Autor Wiadomość
DamianEXC250
PostWysłany: Pon 21:13, 19 Mar 2012    Temat postu:

No to lipa nie pozostało mi nic innego jak zrzucić garnek i zobaczyć jak to wygląda od środka.
Czepek
PostWysłany: Pon 12:24, 19 Mar 2012    Temat postu:

zrzucaj garnek, remont góry.
maciek
PostWysłany: Pon 11:53, 19 Mar 2012    Temat postu:

tłok sie skonczył
barek253
PostWysłany: Pon 7:43, 19 Mar 2012    Temat postu:

to byc może masz odpowieź
koniec tłoka za duże luzu i zblokował ci się, warto by było ściągnąc cylinder i to skontrolować
DamianEXC250
PostWysłany: Nie 22:13, 18 Mar 2012    Temat postu:

Dokładnie nie jestem w stanie określić ile ma. Motocykl kupiłem w listopadnie 2011 roku poprzedni właściciel twierdził że remont był robiony na wiosnę 2011 roku. Dzisiaj sprawdzałem przez kolektor wydechowy to tłok jest lekko porysowany ale tragedii nie ma. Denko tłoka tak że nie wygląda najgorzej, pierścienie są całe.
Czepek
PostWysłany: Nie 21:01, 18 Mar 2012    Temat postu:

ile tłok ma/miał mth?
DamianEXC250
PostWysłany: Nie 20:34, 18 Mar 2012    Temat postu: Problem z silnikiem KTM EXC 250 2T.

Witam wszystkich mam mały dość dziwny problem z moim ktm-em. Ostatnio wracając z wypadu na żwirownie tuż przed samym domem motocykl po prostu stanął ( tak jak by się zatarł silnik lub jak by ktoś wsadził mi kij w szprychy ) nagle spadły obroty do zera i silnik się zatrzymał. W pierwszej chwili myślałem że to silnik się zatarł ale wrzuciłem na luz tłok chodzi normalnie, kompresja jest, iskra też, paliwo dochodzi bo świeca robi się mokra po dłuższym kopaniu. Więc tu nasuwa się moje pytanie co mogło się stać. Miałem już kiedyś podobne objawy ale zmieniłem świece na nową i moto chodziło. Ale ile razy może pojawiać się ten sam problem i ile razy można zmieniać świece w motocyklu. Czekam na wasze propozycje co mogę zrobić i z góry dziękuje za pomoc. POZDRAWIAM DAMIAN.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group