Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Sob 21:25, 03 Mar 2018    Temat postu:

w robocie na codzien uzywam dota 5.1 albo 3/4 i roznic w odpowietrzaniu nie widze Very Happy

ale widze że czasami losowe przypadki grają role, np ostatnio kumpel przelał pół butelki i nadal zapowietrzone - doradziłem mu żeby skręcił kierownicą w lewo - nawet nie musiał odpowietrzać, pare pęcherzyków poszło od razu po przekręceniu kiery i hamulec 100% skuteczny... wiec czesto to kwestia podejscia do tematu, żeby odpowietrzyć trzeba poczuc sie jak pęcherzyk powietrza Very Happy pomyslec gdzie moze zostac, i jak go wygonic
Jesien
PostWysłany: Sob 20:56, 03 Mar 2018    Temat postu:

Panowie spróbujcie tez na innym płynie, miałem przypadek ze na motulu 4.1 miałem tragiczne problemy z odpowietrzeniem, po próbie odpowietrzania na jakimś zwykłym Maxgear poszło od razu i działało jak złoto.
henio12323
PostWysłany: Sob 19:44, 03 Mar 2018    Temat postu:

uzywałem tych zaworów, i nie bardz rozumiem po jaki grzyb one sa Very Happy

przeciez wystarczy kluczem luzowac i dokręcac - i masz ten sam efekt, a zostaje spora sumka w kieszeni, to to jeszcze pół biedy bo kto bogatemu zabroni ;D ale te zaworki bywaja ze 3X dłuzsze niz oryginalne, bardzo łatwo je uszkodzic, wiec ja tego nie polecam

co do problemu - pytasz nas czy cieknie odpowietrznikiem ? a skąd mamy wiedziec Very Happy przeciez to twoje moto i chyba widzisz, jak klamka sie robi miekka to nie poszło pół kropelki płynu tylko solidniejsza ilość, wiec było by widac czy gdzies leci, przewód to samo - jakby gdzies puscił to by było widać.

moze byc i pompa, trzeba by rozebrac obejrzec, powierzchnie cylinderka - jak gumki, czasem łatwo przy wkładaniu pompki je uszkodzic.

co do hamulców - te nissiny maja głównie wrazenie twardej klamki, chyba dlatego ze sa tam wieksze tłoczki ? ogólnie w japoncach te klamki sa twarde ale przez to słaba jest modulacja hamulca, ktm ma zawsze miekko, i fajnie czuc ten hebel.
e46
PostWysłany: Sob 18:56, 03 Mar 2018    Temat postu:

KristofSX napisał:
też walczylem u siebie z przednim heblem i dalej jest trochę kapciowaty,
tutaj gość montuje fajne zawory do odpowietrzania
https://www.youtube.com/watch?v=xInHYPsTXz8
chyba zamówię


Ja mam samochodową maszynkę podciśnieniową do odpowietrzania, działa jak złoto
KristofSX
PostWysłany: Sob 17:55, 03 Mar 2018    Temat postu:

też walczylem u siebie z przednim heblem i dalej jest trochę kapciowaty,
tutaj gość montuje fajne zawory do odpowietrzania
https://www.youtube.com/watch?v=xInHYPsTXz8
chyba zamówię
picolo
PostWysłany: Sob 17:27, 03 Mar 2018    Temat postu: Hamulec pryd EXC 350

Mam problem z hamulcem przód po staniu był dziwnie miękki przy pierwszym naciśnięciu, kupiłem zestaw naprawczy pompy, wymiana, problemy z odpowietrzeniem, pomimo wtłaczania od dołu (na dobrze ułożonym przewodzie) nie szło tego odpowietrzyć. Pompowanie na zmiane z wtłaczaniem strzykawką od dołu dało wkońcu jakiś efekt ale po 15 min hamulec znów zrobił sie miękki, a teraz jak patrze wogóle go nie ma już.

Pompa padła? W zacisku okolice tłoczków suche, może puszczać odpowietrznik? Przewód w stalowym oplocie chyba by se tak nie pękł, przynajmniej ja nic tasm nie widze. Jak to zdiagnozować bo teraz już nie wiem nawet czy pompe kołować czy co.

Można lączyć pompe nissin z bety z resztą brembo bo mam opcje kupić taką, a kiedyś miałem bete i w mojej opini ma lepszy hamulec przód od kata (tylny lepszy w kacie jakby co), taka pompa nissin mogła by coś zdziałać jeśli da się ją wogóle podłączyć?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group