Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Nie 19:07, 09 Cze 2019    Temat postu:

w niewłasciwym miejscu, pomierz stator zgodnie z instrukcja moze tam cos wyjdzie
toivias
PostWysłany: Nie 11:43, 09 Cze 2019    Temat postu:

Pomożecie zdiagnozować powód braku iskry Smile ?
Dojeżdżając do świateł, schodząc z obrotów, moto zgasło i od tego czasu nie chce odpalić.
Przełącznik do gaszenia jest ok.
Nowa cewka (oryginalna) + nowa świeczka, a iskry dalej nie ma.

Czy jak by ścięło klin z magneta, to iskry by w ogóle nie było, czy byłaby ale tylko w niewłaściwym momencie?

Najgorsza opcja to pewnie CDI?
toivias
PostWysłany: Nie 20:24, 24 Mar 2019    Temat postu:

Dobra, trochę mnie tu nie było...
Aktualnie moto odpalone, w tygodniu pierwsza zmiana oleju po 2mth na docierkę.
Kupiłem wahacz z SMRa 560, który w ciągu sezonu zostanie zregenerowany i wleci do moto w późniejszym czasie.
Na zdjęciu poniżej nie ma jeszcze nowego pokrowca siedzenia, sliderów osiek i płyty pod silnik.
Opony kartofle na potrzeby przeglądu... w tygodniu będę chciał zarejestrować moto.
toivias
PostWysłany: Nie 11:56, 03 Cze 2018    Temat postu:

94 ogniwa po skróceniu są cacy Wink
henio12323
PostWysłany: Pią 6:06, 01 Cze 2018    Temat postu:

np 5100 10w50 tak na prawde nie ma to wiekszego znaczenia co wlejesz
toivias
PostWysłany: Pią 6:05, 01 Cze 2018    Temat postu:

P.S. Jaką lepkość oliwy zalać na docieranie?
toivias
PostWysłany: Pią 6:02, 01 Cze 2018    Temat postu:

henio12323 napisał:
były 2 wersje łancuszków 96 albo 94 ogniwa do SX jak kojarze, dziwnie ze u ciebie idzie mniej ogniw - ale jest to mozliwe - przypatrz sie jak przykręcic slizg łancucha - bo jeden ma mozliwe dwa otwory i jak jest SX to sie na tą dolna przykręca opcje

Też nad tym ślizgowe myślałem ale nie ma opcji żeby go przymocować do tego drugiego otworu.
Łańcuszek mam 96 ogniw, skrócę do 94 i sprawdzę.
henio12323
PostWysłany: Czw 21:05, 31 Maj 2018    Temat postu:

były 2 wersje łancuszków 96 albo 94 ogniwa do SX jak kojarze, dziwnie ze u ciebie idzie mniej ogniw - ale jest to mozliwe - przypatrz sie jak przykręcic slizg łancucha - bo jeden ma mozliwe dwa otwory i jak jest SX to sie na tą dolna przykręca opcje
toivias
PostWysłany: Czw 19:38, 31 Maj 2018    Temat postu:

Silnik powoli składam, w zasadzie już jestem na finiszu.
Mam pytanie co do długości łańcuszka rozrządu... kupiłem Iwis'a 96 ogniw i jest zdecydowanie za długi Sad
Wał zablokowany w GMP, wałek odpowiednio ustawiony, napinacz trzymany ręką i jest luz jak na zdjęciu poniżej.
Na kolejnym porównanie starego łańcuszka z nowym (w nowym już założona zapinka do zdjęcia).
Skrócę chyba po prostu o jedno ogniwo i przymierzę?

Co do reszty, gaźnik poskładany na fabrycznych rozmiarach dysz, wyczyszczony itd.
Głowica z nowymi prowadnicami i nowymi zaworami tytanowymi prox + planowanie i obróbka gniazd + naprawa 3 gwintów.

No i na ten moment silnik wygląda jak na zdjęciu... zastanawiam się jeszcze czy sprzęgło będzie ok. Wcześniej ktoś pomieszał kolejność przekładek grubych z cienkimi, teraz poskładałem według serwisówki - mogą być z tego powodu jakieś problemy?
henio12323
PostWysłany: Pon 7:46, 23 Kwi 2018    Temat postu:

tak
toivias
PostWysłany: Nie 19:56, 22 Kwi 2018    Temat postu:

Panowie, luzy na czopie wału są w serwisówce, a co z luzami na sworzniu tłoka?
Pytam, bo założyłem nowy tłok i ma dosyć duży luz na boki. Tak powinno być?
henio12323
PostWysłany: Pon 15:32, 02 Kwi 2018    Temat postu:

https://www.lindseyracing.com/pics/LR-RING-100-1517530.jpg

masz tu przykład, w zasadzie to obojętne - ale najlepiej znajdź opis dla twojego tłoka - nie wiem jaki zastosowałes,
toivias
PostWysłany: Pon 12:37, 02 Kwi 2018    Temat postu:

henio12323 napisał:
ciezko okreslic dla tulei bo takie rozwiazanie nie wychodziło fabrycznie.
najlepiej ustawic je tak jak w serwisówce.

3 czesciowy masz w zamienniku - w instrukcji obsługi - karteczce wrzuconej do tłoka masz na schemacie jak je porozkładać


Nie doprecyzowałem, mam cały nowy cylinder, nie tuleję. Skrót myślowy.

Czy masz może fotkę tej instrukcji? Nie miałem nic takiego w opakowaniu z tłokiem :/
henio12323
PostWysłany: Pon 12:34, 02 Kwi 2018    Temat postu:

ciezko okreslic dla tulei bo takie rozwiazanie nie wychodziło fabrycznie.
najlepiej ustawic je tak jak w serwisówce.

3 czesciowy masz w zamienniku - w instrukcji obsługi - karteczce wrzuconej do tłoka masz na schemacie jak je porozkładać
toivias
PostWysłany: Pon 12:01, 02 Kwi 2018    Temat postu:

Dobra Panowie, to jeszcze jedno pytanie, maksymalną dopuszczalną przerwę na zamku pierścieni znam.
Jaką najlepiej zrobić na starcie przy nowym tłoku i nowej tulei dla pierścienia zgarniającego, a jaką dla kompresyjnego?
Sitko, tak jak mówił Henio, pasuje tylko w jedną stronę ale da się założyć źle Very Happy Muszę zamówić nowe, bo aż je pofalowało hehe.

Kolejny temat, zamki względem siebie na pierścieniach - kompresyjnego skierowany w tył silnika, a zgarniającego obrócony o 90 stopni względem kompresyjnego jak w serwisówce?

Pierścień zgarniający, ten 3 częsciowy, wszystkie trzy elementy mają mieć zamek w jednym miejscu, czy tutaj też to ma być "poprzesuwane" względem siebie?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group