Autor Wiadomość
mumek426
PostWysłany: Sob 9:44, 03 Lut 2018    Temat postu:

sam sobie odpowiedziałeś na pytanie o awaryjności,,jak jeździsz ostro to z natury wszystko się szybciej zużywa i będziesz więcej czasu siedział w garażu,.. Głównie awaryjność wynika z winy użytkownika,,
Pajka
PostWysłany: Sob 8:05, 03 Lut 2018    Temat postu:

Panowie, ja wiem, że chcecie zawsze pomóc (szczególnie henio) ale takie tematy powinny być od razu zamykane, z pewnością jest już na forum kilkanaście, jak nie więcej tego typu tematów i wszystko jasno i bardzo szczegółowo opisane. Przez to robi się syf na forum i coraz ciężej jest wyszukać jakąś sensowną informację. Nowy użytkownik wysilił się, przeczytał 1 temat, i po co użyć opcji szukaj (podobno gryzie) jak można założyć kolejny temat...i tak w kółko
henio12323
PostWysłany: Sob 7:57, 03 Lut 2018    Temat postu:

awaryjnosc standardowo - wynika w 99% z winy uzytkownika - jak zadbasz to mała szansa że cos sie rozleci.

poczytaj sobie wiecej na temat 250/300 jest duzo poradników. dla mnie 250tka lepsza na przeloty troche żwawiej sie wkręca, 300tkaj jakby lepsza do technicznej jazdy, lepszy dół, ale troche mniej sie lubi kręcic w górze obrotowej.

tez jeszcze zalezy od rocznika, bo stare 300tki ( jak i kazde inne dwusuwy ) to chodziły jak chciały - w sensie oddawania mocy, ciezko przewidziec co sie zadzieje, i tak nie zaciekawie sie jeździ Very Happy

a do wściekania sie najlepsza jakaś 200tka
Gość
PostWysłany: Pią 22:54, 02 Lut 2018    Temat postu:

no too tak fakt ale co z awaryjnoscią? czy to przejezdzi normlanie sezon czy bede sie z tym uzerał jak z motorowerem 50. Pakowac 250 czy odrazu 300 jestem katem zze tak powiem i lubie sie wsciekac ;D
henio12323
PostWysłany: Pią 21:59, 02 Lut 2018    Temat postu:

czy 2T czy 4T to sie bierze pod uwage styl jazdy, troche teren ( na długie przeloty 2T męczy, z kolei w trudnym technicznie wąwozie lepiej miec lekkie 2T niz ciezkiego czterociacha ) tutaj nie trzeba specjalnej wiedzy tylko troche logicznego myslenia Very Happy

jak za mocą - średnio 250 w 2T ma moc jak 450 w 4T. ale tu nie o moc tylko chodzi, liczy sie moment, sposób oddawania czyli krzywe mocy/momentu itp itd...

a na co zwrócic uwage - na wszystko, to nie skuterek gdzie połowe rzeczy moze nie działac a on i tak pojedzie
żółf
PostWysłany: Pią 18:27, 02 Lut 2018    Temat postu:

Naprawdę na temat różnic pomiędzy 2t, a 4t zostało naprawdę sporo napisane, więc najlepiej poczytaj trochę forum, a potem sprecyzuj pytanie.
loziu
PostWysłany: Pią 18:14, 02 Lut 2018    Temat postu: Wybór ktm exc250 exc 300 2t a 450.520

witam pisze z prośbą raczej o dobre doradzenie wyboru moto takiak wyzej mam przeznaczone na kata około 14 tys. a wiec tak moto ma słuzyc w las moze na tor jakis. na internecie obczytałem sie duzo na temat 2t ale nic szczegolnego chcialbym sie dowiedziec jak to jest z moca porownajac do ktma 520 lub 450. czy bardzo duzo problemow i jakich moze mi sprawiac takie 2t? na co patrzec podczas zakupu.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group