Autor Wiadomość
amek721
PostWysłany: Pon 13:20, 23 Kwi 2018    Temat postu:

W Rzeszowie kowal-leslaw ma honownice do nicasilu. Z tym, ze mam mieszane uczucia co do nich. Kiedyś oddawałem, ale teraz coraz częściej mają jakieś głupie teorie, więc zrezygnowałam. Wg mnie oni nie znają się na "wyczynowych" silnikach. Maluch czy polonez ok, ale nie ktm

Z kolei u henia spierd*lili mi po całości i mi to wysłali, to jeszcze gorzej. W rzeszowie przynajmniej w planach mają spieprzenie roboty Very Happy
henio12323
PostWysłany: Nie 18:32, 22 Kwi 2018    Temat postu:

mozesz podesłać wiadomośc PW albo na pw podesle ci np facebooka - tam mi najłatwiej sie kontaktować

co do odmy - masz cos nakombinowane, fabrycznie idzie z silnika do gaxnika/airboxa - zaleznie od roczników chociaz to róznicy dzej nie ma czy tu czy tu bo to i tak to samo miejsce praktycznie, albo opcja druga - zaslepione w gaxniku a odma w ziemie ( tak jest w SX )
krismana
PostWysłany: Nie 17:40, 22 Kwi 2018    Temat postu:

Co do wpięcia tej odmy to po prawej jest wlot w zasadzie taki trójnik, ale jest tam podpięty wężyk od góry który przelatuje na lewą strone i drugi wpiety od dołu i leci w dół. ale półki co mały problem. Na razie gleby nie zaliczyłem Smile

Możesz wysłać mi PW namiar do siebie na e mail to bym wysłał liste potrzebnych mi części ..
henio12323
PostWysłany: Nie 11:40, 22 Kwi 2018    Temat postu:

oryginalnie w EXC masz z prawerj strony gaźnika króciec i tam se wpinasz, podczas pracy to inaczej wyglada - jak leci duza ilosc oleju to albo na tłoku są przedmuchy, albo jest znacznie za duzy poziom oleju, czasem moze byc problem z pompami oleju też - a jeszcze z innej strony - gleba i jak moto zgasnie w dziwnej pozycji np do góry nogami to odma moze sporo oleju pójsc Very Happy
krismana
PostWysłany: Nie 11:34, 22 Kwi 2018    Temat postu:

Ok przemyśle i dopytam bo faktycznie kamienie zwykłe to ma bo mi robił a czy ma do nicasilu to nie wiem.

Ubytek oleju jest zauważalny po każdej jeżdzie aż kapie pod motor bo odme ktoś odprowadził pod silnik. a ja niedoczytałem gdzie ma byc oryginalnie. Ktos mi mówił ze do filtra powietrza a jeszcze ktoś inny ze do gażnika. tylko ze jak by mial ten syf leciec go gaźnika to w środku bym sie pewnie potem nie doczyścił...
henio12323
PostWysłany: Nie 11:28, 22 Kwi 2018    Temat postu:

nie kojarze żeby ktos w rzeszowie miał honownice do nicasilu - wiec dopytaj czy na pewno ma sprzet do nicasilu a nie zwykłe kamienie do zeliwa.

jakby sie mieszał z płynem chłodniczym to bys miał cały olej biały i byłby ubytek - w odme zawsze dmuchac bedzie odrobine oleju ( kropelki ) dostaje sie wolgotne powietrze i to sie miesza, wiec tym sie zbytnio nie przejmuj.

w ksiazce serwisowej jak masz procedure sprawdzenia to masz tez na pewno limity - wiec sprawdź - jak sie miesci mozesz zostawic - jak sie nie miesci - do wymiany.
krismana
PostWysłany: Nie 11:16, 22 Kwi 2018    Temat postu:

Tyle dobrze Smile ale dopytam jeszcze jednego magika z rzeszowa czy mi to da rade przehonować trochę i wtedy wymiar tłoka dobrać.

A pytanie jeszcze jedno. Przed rozebraniem waliło olejem z odmy.
Wyglądało to jak mleczko białe. wydaje mi sie ze bylo zmieszane z płynem chłodniczym.

Ale olej w komorze w porządku, płyn w chłodnicach w porządku ale wszystkiego ubywało.
Uszczelka pod stykiem głowica - cylinder cała (metalowa) pod stykiem cylinder - skrzynia zielona papierowa tez cała. Gdzieś po drodze musi mieszać sie plyn z olejem. Zostało mi do sprawdzenia/wymiany uszczelniacze zaworowe lub uszczelniacz na pompie wody. Bo to sa jedyne miejsca gdzie mogło sie to mieszać wg. mnie.

Druga sprawa widziałem ze zużywa się "cam lever" (nazwa oryginalna z serwisówki ) oraz wałek ssący który go popycha. zużycie to ok 0.5 mm - 1 mm

czy to już kwalifikuje sie do wymiany czy jeszcze pojeździ.

skrzynie bd rozbierał w tyg. bo pewnie do wymiany będą jakieś łożyska, łańcuch rozrządu i korba ale tu pewności nie mam bo wygląda na nową a luz ma boczny a poprzecznego nie wyczuwam.
henio12323
PostWysłany: Nie 10:25, 22 Kwi 2018    Temat postu:

takiego jaja to nie zlikwidujesz - tzn mozna ale nie znam osob które honują "pod" wymiar nicasil,

kup tłok pod najciasniejsze miejsce cylindra czyli pod te 76,02 wymiary cylindra

pisz na PW jak potrzebujesz częsci - mam oryginał ktma i dobre zamienniki, polecam włąsnie albo oem, albo np vertexa. i jak chcesz to ci tez przehonowac moge
krismana
PostWysłany: Nie 10:15, 22 Kwi 2018    Temat postu: dopasowanie tłoka do cylindra exc-f 250 07r model 08r

Witam. Po zakupie ktm exc-f 250 przyszedł czas na remont w związku z tym ze motor nie miał licznika motogodzin to postanowiłem wykonać podstawowy remont żeby nic nie rozwaliło przypadkiem.

W związku z tym rozebrałem tłoka i cylinder .
Cylinder ma wymiar nominał 76 a rzeczywisty x= - 2 setki y = - 4 setki
Cylinder nominał 1 tłok elko 76-18-p również 1

wymiary tłoka u dołu u dołu 75.64 mm mierzone suwmiarką

teraz cylinder chce poddać honowaniu żeby jajo zlikwidować i pytanie jaki rozmiar tłoka dobierać i jaki tłok kupić?
Nie ukrywam ze chciałbym jak najbliższy oryginału lub oryginał. niestety nie mam pojęcia gdzie takie rzeczy zamówić w okolicy rzeszowa lub przez neta.

Z góry dziękuje za odpowiedz.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group