Autor Wiadomość
tooomek882
PostWysłany: Pon 6:33, 26 Paź 2015    Temat postu:

Konkurencja jeszcze nikomu źle nie zrobiła Smile Do zrobienia 250-tki nie musieli się specjalnie wysilić, ciekawe kiedy 300-ta się pojawi
Przym
PostWysłany: Nie 22:00, 25 Paź 2015    Temat postu:

Co do potencjału 2T niektórzy widać zaczynają go doceniać, w końcu jakieś japońce będą do enduro (chociaż nie wiem czy dobrze o tym pisać na forum ktm):
http://www.scigacz.pl/Dwusuwowa,Yamaha,WR250,w,2016,27405.html
tooomek882
PostWysłany: Nie 1:47, 25 Paź 2015    Temat postu:

Jeśli chodzi o działanie wtrysku, to bym się specjalnie tego nie bał, bo to nie te lata i nie ten segment, żeby coś tak ważnego dla silnika zrobić na pół gwizdka. W czterosuwach działa i to z powodzeniem. Ja wiem, że 2t jest bardziej wrażliwe na paliwo itp. ale podejrzewam, że będzie to zrobione naprawdę dobrze. Chociaż i tak uważam, że gaźnik jest lepszym rozwiązaniem i jestem ciekaw, czy faktycznie charakterystyka silnika będzie dużo płynniejsza niż na dobrze zestrojonym gaźnikowcu w tym przypadku...

A podejrzewam, że wtrysku nie wprowadzili, bo po prostu nie było potrzeby. Dopiero normy wymusiły taki zabieg. Przecież chyba nikt nigdy nie powiedział "Kiedy w końcu założą wtrysk do zweitaktów".

Swoją drogą, za każdym razem jak puszczę dymek to mogę się poczuć jakbym lekko szarpnął pod ucha jakiegoś eko gamonia Very Happy
szaman108
PostWysłany: Nie 0:37, 25 Paź 2015    Temat postu:

Niestety idzie nowe i wdrażanie nowych technologii jest nieuniknione,prędzej czy puzniej i tak wprowadzą wtrysk,a po nim katalizatory zawory egr,płyny adblu filty czastek stałych(płynnych i gazowych także) i cholera wie co jeszcze wymyślą pod pretekstem ratowania planety a na koniec walnie ,,metełor" i powrót do epoki każdy wie jakiej Wink
te300
PostWysłany: Sob 22:38, 24 Paź 2015    Temat postu:

ta homologacja w 2t to i tak wielki pic na wodę, ja nawet nie wiem czy z tym kitem spełniającym normy motocykl pochodzi z godzinę a w książce piszą, że na odblokowanym na ulicę nie wolno, śmiech na sali
te300
PostWysłany: Sob 22:30, 24 Paź 2015    Temat postu:

też uważam, że wtrysk w 2t to nie jest dobry pomysł, będzie jak w skuterach - przeróbki na gaźnik;
obym się mylił
pawciak12
PostWysłany: Sob 22:22, 24 Paź 2015    Temat postu:

bo wszedzie ekolodzy wsadza paluszki,niestety ale exc to moto z homologacja czyli na logike ktos moze tym jezdzic po drogach publicznych a to juz jest feeee bo silnik dwusuwowy duzo pali i wypluwa olej wiec zajebali jakas norme z kosmosu w ktorej sie juz gaznikowana 2t nie zmiesci i musza wprowadzis wtrysk cala historia,
major000
PostWysłany: Sob 22:16, 24 Paź 2015    Temat postu:

Ja tam jestem totalnie przeciw wtryskowi w 2t. Podstawowa i jak dla mnie najważniejsza zaleta 2t czyli prostota konstrukcji i wszystko co za tym idzie zostanie pogrzebana. Co z tego że bedzie mniej palił, płynniej jechał, mniej kopcił... wystarczy że zaleje brudne paliwo- stoje... utopie moto- stoje... elektronika strzeli focha-stoje... W pizdu z takim czymś.
A tak wogóle jeśli wtrysk w 2t by robił robotę to już dawno by go wprowadzili, coś jest na rzeczy że czekają do ostatniej chwili...
Fourier
PostWysłany: Sob 22:05, 24 Paź 2015    Temat postu:

Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o... $ Wink
Maciej_OLS
PostWysłany: Sob 20:57, 24 Paź 2015    Temat postu:

Technologia wtrysku już jest gotowa:
https://youtu.be/5gVeqix2Yc4

Coś z nią jest nie tak skoro nie jest powszechnie wdrażana.
tooomek882
PostWysłany: Sob 14:01, 24 Paź 2015    Temat postu:

rams napisał:
Sherco ma zamontowane wtryski w dwusuwach od roku i motory jeżdżą na razie bez większych kłopotów.


Póki co żaden dwutakt endurowy nie ma wtrysku. Sherco owszem, pokazało ale na pokazaniu się skończyło. Była to jedynie pokazówka i na razie nowe modele idą z gaźnikiem. Dopiero w przyszłym roku wyjdą na wtrysku. Z tego co mi wiadomo to swego czasu w trialówkach chyba Scorpa robiła dwusuwy na wtrysku ale były strasznie słabe.

Wtrysk jest tylko robiony pod normę Euro 4. A ta norma wymaga też żeby każdy motocykl powyżej 125 ccm miał standardowo ABS. Tak więc do obecnych cen motocykli należy doliczyć przynajmniej tysiąc złotych za to ustrojstwo... które i tak wyląduje w kartonie obok lusterek i kierunkowskazów. A prawdopodobnie i tak normy będą spełniane tylko przy kicie homologacyjnym, czyli prostsza wersja machlojki koncernu VW.
szaman108
PostWysłany: Pią 23:14, 23 Paź 2015    Temat postu:

Spidi dzięki Wink
rams
PostWysłany: Pią 22:48, 23 Paź 2015    Temat postu:

Wtrysk oleju ma Beta.
henio12323
PostWysłany: Pią 22:42, 23 Paź 2015    Temat postu:

ma elektronicznie sterowane zawory - u kumpla w salonowej nowce sztuce, po kilkunastu godzinach costam siadlo w tym zaworze

a jakie moto ma wtrysk ale oleju ? gas gas czy wlasnie sherco ?
Kajtek DBL
PostWysłany: Pią 22:39, 23 Paź 2015    Temat postu:

Sherco ma też elektryczne zawory wydechowe ?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group