Autor Wiadomość
m_atrix
PostWysłany: Nie 21:56, 20 Maj 2018    Temat postu:

henio12323 napisał:
wszystko jest wazne i kosztowne Very Happy
kazdy element motocykla trzeba sprawdzic - a nie tylko pozycje z listy Very Happy chyba że wydrukuj sobie katalog częsci i częsc po czesci oglądaj w miare mozliwosci Very Happy


pomysł super i tak właśnie zrobiłem,ograniczając się do tych dostępnych bez rozkręcania moto:-)

henio12323 napisał:
najlepiej miec ze sobą kogos ogarnietego - komu nie zalezy na zakupie - lepiej doradzi

dostosowałem się także do tej rady i zabrałem żonę,
nikomu bardziej niz jej nie zależało,abym niczego nie znalazł i jest ogarnięta Smile
ps. moto kupione, trzesiawka straszna, ale póki co wrażenie z jazdy bardzo pozytywne
henio12323
PostWysłany: Nie 21:33, 20 Maj 2018    Temat postu:

wszystko jest wazne i kosztowne Very Happy
kazdy element motocykla trzeba sprawdzic - a nie tylko pozycje z listy Very Happy chyba że wydrukuj sobie katalog częsci i częsc po czesci oglądaj w miare mozliwosci Very Happy

najlepiej miec ze sobą kogos ogarnietego - komu nie zalezy na zakupie - lepiej doradzi
żółf
PostWysłany: Nie 11:59, 20 Maj 2018    Temat postu:

No to reszta standard. Naprawa układu sprzęgła jest dość kosztowna, więc warto to sprawdzić. No weź kogoś ogarniętego w celu chłodzenia gorącej głowy Wink
m_atrix
PostWysłany: Nie 11:57, 20 Maj 2018    Temat postu:

Anonymous napisał:
hej
papiery ok dowód rej jest, karta pojazdu, jest oc jest, przegląd był do wczoraj,ale tak czy siak papiery wporzo.moto raczej do okazyjnej jazdy w koło domu bardziej polne drogi niż asfalt.

nie zauważyłem ze mnie wylogowalo sorrki zea tego gościa
Gość
PostWysłany: Nie 11:55, 20 Maj 2018    Temat postu:

hej
papiery ok dowód rej jest, karta pojazdu, jest oc jest, przegląd był do wczoraj,ale tak czy siak papiery wporzo.moto raczej do okazyjnej jazdy w koło domu bardziej polne drogi niż asfalt.
żółf
PostWysłany: Nie 9:46, 20 Maj 2018    Temat postu:

Po pierwsze i najważniejsze to sprawdzić papiery. Jeżeli tu zaczynają się problemy to nie ma po co oglądać motocykla.

A reszta to jak w każdym moto. Należy skupić się na elementach trudnych do odbudowania. Czyli poszukiwać śladów uszkodzeń ramy/karterów, a następnie przechodzić do drogich części eksploatacyjnych, jak się mają zawieszenia, napęd itd.
m_atrix
PostWysłany: Nie 6:48, 20 Maj 2018    Temat postu: check lista ktm

Witam,
W związku z planami zakupu enduro/funbike przeglądałem rożne internetowe opinie na temat rożnych motorków,
w tym także to szacowne forum.

Nigdzie jednak nie udało mi się znaleźć swoistej check listy pomocnej przy zakupie / weryfikacji stanu motocykla.

Wiadomo, że sprawdza się odpalanie, prace silnika, wycieki, łożyska, główkę ramy, napęd, klocki etc, ale wiadomo też że każdy sprzęt ma swoje fochy i takiego zestawienia dla konkretnego sprzętu nie udało mi się nigdzie namierzyć, do tego co user to skrajnie inne opinie.

Na forum sorento bazując na najczęstszych problemach tego modelu i opisanych w service manual czynnościach, udało się stworzyć dość szczegółową check listę, bardzo pomocą przy ocenie stanu pojazdu.

Być może warto pokusić się o takie rozwiązanie z podziałem na modele etc?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group