Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Wto 19:02, 27 Mar 2018    Temat postu:

pisz na pw postaram sie o lepsza cene
Bodzio4351
PostWysłany: Wto 17:46, 27 Mar 2018    Temat postu:

Problem rozwiązany, okazało się żę czujnik tps padł :/ i trzeba kupić nowy 350 zł :/
henio12323
PostWysłany: Wto 17:37, 27 Mar 2018    Temat postu:

to wtyczka od temperatury płynu - moze miec jakies błędne odczyty - generalnie moduł na pdostawie parametrów z czujników dobiera skład mieszanki - jak odpiety przewód to moze widziec że jest np zimny albo przegrzany - i wzbogaca albo zubaża dawke -- ale czy to moze powodowac problem ? ciezko powiedziec. ale jak masz podejrzenia to warto sprawdzic
Bodzio4351
PostWysłany: Wto 15:33, 27 Mar 2018    Temat postu:

A mój zaufany mechanik teraz przenosi cały warsztat i nie ma czasu, a przez święta chce potrenować i nie wiem co robić :/


Jeszcze zastanawiam się czy ta wtyczka co jest koło świecy, w niej jeden kabelek jest taki że druty w nim było widać i zaizolowałem go, ale na tym chodzil, możliwe jest że sie może uksuł i nie będzie bez tego chodził ??
Bodzio4351
PostWysłany: Wto 15:24, 27 Mar 2018    Temat postu:

Wiem o co chodzi, tylko nie mam narzędzi do tego, spróbuje jedynie przeczyścić ale nw czy coś to da
henio12323
PostWysłany: Wto 7:51, 27 Mar 2018    Temat postu:

czujnik masz przy przepustnicy - mierzysz odpowiednie opory na wtyczce - w ksiazce serwisowej masz podane wartosci.

jak nadal nie wiesz o co chodzi to zlec to komus
Bodzio4351
PostWysłany: Wto 7:26, 27 Mar 2018    Temat postu:

Dławi sie, mam serwisówke ale szczerze mówiąc nie wiem jak tego TPS ustawic, myślałem że coś zepsułem przy składaniu bo ramę malowalem, ale jak złożyłem to odpalił bez problemu i chodził byłem na 3/4 wyjazdach także no nw może ten czujnik
henio12323
PostWysłany: Pon 18:50, 26 Mar 2018    Temat postu:

a jak na wyzszych obrotach ? pracuje czy sie dławi - wtrysk ciezko diagnozowac, widziałem wtryski które super rozpypały a w motocykl chodził kiepsko - wymiana wtrysku i jak reka odjał - moze masz znajomego z takim moto - warto wtrysk podmienic i sprawdzic,

to samo z pompą paliwa - tez moze dawac problemy np niskim cisnieniem,

tps w zasadzie tez - chociaz sam z siebie nagle nie powinien sie przestawic zobacz cyz nie jest poluzowany

ustawiasz go zgodnie z ksiązką serwisową
Bodzio4351
PostWysłany: Pon 18:27, 26 Mar 2018    Temat postu: ktm sxf 250 2012

Witam, mam problem z moim ktm, mianowicie gdy byłem w terenie zaczął coś nie równo chodzić i tak jakby go zalewało, potem zaczął przerywać, wydawało mi sie że może za mało jest paliwa to pojechałem do domu, dzisiaj zatankowałem do pełna i dalej to samo, pali bardzo dobrze ale tak jakby nie miał wolnych obrotów i wgl nie chodzi ciągle przerywa. sprawdziłem elektryke wszystko okej, świeca ma z 5 mtg ale dla pewności jutro wymienie, wtrysk jakieś 10 mtg temu został wyczyszczony, rozpylał bardzo dobrze, już więcej nie wiem co może być :/ Znajomy mi mówi że może być to czujnik przepustnicy, ale nw jak to sprawdzić.

Moge wysłać filmik przez facebook'a bo tutaj nie widze takiej opcji, bardzo prosze o pomoc.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group