Autor Wiadomość
KTM640SM
PostWysłany: Śro 15:54, 11 Kwi 2018    Temat postu:

Witam Wariatów.

Rozwiązałem problem mojej 640stki. Rozebrałem górę chyba z 5razy i nic nie znalazłem co mogło by być nie tak aż w końcu zauważyłem że brakuje mi pomarańczowego pokrętła od spodu gaźnika, chodzi o śrubę regulacji mieszanki spalin która po drodze mi się odkręciła i gdzieś wyleciała i w tym był cały problem. Śruba kupiona w KTM za 55zł i wszystko cacy pyka.

Dzięki za pomoc.
Shimy
PostWysłany: Wto 11:48, 03 Kwi 2018    Temat postu:

Luz dla 600ki po obu stronach to 0,15. Jak masz problemy z przełamaniem kompresji tzn ze coś jest nie tak z autodeko a te jest na walku rozrządu.
KTM640SM
PostWysłany: Pon 17:11, 02 Kwi 2018    Temat postu:

Mam pobrany pdf w bardzo złej jakości i niektórych tekstów nie da się odczytać dlatego pytam może ktoś po prostu wie co i jak. Bo też problemem jest odpalanie z kopyta- strasznie stawia opór i niekiedy nie da się go przekopać w dół czego wcześniej nie było.
henio12323
PostWysłany: Pon 15:31, 02 Kwi 2018    Temat postu:

skoro piszesz że ustawiany wg ksiazki to w tej samej ksiazce masz wszystkie luzy podane
KTM640SM
PostWysłany: Pon 15:07, 02 Kwi 2018    Temat postu:

Jak ktoś coś to Za każda sugestie będę wdzięczny, a od jutra zacznę z tym gaźnikiem i oczywiście będzie Feedback.
KTM640SM
PostWysłany: Pon 15:05, 02 Kwi 2018    Temat postu:

Rozrząd założony na punkty z zablokowanym wałem jak serwisowka nakazuje. Złożone również zgodnie z serwisówką, ale zaworów nie ustawiałem na nowo po zlozoniu. Jaki luz zaworowy jest prawidłowy ?
Rysiek24
PostWysłany: Nie 17:53, 01 Kwi 2018    Temat postu:

Rozrzad napewno prawidłowo ustawiony ? Zawory wyregulowane po rozbiorce ?
henio12323
PostWysłany: Nie 12:01, 01 Kwi 2018    Temat postu:

to tym bardziej opcja ze scietym klinem mało prawdopodobna a wieksza z problemem z gaźnikiem Very Happy
Gość
PostWysłany: Nie 8:14, 01 Kwi 2018    Temat postu:

Nie sciągałem magneta. to bądę musiał jako 1sze ten gaźnik przeczyścić czego się trochę obawiam żeby go całkowicie nie rozregulować, gaźnik mam Keihin, i jak do tej pory choził na nim idealnie.
henio12323
PostWysłany: Nie 7:35, 01 Kwi 2018    Temat postu:

w sumie tez jest i taka opcja, a sciągałes magneto ? bo gaxnik musiałes sciągac - a z doswiadczena wiem ze zwykle po serwisie jak sie sciagnie gaźnik to łatwo go zanieczyscic
KTM640SM
PostWysłany: Sob 21:44, 31 Mar 2018    Temat postu:

dzięki za odpowiedź. a może to być spowodowane np. przestawieniem się zapłonu poprzez np. zerwanie klinu na wale od strony zapłonu, bo dziwi mnie fakt że po złożeniu było wszystko ok.
henio12323
PostWysłany: Sob 21:12, 31 Mar 2018    Temat postu:

obstawiam że niedrozne kanały wolnych obrotów - wszystko by pasowało, nie dostajesz paliwa - chodzi ubogo toteż sie grzeje, nie trzyma wolnych obrotów - bo nie ma paliwa. także gaxnik do rozbiórki, porządnego mycia i sprawdzenia co i jak
KTM640SM
PostWysłany: Sob 20:20, 31 Mar 2018    Temat postu: Pomocy... LC4 640SM

Witam. Mam problem z moją 640-stką SM 2003rok.
Zmieniłem ostatnio uszczelkę pod cylindrem która przepuszczała olej, wszystko złożone, odpalone i działało, rozgrzałem silnik na wolnych obrotach potem krótka przejażdżka 1km. żeby sprawdzić czy są jakieś wycieki i czy chodzi-wszystko ok.

Odpalam motor za parę dni, jadę ok 2km. i nagle w czasie jazdy zaczął strzelać z wydechu i zgasł. pojawił się problem z odpaleniem(wcześniej na strzał z kopki i startera). motor zaholowałem do domu, próbowałem odpalić i po jakimś czasie się udało
- brak wolnych obrotów
- w śrenich i wyższych niezdrowe strzelanie z wydechu
- i co najgorsze po ok. 30sek.-1min. moto gorące i wydech czerwony. odrazu zgasiłem i nie odpalałem go.

Proszę o odpowiedzi i pomoc. Z góry dziękuje.

Pozdrawiam Pomarańczowych wariatów.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group