Autor Wiadomość
rams
PostWysłany: Pią 20:04, 27 Kwi 2018    Temat postu:

W 4T sprawdzisz przebieg z modułu.
henio12323
PostWysłany: Pią 19:16, 27 Kwi 2018    Temat postu:

tak bywa ze czesto nowe maszyny sie ogołaca z plastików itp, opony pewnie tez bo fabryczne sa kiepskie zwykle Very Happy zakłada zamienniki pokatuje je i pod handel zakłada oem i moto wyglada fajnie.

najłatwiej to patrzec to np zuzytych podnózkach tego raczej nikt nie wymienia.

mozesz podesłac mi na PW VIN motocykla moze jakies info bedzie z przebiegiem w bazie ktma
kondal
PostWysłany: Pią 13:02, 27 Kwi 2018    Temat postu:

Na tych plastikach na pewno nie jeździł, tak jak i na tylnej oponie.
Prawdziwy przebieg można odczytać z modułu.
Przy tej cenie to można kupić nowego z salonu oczywiście nie w wersji six days.
PiotrekKB
PostWysłany: Pią 10:21, 27 Kwi 2018    Temat postu: KTM EXC 250 SIXDAYS UZYWANY

Witam. Niedawno byłem oglądać KTM EXC 250 SIXDAYS pod Weliczką. Właściciel twierdzi że moto stan praktycznie nowy. Na liczniku niecałe 300 km i z 13-15mh dokładnie nie pamietam.
Faktycznie plastiki jak z salonu łącznie z błotnikami osłonami itd. Luzów na kołach brak, zęmbatki prawie jak nowe. Wszystko wygląda naprawdę pięknie prawie salonowo. Po dokładnych oględzinach zauważyłem wyciek oleju z uszczelniacza dzwigni zmiany biegów a sama dzwignia jak i przednia zębatka widzać że była ściągana przy czym tylna nawet nie ruszona więc wnioskuje że napęd nie podlegał wymianie. Za kolanem wydechowym wspawka po wgniocie a tłumik odrapany i z tyłu lekko obity.
Czy ktoś z kolegów zna historię tego KTM że by doradzić czy warto to brać?
KTM aktualnie jest na allegro a właściciel ma szrot i komis z samochodami (SCT).
Za wszelkie informacje serdecznie dziękuję.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group