Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pią 20:14, 04 Maj 2018    Temat postu:

pewnie cos mylisz, panewka jest jeszcze na tłoku -taki czarny pasek wyglada jak plastik. skoro rozbierałes do zapieczonego zaworka - to własnie wyciagałes panewke z rury aluminiwej Smile

a w 2003 jeszcze były wersje z 3 panewkami slizgowymi - ale jeszcze nigdy nie widzialem tego na oczy. wychodziło to tylko rok i to nie w kazdym moto. wystarczy ze dokupisz na sztuki odpowiednia panewke jezeli masz 3 panewkowe zawieszenie. ( bo idą dwie takie same i jedna inna )

co do napiecia spręzyny - albo jest regulacja w korku od góry, albo trzeba to kompensowac podkładkami

serwisówki podaja długosc całej spręzyny - i jak jest za krótka to żeby dobrac podkladek pod odpowiedni wymiar
opu
PostWysłany: Pią 10:26, 04 Maj 2018    Temat postu: problem brak czesci w amortyzatorze WP 48mm 2003r

Witam
Ktm 450 2003r. WP48mm
Mam kolejny problem z motocyklem otworzyłem przednie lagi sprawdzam stan wszystkich części czyszcze i odblokowuje zatartą regulacje tłumienia. W dodatku mam pękniętą sprężyne krańcową "odbicia " (44. REBOUND SPRING )to akurat jest proste wymienic ją. Rzecz w tym brakuje w moich lagach jednego, dwóch elementów według schematu w sklepie jak w instrukcji amortyzatora jest to tzw DU-Bush 14. SPACER 50,95X0,85X161,5. Na schemacie są 3 panewki ślizgowe jedna wewnaczna 2 zewneczne i miedzy nimi aluminiowy długi dystans. U mnie te go nie ma. Mam tylko 2 panewki ślizgowe i uszczelniacze (pomijam podkładke i zawleczke). Druga sprawa jak goleń jest wysunięty na maksa spręzyna główna nie jest napięta i lata w środku. Nastepną ciekawostką jest to ze kompletny zestaw naprawczy lagów zawiera tylko po 2 panewki ślizgowe na lag a nie 3 czego nie rozumiem.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group