mierzył czas, początkowo miałem ponad 3 sekundy! gdzie ludzie zalecają czasy do crossówek w granicach 1 sekundy... ustawiłem średnio na 1.5 -1.7 sekundy i problem z przyduszaniem znikł.


To już opanowałem dodatkową śrubką która ogranicza maksymalne wychylenie pompki i jest znaaaacznie lepiej bo pod górę bez rozpędzania na 1wszym biegu wjadę już bez dławienia ale to jeszcze nie jest to. Szukam dalej Wink

Jeszcze mnie zastanawia czy napędu nie mam "na tor" 14/49 to nie za szybkie przełożenie jak na 250 4t z przeznaczeniem do topienia?
henio12323
PostWysłany: Wto 8:40, 23 Kwi 2013    Temat postu:

ja dostałem pasującego oringa w sklepie z łozyskami uszczelniaczami itp. a mam chyba identyczne pokrętło


co do przyduszania - jak pisałem sprawdź dotrysk paliwa. ja u siebie wyjałem gaxnik z paliwem, otwierałem przepustnice i kumpel stoperem mierzył czas, początkowo miałem ponad 3 sekundy! gdzie ludzie zalecają czasy do crossówek w granicach 1 sekundy... ustawiłem średnio na 1.5 -1.7 sekundy i problem z przyduszaniem znikł.
bully
PostWysłany: Wto 8:31, 23 Kwi 2013    Temat postu:

brak tego oringu nie powinien powodować większych problemów, może przedostawąc się wiecej powietrza, ale wtedy wystarczy bardziej śrubę wykręcić by zwiekszyć dawkę paliwa.
KOlejnosc jest taka: na śrubę spręzynka potem podkąłdka potem oring.
Nie da się go osobno kupić w KTM, ale powinien być w hydraulicznych sklepach, wymiar musisz sobie sam zmierzyć by otwór by równy bądź minimalnie mniejszy od sruby, a wymiar zew, pozwalał na wprowadzenie go do tego kanalika.
bartex
PostWysłany: Wto 7:52, 23 Kwi 2013    Temat postu:

Odkopuję temat bo nadal walczę z dławieniem i widzę kolejnego podejrzanego Wink
Ktoś zna wymiar oringu na śrubie regulacji składu mieszanki?
U mnie go nie znalazłem Rolling Eyes a chodzi o ten przy sprężyce


I pytanie jaka kolejność bo mam tylko śrubę i sprężynkę. Co wchodzi pierwsze? Oring sprężynka i wkręcamy śrubę ?
Fryzjerov80
PostWysłany: Czw 22:12, 19 Kwi 2012    Temat postu:

miałem na 1,5 obrota ustawione i pozniej zmniejszyłem na około 1,25 obrota i na wolnych nie chciał chodzić dusiło go i gdy nagle odkręcam manetke gazu dusi go niesamowicie. dzisiaj wyciągnąłem ten pręcik co się dawkę ustawia i oring był na nim pęknięty, jutro kupię nowy(o ile taki gdzieś dostanę) i zobacze co się bedzie działo
Asteros2012
PostWysłany: Czw 21:50, 19 Kwi 2012    Temat postu:

Sorki mój błąd oglądałem 2tematy i mi sie pochrzaniło z tamtym który był o 2t
wójo
PostWysłany: Czw 20:44, 19 Kwi 2012    Temat postu:

jaką membrane mowa tu o 4t
Asteros2012
PostWysłany: Czw 18:45, 19 Kwi 2012    Temat postu:

Możesz mieć wyrobioną membranę(jest lekko uchylona i za dużo paliwa na niskich idzie) albo spróbuj trochę zmniejszyć paliwo
Fryzjerov80
PostWysłany: Czw 14:42, 19 Kwi 2012    Temat postu:

na wysokich własnie spoko wszystko jedzie normalnie i lekko czasami walnie z dupy
Asteros2012
PostWysłany: Śro 19:13, 18 Kwi 2012    Temat postu:

A co się dzieje na wysokich obrotach? Strzela z rury lub coś? Z tego co piszesz to pewno go zalewa
Fryzjerov80
PostWysłany: Śro 18:16, 18 Kwi 2012    Temat postu:

przedmuchałem dyszę wolnych obrotów, miałem na 1,5 obrotu i dalej to samo. oring mam trochę w podejrzanym stanie więc może ciągnie lewe powietrze co ty na to??
nms007
PostWysłany: Śro 7:29, 18 Kwi 2012    Temat postu:

I rozumiem, że gaźnik masz wyczyszczony?! Jeśli nie, to musowo musisz to zrobić Wink

U mnie była taka sytuacja (zamulanie przy odkręceniu manetki gazu), po zmianie dysz na oryginalne EXC i pozostawieniu śruby mikstury na 1 obrót (za mało).
Teraz mam wykręconą ok. 1.25 i jest ok. Będę próbował też na ok. 1.5, zobaczymy czy coś się poprawi.

Aha... i jeszcze jedno - na zimnym silniku nigdy ci się nie będzie dobrze wkręcał (jeśli się mylę to proszę niech ktoś mnie wyprowadzi z błędu) tak więc wszelakie testy przeprowadzaj na dobrze rozgrzanym silniku Wink
Fryzjerov80
PostWysłany: Śro 7:15, 18 Kwi 2012    Temat postu:

ahaa ok dzięki. no raczej żeby brał od dołu bo jak daje mu gazu to go zamula i dopiero po chwili ciagnie.
nms007
PostWysłany: Śro 6:40, 18 Kwi 2012    Temat postu:

Zacznij od standardowych ustawień:

iglica - 3'ci ząbek od góry
Śruba składu mieszanki - wykręcona na 1.25 obrotu


procedurę dokładnego ustawienia opisał (kilka postów wyżej) kolega KristofSX . Czyli ustawienie obrotów na 1.5tys. i kręcenie śrubą regulacyjną.

I teraz pytanie - co chcesz osiągnąć? Ogólne polepszenie osiągów moto, czy np. chcesz mieć lepszy "dół" ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group