Autor Wiadomość
bully
PostWysłany: Pią 14:02, 01 Cze 2018    Temat postu:

no w pdfach 250 tek tego zapisu nie ma.
Przesadzają z tą dokładnością, chyba jakis laboratoryjny miernik do tego trzeba, na samym złaczu się odłoży więcej napięcia niz ich tolerancja Smile
KristofSX
PostWysłany: Pią 8:17, 01 Cze 2018    Temat postu:

nie wiem dlaczego ale dla SX-F nie podają ustawienia TPSa, a dla EXC-Fa tak
tutaj dla 2014 350:

i w tą stronę bym szedł
bully
PostWysłany: Pią 7:38, 01 Cze 2018    Temat postu:

KristofSX napisał:


jest w repair manualu, gdzieś tam pod koniec książki Wink

bazowe ustawienie to 0.4V (przynajmniej dla modeli 15 16 17 250/350)



no niestety przejrzałem całego repaira SX-f 2014 oraz exc-f 2014 i nic. tylko wolne obroty podają.
umiar
PostWysłany: Czw 8:56, 31 Maj 2018    Temat postu:

z tym TPSem to jest nie takie proste wszystko - dużo można naprawić ale chyba więcej popsuć. Mi słabo palił na zimno a na ciepło czasem również.
Poczytałem, zrobiłem dynksa do sprawdzenia napięcia (raptem kilka kabelków) - przestawiłem na wartości sugerowane w internetach. Efekt - moto przestało pracować na jałowych. No to zabawa od nowa - powrót do wartości początkowych - to samo. Dopiero za którymś razem, delikatnie ustawiłem - tu ważne jest przykręcanie bo przy tej czynnosci potrafi się przestawić - i teraz, pomimo, że ustawiony na wartości początkowe - chodzi jak bajka. Pali na zimno, na cieplo, z dolu lepiej startuje na obroty, nie ma typowego wcześniej zachlysnięcia.
KristofSX
PostWysłany: Śro 8:41, 30 Maj 2018    Temat postu:

bully napisał:
Sorry wtrące się ci do tematu. Wszystkie modele exc-f xc-f sx-f TPS na 0,6-0,7V czy są jakieś wyjątki? W serwisówce niestety nie raczyli napisać.


jest w repair manualu, gdzieś tam pod koniec książki Wink

bazowe ustawienie to 0.4V (przynajmniej dla modeli 15 16 17 250/350)

a problem udało się rozwiązać - za którymśtam razem ustawienie TPS 'zaskoczyło' i moto chodzi jak złoto Wink

a propos ustawienia , ja u siebie znowu pobawiłem się i poprzestawiałem - było 0.56 , zjechałem do 0.42 - no i jakoś lepiej, może trochę gorzej pali ale lepiej wchodzi na obroty.
bully
PostWysłany: Śro 7:22, 30 Maj 2018    Temat postu:

Sorry wtrące się ci do tematu. Wszystkie modele exc-f xc-f sx-f TPS na 0,6-0,7V czy są jakieś wyjątki? W serwisówce niestety nie raczyli napisać.
KristofSX
PostWysłany: Śro 19:16, 16 Maj 2018    Temat postu: KTM 250 EXC-F - dziwny problem z TPS ?

Hej
Pacjent to 250 EXCF 2015.
EFI miga 6x - czyli złe ustawienie TPSa,
TPS wymieniony na nowy, ustawiony na 0.6 i dalej jest to samo,

czy powinno się zrobić 'inicjalizację TPSa" żeby komp go dobrze odbierał?
- serwisówka mówi o 10 przekręceniach gazem , usunięciu błędów i zrobieniu 5 minutowego 'initialization run'

czy bez skasowania błędów da rady odpalic nowego TPSa?

moto odpala od strzała i na wolnych chodzi dobrze, problem jest do ok 1/3 otwarcia gazu, - dławi się , powyżej tego zakresu wkręca się normalnie

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group