Autor Wiadomość
Diego23
PostWysłany: Pią 21:52, 06 Lip 2018    Temat postu:

Witam. Przed wizytą w serwisie zawsze warto sprawdzić podstawowe sprawy - wymienić filtr powietrza, założyć nową świece, przeczyścić styki czujników itp. Kolega miał problemy z przerywaniem duke podczas jazdy - okazało się, że wymiana zwykłej świecy na markową ngk rozwiązała sprawę.
youpeter
PostWysłany: Sob 8:30, 30 Cze 2018    Temat postu:

Witam mam ten sam problem z moim duke 125. Czy udało Ci sie namierzyc ustrerke??
sadzik
PostWysłany: Czw 19:50, 12 Kwi 2018    Temat postu:

Ja bym poszukał przyczyny w dwóch rzeczach albo coś od zapłonu (np. moduł wysiada) albo układ paliwowy (zatkany filtr albo jakiś syf gdzieś się dostał)
henio12323
PostWysłany: Nie 9:19, 25 Lut 2018    Temat postu:

no to czuje że to nie bedzie łatwo okreslić, pytanie takie czy wtedy ma iskre cyz nie ? ewentualnei czy dostajer paliwo czy nie, trzeba to zdiagnozować przede wszystkim żeby wiedziec w którą strone sprawdzac dalej
trzbea ogaranąc czemu sie " dławi" a potem rozwiazac problem
Pawlusiak
PostWysłany: Sob 20:25, 24 Lut 2018    Temat postu:

Tak coś w tym stylu. Tylko że jadę, zakładamy ze odkrecona do końca i po jakims czasie silnik nie reaguje na manetke wogóle, zero mocy, tak jakbym nagle zakręcił (manetka odręcona). Nie hamuje silnikiem ani nic tylko zaczyna sie toczyć, jakbym złapał za sprzegło i odpuścił gaz. Po paru ok. 5s znowu łapie i mozna normalnie jechać.
henio12323
PostWysłany: Sob 19:36, 24 Lut 2018    Temat postu:

ciezko powiedziec tak na prawde co to moze byc.

musisz cos wiecej opisac - trudna jest diagnoza nietypowego przypoadku który sie jeszcze dzieje czasami.

jedziesz na prostej ze stałym gazem i nagle zaczyna zwalniac ? czy jak ?
Pawlusiak
PostWysłany: Sob 18:10, 24 Lut 2018    Temat postu: Duke 125 Problem z gazem

Siemka. Mam pewne pytanie. Mianowicie przed zakończeniem sezonu ok. września podczas jazdy (czasami) silnik nie reagował na manetkę gazu, chodzi o to, że jest odkręcona i nagle silnik schodzi z obrotów tak jakbym zamknął dopływ paliwa (przy czym manetka jest cały czas odkręcona). Proszę o jakieś sugestie, czym może być to spowodowane. Wspominam że jest to Duke 125 z 2012r.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group