Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Czw 7:19, 08 Lut 2018    Temat postu:

to noirmalne od tego ssanie jest, ale ssanie nie słuzy do trzymania na nim motocykla, powinno sie odpalic kilka sekund na ssaniu - i zaczynasz jechac. ( bez ssania)

jajecznice smazyc mozna po 30 sekundach na takim wydechu.

wentylator nie naprawi sytuacji, chyba ze zamontujesz na wydechu drugi Very Happy problem masz w gaźniku tak jak strzelałem wczesniej, uboga mieszanka i sie grzeje - oddaj na regulacje gaźnika, szkoda tak jeździc mozna cos uszkodzic.
YoungEnduras
PostWysłany: Śro 23:08, 07 Lut 2018    Temat postu:

Dziękuje za szybką odpowiedź, co do łańcucha to dam ci do jutra wieczorem znać henio, a z tym nagrzewaniem to chodzi o to że, po odpaleniu na ssaniu ma bardzo wysokie obroty lub wysokie, ale no nie wiem czy to normalne, dopiero gdy wyłącze ssanie to obroty się uspokajają, po prostu odpalę go, pochodzi z 3 minuty i na wydechu można jajecznicę smażyć, dziś 3 min po odpaleniu rzuciłem garść śniegu na tłumik i był suchy 3 sekundy później. Rok temu na jałowym biegu stałem na odpalonym silniku i gadałem z kumplem z 5 minut albo mniej i buchnęło parą to od razu musiałem go schłodzić. W nocy to tylko kolanko czerwone widać od kolektora. Mam nadzieje ze wentylator naprawi sytuacje, oczywiście podczas jazdy się to nie dzieje, tylko denerwuje mnie to, że nie mogę nim na spokojnie stanąć tylko muszę zgasić w obawie, że zaraz chłodnica wybuchnie. Płyn chłodniczy mechanik nowy zalał 4mth temu, ogólnie dziwne, że tak się dzieje. Silnik zdrowy jak ryba, od nowości przejechane 44mth...
henio12323
PostWysłany: Śro 22:26, 07 Lut 2018    Temat postu:

nie widziałem chyba jezcze zębatek DIDa

to bezoringowy łancuch, to sie nadaje ale do crossówki, albo wsk ;D w 530stce za 300 zl to nie kupisz dobrego łancucha, celuj minimum w VX2 - jak chcesz to moge ci załatwic z rabatem taki łancuch i jakies fajne zebatki do tego dobrac - pisz na pw dokładnie czego potrzebujesz to ci wycenie

co to znaczy ze sie szybko nagrzewa? to wyczynowy motocykl temperatura pracu ( nawet nie wyczynowki ) to 90 stopni, wiec u ciebie ile jest ? gotuje sie czy tylko jest gorący w dotyku ? oprócz wentylatora warto zaczać od kontroli gaźnika - czasem wystarczy regulacja i moto ma znacznie nizszą temp. a wentylator najlepiej wybrac oryginalny - bez zadnych kombinacji, bez przeróbek i drutowania na trytytki wszystko pasuje jak trzeba, jest odporny na prace w warunkach terenowych, i ma odpowiednia wydajność. fabrycznie ( w niektórych wersjach) jest tylko jeden, dwóch sie nie montuje - nie ma potrzeby
YoungEnduras
PostWysłany: Śro 22:02, 07 Lut 2018    Temat postu: KTM EXC 530 2009r. chłodzenie i napęd

Cześć, jestem tu nowy, mam kilka pytań odnośnie mojego kata.
Chcę wymienić napęd cały, bo łańcuch wyciągnął się, a zębatki ostre, pytanie następujące, co sądzicie o tym zestawie http://allegro.pl/zestaw-napedowy-ktm-sx-exc-exc-f-sx-f-450-525-530-i7128074988.html dziwi mnie cena, łańcuch did, zębatki też japońskie lecz już nie did, co o nim sądzicie, nie ukrywam, że wolałbym całość did ale budżet nie pozwala. Kolejne pytanie, czy regularnie smarując łancuch (co dwie jazdy, lub po każdym myciu) wydłużam jego żywotność bardzo? Ostatnie pytanie, mój kat się trochę szybko nagrzewa i chciałbym kupić wentylator do chłodnicy, i pierwsza sprawa to nie wiem jaki najlepszy wybrać, a druga to czy kupuje się jeden czy dwa, bo mam podwójną chłodnicę, z prawej i lewej. Dzięki pozdrawiam, podajcie jak możecie jakąś stronę z dobrymi zamiennikami części kata w fajnych cenach Smile

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group