Autor Wiadomość
robert12357
PostWysłany: Pon 17:51, 15 Paź 2018    Temat postu:

Złożone tak jak radził Henio. Jak narazie wszystko śmiga:)
henio12323
PostWysłany: Nie 18:37, 22 Kwi 2018    Temat postu:

juz jak ci pisałem - tam nic nie moze byc za duze, składaj tak jak dostałes oring i uszczelke i to musi działać
robert12357
PostWysłany: Nie 16:53, 22 Kwi 2018    Temat postu:

Zielony oring jest za duzy u mnie, innych rozmiarow nie ma. Czy jak założę tylko ta papierowa uszczelke to moze sie przyczyniac do jej uszkadzania?
robert12357
PostWysłany: Czw 18:05, 19 Kwi 2018    Temat postu:

Tylko zastanawiam sie dlaczego wczesniej ktos włożył tam grubszą uszczelke? Czy czasem ta głowiczka nie była planowa. Sytuacja tak wygląda ze głowiczka podpiera sie na zamku ogniowym i nie przylega całkowicie do cylindra
żółf
PostWysłany: Czw 18:03, 19 Kwi 2018    Temat postu:

robert12357 napisał:
Zamówiłem orginalną uszczelke z ktm jednak ma ona grubość 1,1 mm a stara uszczelka (zamiennik) miał 1.2 mm. Czy to można tak poskładac? W ASO ktm nie ma innych grubości tej uszczelki, jedynie zamienniki


Ale są różne grubości uszczelki pod cylinder
amek721
PostWysłany: Czw 17:23, 19 Kwi 2018    Temat postu:

Jeżeli mówisz o uszczelce pod głowicą to tak, jeżeli jest oryginalna to zakładaj śmiało
robert12357
PostWysłany: Czw 16:30, 19 Kwi 2018    Temat postu:

Zamówiłem orginalną uszczelke z ktm jednak ma ona grubość 1,1 mm a stara uszczelka (zamiennik) miał 1.2 mm. Czy to można tak poskładac? W ASO ktm nie ma innych grubości tej uszczelki, jedynie zamienniki
robert12357
PostWysłany: Sob 16:04, 14 Kwi 2018    Temat postu:

Dzięki Smile Pewnie brak tego oringu mógł spowodować wydmuchanie tej uszczelki?
amek721
PostWysłany: Sob 13:37, 14 Kwi 2018    Temat postu:

tak jak tu:
jak będziesz miał w ręku oring, to nie będziesz miał wątpliwości
chodzi oczywiście o ten zielony oring. U Ciebie zamiast czarnego zewnętrznego oringa jest uszczelka.
robert12357
PostWysłany: Sob 11:52, 14 Kwi 2018    Temat postu:

Głowica zrzucona, padła pod nią uszczelka. Byla tylko uszczelka papierowa a według schematu z ktm sklep powinnien byc i oring vitonowy ale za bardzo nie wiem gdzie on tam powinnien pasowac?
opu
PostWysłany: Pon 19:05, 09 Kwi 2018    Temat postu:

to jest 2T wiec raczej wymiana uszczelki i wszystko wrócić do normy o ile gwinty, szpilki są ok. ale warto by było wymienić szpilki na nowe splanować głowice i wszystko ładnie skręcić kluczem dynamometrycznym a nie na oko.
amek721
PostWysłany: Pon 11:47, 09 Kwi 2018    Temat postu:

Jeżeli jest tak jak fabryka wypuściła to pod głowicą jest i uszczelka i oring
henio12323
PostWysłany: Nie 20:41, 08 Kwi 2018    Temat postu:

zdejmij głowice - sprawdź jak wypada tłok ( wysokosc w srosunku do powierzchni cylindra - sprawdź wg serwisówki czy wypada poprawnie ) potem zdejmij cylinder, zmierz uszczelke - kup zestaw nowy - oringi pod głowice ( lub uszczelke jak tam była uszczelka a nie oringi ) i uszczelke pod cylinder o odpowiedneij grubosci, i wtedy obejrzyj tłok, przy okazji zawó wydechowy, nie powiemy ci czy masz tłok ok bo do tego trzeba by wróżke wynająć
robert12357
PostWysłany: Nie 19:14, 08 Kwi 2018    Temat postu:

Czyli tlok powinnien byc w porzadku?
robert12357
PostWysłany: Nie 19:13, 08 Kwi 2018    Temat postu:

Około 2000 rocznik, chodziło o tą pod głowicą, tam gdzie jest swieca wkrecona

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group