Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pon 6:22, 16 Sie 2021    Temat postu:

bez sensu dopytywac sie kogos bo u ciebie moze byc problem w całkiem czyms innym Very Happy zrob pełen przegląd układu ( wtryskiem, elektrycznego ) i problem sie rozwiaże Wink
Gość
PostWysłany: Nie 22:30, 15 Sie 2021    Temat postu:

rzepka, udało Ci się rozwiązać problem z tym dławieniem ?
Mam dokładnie to samo w sxf 350, Jest 15 mth po wymianie tłoka rozrządu i regulacji zaworów indolencji gaśnie bo gwałtownym dodaniu gazu
henio12323
PostWysłany: Śro 6:12, 03 Cze 2020    Temat postu:

trzeba zrobic pełna diagnostyke i pewnie problem sie rozwiaże Smile
Rzepka
PostWysłany: Wto 22:33, 02 Cze 2020    Temat postu:

Ja mam to samo, po szybkim dodaniu gazu dławi się, albo też po szybkim puszczeniu gazu strzeli i zgaśnie, zawory mam ok rozrząd też i chyba obstawiam wtrysk aczkolwiek sam nie wiem, odpalić potrafi normalnie jak sie zadusi to trzeba odczekac z 10 sekund żeby znowu odpalił bo innaczej odrazu nie chce. Ps. Przepraszam za błędy
Platinum
PostWysłany: Nie 0:27, 29 Mar 2020    Temat postu:

Udało się Tobie ten problem nierównych obrotów i duszenia moto rozwiązać ?

Mam mniej więcej ten sam problem w 350 exc-f 2012r.
Na biegu jalowym faluje na obrotach, potrafi sobie zwiększyć samoczynnie obroty, po chwili spadaja i dość wysoko rosną.
Pczester
PostWysłany: Czw 16:09, 08 Lut 2018    Temat postu:

Wtrysk wyczyszczony myjką ultra, w garażu temperatura 15 stopni, pali na dotyk bez ssania, po 5 minutach pracy rozgrzany pracuje niemal równo i tego już się nie czepiam Smile
Kiedy podczas pracy na wolnych "strzele z gazu“ odkręcając gwałtownie manetkę do 1/2 to jest ok. Ale jeśli odkręce z wolnych na maxa to gaśnie. Jak musne delikatnie gaz i po tym odrazu odkręce manetkę na maxa to zero problemów.
henio12323
PostWysłany: Czw 14:29, 08 Lut 2018    Temat postu:

niby tak, ale z drugiej strony mówiosz ze ci sie dławi i gasnie a to na pewno normalne nie jest
Pczester
PostWysłany: Czw 11:51, 08 Lut 2018    Temat postu:

Rozmawiałem właśnie z kumplem serwisu, i mówił że być może Szukam dziury w całym ponieważ sxf nie będzie pracował na wolnych obrotach tak równiutko jak exc-f. Te silniki mają bardziej ostre wałki rozrządu mniejszą masę wirującą przez co trudno osiągnąć w nich idealnie równomierną pracę. Motor pali od strzała zimny czy ciepły, ma moc, nie kopci. 70mth od nowości, skarpeta w zbiorniku, Filtr przy pompie nie był prawie brudny, podobnie w szybkozlączu. Moto od nowości, stroił Jacek Lonka i nie wiem czy coś robił z mapami.

Czy ktoś mający sxf na wtrysku, może sprawdzić i napisać czy na wolnych obrotach chodzi idealnie płynnie, ewentualnie po dodaniu gazu (agresywnio do 3/4 obrotów) i puszczeniu, silnik po zejściu na wolne obroty chodź odrazu równiutko czy przez 2 sekund lekko łapie obroty.
Porównajcie chłopaki z moim filmem.

Nawet patrząc na inne sxf i ich pracę, chyba kumpel ma rację....

https://youtu.be/I1hBtyMjvgk
henio12323
PostWysłany: Czw 11:36, 08 Lut 2018    Temat postu:

opcje widze takie - uszkodzony, wtrysk albo pompa, cghyba ze cos było kombinowane w mapach - bo samo z siebie tam sie nic nie przestawi. wiecj ak wczesniej było ok to nie mapy.

mozesz próbowac przełozyc np inny bak, od innego moto na wtrysku jak masz jakiegos znajomka.

mozesz mi wysłać wtrysk moge go sprawdzic, chociaż pare razy miałem wtrysk co nie puszczał, rozpylał przyzwoicie, a po wymianie na nowy moto dostało sporo kopa i jeszcze lepiej pracował.

mozna by tez sprawdzic cisnienie na pompie paliwa
Pczester
PostWysłany: Czw 10:17, 08 Lut 2018    Temat postu:

henio12323 napisał:
szczerze to watpie, pare razy trafiły do mnie motocykle ładnie chodziło a wychodziły albo bardzo małe albo duze wartosci, ale nie falowało nigdy to, raczej jak juz to sie np słabiej wkręcał, albo cykało głosniej


No i potwierdzają się Twoje wątpliwości:

Zawory ustawione, świeca nowa, TPS ustawiony a problem dalej tak samo został, a wręcz po gwałtownym dodaniu gazu potrafi zgasnąć (zadusić się odrazu) lub po zejściu z obrotów zacząć kuleć i czasami zgasnąć. Jakieś pomysły?
henio12323
PostWysłany: Pon 20:15, 05 Lut 2018    Temat postu:

szczerze to watpie, pare razy trafiły do mnie motocykle ładnie chodziło a wychodziły albo bardzo małe albo duze wartosci, ale nie falowało nigdy to, raczej jak juz to sie np słabiej wkręcał, albo cykało głosniej
Pczester
PostWysłany: Pon 16:49, 05 Lut 2018    Temat postu:

Wrzuciłem nowe filtry dzisiaj, sprawdziłem tps jeszcze raz i w całym zakresie słychać zmianę pracy silnika lecz nie ma to wpływu na tą nierówną pracę silnika. Zdjąłem więc pokrywę i sprawdziłem luzy:
Ssace 0,07 i 0,08 (gdzie powinny być 0,10-0,15)
Wydechowe 0,13 i 0,11 (13-18 )
Oczywiście już wałki zdjęte i powierzone płytki. Dwie imożna zamienić miejscami a dwie muszę dokupić. Po regulacji luzy wyjdą tak:
Wydech 0,17 i 0,15
Ssace 0,15 i 0,12
I pytanie czy ten jeden ssący zrobić lepiej 0,15 tak jak planuje czy 0,11 (bo jak wiadomo płytki są co 0,04). Czy ten drugi ssący lepiej też zrobić odrazu na 0,16 (ten co wychodzi 0,12)?
No i powiedzcie mi czy te zawory mogą być przyczyną tej lekko nierównej pracy na wolnych obrotach?
Pczester
PostWysłany: Nie 17:16, 04 Lut 2018    Temat postu:

KristofSX napisał:
a daj mu na tps ok.0.7, przy otwartym wydechu nawet 0.75 może być w porządku.


Okej, będę testował jutro, dzięki za poradę.
KristofSX
PostWysłany: Nie 13:09, 04 Lut 2018    Temat postu:

a daj mu na tps ok.0.7, przy otwartym wydechu nawet 0.75 może być w porządku.
Pczester
PostWysłany: Nie 13:03, 04 Lut 2018    Temat postu:

Jutro, zmienię filtry, sprawdzę tps (w zakresie 56-66), najgorzej że nie mam jak sprawdzić wartości wolnych obrotów. Jak nic się nie poprawi to podjadę z moto na kompa w tygodniu.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group