Autor Wiadomość
marcjn
PostWysłany: Śro 20:24, 21 Mar 2018    Temat postu:

Poza tym nie wiem czemu mojego Kata nie da sie odpalić na ssaniu- kopka odbija (wersja bez aku). Więc robię tak: przekopuję parę razy na włączonym ssaniu potem ustawiam tłok, wyłączam ssanie, odpalam i szybko po tym jak zagada włączam ssanie bo inaczej by zgasł, chwilę pochodzi na ssaniu i jest OK. Ta procedura oczywiście tylko na zimnym silniku.
marcjn
PostWysłany: Śro 20:18, 21 Mar 2018    Temat postu:

Długo uczyłam sie sztuki odpalania mojego 620 LC4 ale doszedłem do perfekcji, jeżeli ktoś obcy by podszedł i chciał go odpalić to by się zakopał na śmierć i powiedziałby , że moto zjebane Very Happy Dobra rada: Jak kilka razy kopniesz nie tak jak trzeba to radzę odczekać parę minut aby nadmiar benzyny wyparował bo inaczej się można zajebać. Po odczekaniu cudownie odpala za pierwszym kopem Smile Smile
lukasz509
PostWysłany: Śro 12:28, 14 Mar 2018    Temat postu:

wymieniłem swiece na irydowa gażnik przedmuchałem i umyłem sprayem do gaźników bez ruszania dysz moto odpala i gaśnie za 3-4 kopem
ewertas
PostWysłany: Wto 20:17, 13 Mar 2018    Temat postu:

Kiedyś miałem LC4 na dellorto i palił bez problemów, gdy temperatura powietrza była wyższa niż + 5 st C. Poniżej tej temperatury można się było zakopać na amen. Ale znalazłem na to sposób - podgrzewałem delikatnie komore pływakową gaźnika opalarką i to pomagało, KTM odpalał od kopa jak latem Wink
Jednak całkowicie problem z odpalaniem rozwiązała wymiana gaźnika na FCR. Dellorto jest bardzo trudny do współpracy i wrażliwy na wszystko
lukasz509
PostWysłany: Pon 23:13, 12 Mar 2018    Temat postu:

wczesniej jak dobrze ustawiłem kopkę i energicznie kopłem to palił
arkglo
PostWysłany: Pon 21:57, 12 Mar 2018    Temat postu:

Rysiek24 napisał:
Powodzenia w regulacji starego dellorto 😉 Powstają luzy na przepustnicy i ustawic go prawidłowo graniczy z cudem.


Skoro wcześniej palił, to jest szansa, że to jednak syf w gaźniku.
lukasz509
PostWysłany: Pon 10:30, 12 Mar 2018    Temat postu:

creizy@op.pl
Shimy
PostWysłany: Pon 8:08, 12 Mar 2018    Temat postu:

lukasz509 napisał:
jakaś serwisówka jak go rozebrac ustawić ???


Podaj adres email to podeślę.
Rysiek24
PostWysłany: Nie 23:35, 11 Mar 2018    Temat postu:

Powodzenia w regulacji starego dellorto 😉 Powstają luzy na przepustnicy i ustawic go prawidłowo graniczy z cudem.
lukasz509
PostWysłany: Nie 22:10, 11 Mar 2018    Temat postu:

jakaś serwisówka jak go rozebrac ustawić ???
arkglo
PostWysłany: Nie 20:55, 11 Mar 2018    Temat postu:

Gaźnik na stół to raz. Świeca irydowa to dobry pomysł, bo jest mniej podatna na zalanie.
lukasz509
PostWysłany: Nie 20:00, 11 Mar 2018    Temat postu:

jutro zerkne jaki gaźnik odpalam tak że przekopuje go z 4-5 razy na otwartym zaworze potem ssanie kopka w dół potem o jeden ząbek i kop i porblem taki że po zimie nie odpala :/ na 50 kopów odpalił raz i zgasł w sezonie palil za 4-5 albo 1 razem zastanawiam sie nad świeca irydową podobno mocniejsza iskra
sołtys
PostWysłany: Sob 21:33, 10 Mar 2018    Temat postu:

ja mam delloroto i pali na kopa. warunek jest taki że musi być wyczyszczony i dobrze ustawiony. napisz cos wiecej o tym jak odpalasz i kiedy zaskakuje
Rysiek24
PostWysłany: Sob 17:31, 10 Mar 2018    Temat postu:

Aku zbędny, jaki gaznik. ? jak dellorto , to tak bedzie.Tu tylko inny gaznik pomaga.
lukasz509
PostWysłany: Sob 14:56, 10 Mar 2018    Temat postu: ktm 620

witam ciężko mi pali ktm 620 wersja na kopke bez rozrusznika. świeca wymieniona. Straszne ciężko go odpalac jest jakiś sposób żeby łatwiej palił w nim potrzebny jest aku >??? bo mam kable ale aku nie mam.Z akumlatorem lepiej by palił ???

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group