Autor Wiadomość
Kajtek DBL
PostWysłany: Nie 10:09, 03 Cze 2018    Temat postu:

Xr600/650r
henio12323
PostWysłany: Sob 21:44, 26 Maj 2018    Temat postu:

nie ma motocykli sportowych/wyczynowych - ale z wytrzymałoscią mało wysilonych jednostek.

DRZ to fajne moto tanie itp, całkiem klocowate sa np dr 350 i tego pokroju moto. jak ktm EXC to jak juz wspomnielismy - albo ładne 525, albo jakas nowsza 500tka bedzie bardzo wytrzymała,

ewentualnie ktm LC4 - tylko tu znowu zaczyna sie wieksza waga...
michalgsxr
PostWysłany: Sob 21:31, 26 Maj 2018    Temat postu:

Zaczynalem przygode z offroadem od DRZ 400 i rzeczywiscie sprzet jest bardzo trwaly, ale nie daje tej frajdy co KTM.
Chcialbym kupic cos do bedzie "nie do zaje....nia"
mentor
PostWysłany: Sob 9:10, 26 Maj 2018    Temat postu:

Henio:
To samo co wpływ faz księżyca na rozwój dorożkarstwa w Polce Smile
henio12323
PostWysłany: Pią 19:35, 25 Maj 2018    Temat postu:

na pewno nie lepiej - pytanie jeszcze co ma związek filtr powietrza w jakiejs aprilii do najtwarlszego ktma ?
mczay
PostWysłany: Pią 18:55, 25 Maj 2018    Temat postu:

Nie mam KTM. Mam motocykl firmy Aprilla i jestem z niego bardzo zadowolony (otrzymałem go od swoich rodziców). Ostatnimi czasy na standardowym przeglądzie okazało się, że filtr powietrza jest w fatalnym stanie. Czy zdecydować się na zakup oryginalnego filtra na Motogar.pl czy może lepiej kupić jakiś zamiennik?
rrolek
PostWysłany: Pon 11:36, 21 Maj 2018    Temat postu:

Witam

[quote="żółf"]...A szczególnie tania będzie wymiana głowicy, jak mu po 2 kkm pójdzie Very Happy
We wszystkich moich postach w tym wątku staram się wyrazić myśl.../quote]

Pierwsza teza bzdurna i oparta na tzw "prawdach internetowych". Problem jest nie w wadliwej głowicy ale w barku oleju w silniku wynikłym z przekonania o wyjątkowej (w porównaniu z tzw wyczynami) trwałości tych że. W końcu postu sam stawiasz tą tezę przy trwałości tzw beczek.
Z pozostałymi tezami się zgadzam w 100%.

Pozdr
rr
żółf
PostWysłany: Pon 9:48, 21 Maj 2018    Temat postu:

Przym napisał:
Do spokojnej jazdy suzuki drz 400 - będzie dużo tańsze w eksploatacji.


A szczególnie tania będzie wymiana głowicy, jak mu po 2 kkm pójdzie Very Happy

We wszystkich moich postach w tym wątku staram się wyrazić myśl, którą powtarzam zarówno w stosunku do samochodów i motocykli.

Jest zupełnie nieistotne jak udana była dana konstrukcja 20 lat temu. Dzisiaj 90% tych super trwałych sprzętów jest zajeżdżona do granic możliwości, więc szukać należy sprzętu w możliwie najlepszym stanie. Uważam że znajdując ładny sprzęt, o którym wiadomo że miał jakieś mankamenty typu napinacze rozrządu etc. jest większa szansa, że problemy zostały już rozwiązane. Znajdując utrupionego rfsa raczej nie pocieszymy się nim długo.

Problem jest dobrze znany fanom mercedesów w 123/124.
Te samochody mają opinię fur, które przejeżdżają milion km.
Niestety niektórzy w związku z tym myślą, że o auto można nie dbać i przez to zajeżdżają je w błyskawicznym tempie.
Przym
PostWysłany: Nie 23:24, 20 Maj 2018    Temat postu:

Do spokojnej jazdy suzuki drz 400 - będzie dużo tańsze w eksploatacji.
henio12323
PostWysłany: Nie 21:32, 20 Maj 2018    Temat postu:

ciekawsze pewnie by było porównanie 500 2018, i 525, juz te od 2012 roku duze 4T są pancerne aby dbac o olej
KristofSX
PostWysłany: Nie 11:42, 20 Maj 2018    Temat postu:

żółf napisał:
No to teraz pytanie, stawiam dwa motocykle 400 RFSa z 2006 r. i 350 z 2018, który z nich będzie bardziej trwały Laughing


jak w RFS z 2006 nie wymienisz oleju przez 100mth to i tak będzie chodził, 350 z 2018 raczej nie Razz
żółf
PostWysłany: Nie 9:48, 20 Maj 2018    Temat postu:

No to teraz pytanie, stawiam dwa motocykle 400 RFSa z 2006 r. i 350 z 2018, który z nich będzie bardziej trwały Laughing
babel
PostWysłany: Nie 9:43, 20 Maj 2018    Temat postu:

major000 napisał:
Generacyjnie bez konkurencji jest RFS 450/525.

Oraz RFS 400 Smile - chyba najtrwalszy z całej rodziny.
major000
PostWysłany: Nie 7:48, 20 Maj 2018    Temat postu:

Napewno duże pojemności, czyli 450, 500/525/530 i dwusuwy 250/300. Generacyjnie bez konkurencji jest RFS 450/525.
KristofSX
PostWysłany: Sob 22:02, 19 Maj 2018    Temat postu:

wszystkie są trwałe jeśli serwisowane odpowiednio ale myślę że 525 EXC 2006-2007 , czyli ostatni wypust RFSa

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group