Autor Wiadomość
lupixon
PostWysłany: Śro 17:17, 28 Mar 2018    Temat postu:

Zdjalem całą pokrywę wałka rozrządu, uszczelnilem ja zeby woda nie dostawala sie przez laczenie. Teraz woda leci odplywem i dodatkowo spod cylindra zaczal saczyc olej. Prawdopodobnie czeka mnie remoncik...

Decyzja zapadła wyciagam silnik. Mam jednak kilka pytan. Chcialbym zmienic tylko uszczelke pod cylindrem, no i pod glowica chyba tez by wypadało. Czy da sie wyciqgnac walek rozrzadu razem z zebatka nie rozkuwajac lancucha? Jeśli chcialbym zalozyc nowy lancuc to musze rozpilawiac kartery? Czy oprocz uszczelki pod glowice? i pod cylek musze zamowic cos jeszcze? Czy ewentualnie jest jesscze cos na co powinienem zwrocic uwage? Z gory dzieki za pomoc😉
henio12323
PostWysłany: Wto 17:39, 27 Mar 2018    Temat postu:

uszczelniacze dałes kiepskie - mi na nich ciekło non stop

polecam domówic oryginalne i wszystko dobrze zmontowac, ale pompą wody raczej nie szło by na silnik - bo jest włąsnie przelew i odpływ

uszczelka pod głowicą jest mozliwa - ale szczerze to nie spotkałem jeszcze takiego przypadku w RFSie. moze byc tez jakies pekniecie np w głowicy
lupixon
PostWysłany: Wto 16:30, 27 Mar 2018    Temat postu:

Ewentualnie moze podczas mrozow cos pękło, bo mialem pomieazana wode z płynem. A co z uszczelka pod głowicą, mogła sie skończyć? I czy w takim przypadku nie powinno leciec odplywem?
Tomokat
PostWysłany: Wto 16:21, 27 Mar 2018    Temat postu:

Jeżeli nie leci odpływem to raczej woda nie moze dostać się bezposrednio do silnika. Więc tutaj raczej w porządku. Moze gdzies na łączeniu pokrywy z głowicą w miejscu gdzie jest pompa wody jest nieszczelnosc.
lupixon
PostWysłany: Wto 15:47, 27 Mar 2018    Temat postu:

Nowe o ringi, nowe uszczelniacze, kolko, wiatrak oem. Demontowalem to 3 razy, bo wciaz cieklo ta dziurka. Okazalo sie, ze zle zakladalem o ring. Wjechaly wiec nowe uszczelniacze cortega, bo balem sie, ze tamte szlag trafil juz od montazu i demontazu, o ringi zostaly te same. Woda juz ta dziurką nie leci, ale wciaz przedostaje sie w silnik. Uszczelniacze zalozylem sprezynkami na zewnątrz kółka. O ringi wiekszy zaraz za podkladke, za lozyskiem, nastepnie kolko z mniejszym o ringiem na pierwszym rowku od zewnątrz. Walek czyszczony i nasmarowany wazelina, dla poslizgu. O ringi tez nasmarowane.
Tomokat
PostWysłany: Wto 15:11, 27 Mar 2018    Temat postu:

Oringi i uszczelniacze w pompie nowe?
lupixon
PostWysłany: Wto 15:01, 27 Mar 2018    Temat postu: Woda w oleju

Witam, pacjent exc 400 00r. Niedawno zauważyłem, ze po zimie przez otwor pod pompą wody ucieka plyn chlodniczy. Jak sie okazalo woda poszla tez w olej. Zmienilem pompe wody na nowa z modelu po 2002. Woda przez otowor pod pompą juz nie leci, lecz caly czas przedostaje sie do silnika. Moje pytanie brzmi: jaka moze byc przyczyna tej usterki? Oprocz pompy moge zwrocic jeszcze na cos uwage, bez rozbierania silnika? Wiem, ze to takie gdybanie dla wrozbity, ale prosze o wyrozumiałość . Pozdro. 😉

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group