Autor Wiadomość
mixser
PostWysłany: Pon 11:23, 05 Lut 2018    Temat postu:

Igla wedle tabeli gaznik wymyty w ultradzwiekach pływak i tak do wymiany rok 2003 listki w membranie nowe
Kajtek DBL
PostWysłany: Nie 9:47, 04 Lut 2018    Temat postu:

Typ iglicy i stan przepustnicy też jest ważny. Jak przepustnica wyjechana i zużyta to ciągle będzie źle pracował.
Fourier
PostWysłany: Pią 23:15, 02 Lut 2018    Temat postu:

Nowy pływak, iglica, dysze (wszystko najlepiej oryginalne), gaźnik do czyszczenia (myjka ultradźwiękowa) i sprawdź czy króciec nie jest sparciały (łapanie lewego powietrza). Dodatkowo spr. w jakim stanie jest zawór membranowy. Jaki masz rocznik tego 125?
henio12323
PostWysłany: Pią 22:01, 02 Lut 2018    Temat postu:

a igłe masz odpowiednią ? oprócz wysokosci liczą sie srednice i kąty. moze wystarczy wrzucic inną igłe i bedziesz mogł całkowicie zmienic jej wysokość.

z zamiennika nie widziałem jeszcze nigdy Smile
mixser
PostWysłany: Pią 8:49, 02 Lut 2018    Temat postu:

Bo jak bedzie poziom nie odpowiedni to tez beda takie zachowanie igly nie moge ruszyc bo robi sie gorzej. Nastawy fabryczne tez nie pomagaja korekty nie wnosza duzo zostal jedynie ten poziom .Orjentuje sie ktos czy wystepuje plywak zaminika
henio12323
PostWysłany: Pią 7:50, 02 Lut 2018    Temat postu:

nie wiadomo Very Happy skoro serwisowka tego nie podaje to skąd mamy wiedziec - chyba ze ktos ustawił wg serwisówki i potem sie bawił i sprawdził...

a skoro masz cos nie tak z pływakiem to go wymien bo moze nigdy nie dojdziesz do ładu ze sprzetem
mixser
PostWysłany: Pią 7:06, 02 Lut 2018    Temat postu:

U mnie jest na kat gaznik i ma sie w koncie prostym zamknac tylko u mnie plywak ktos zmasakrowal i okreslenie w taki sposob pozoomu doprowadza do przelewania gaznika dla tego mosze przez wezyk tak jak bylo pokazane gdzies na forum. Tylko w jakiej pozycji powinno odciac paliwo?
henio12323
PostWysłany: Czw 21:50, 01 Lut 2018    Temat postu:

najłatwiej sprawdzic czy poziom nie jest za wysoki przechylajac moto na bok, jak jest za wysoki to lekki przechył i zacznie walic odpływami.

sprawd w serwisówce do twojego modelu jak zalecaja sprawdzac, czasem jest to rzeczywiscie na poziom, a czasem trzeba na wyciagnietym gaxniku gi przechylac i sprawdzac w którym miejscu sie zamyka
mixser
PostWysłany: Czw 21:28, 01 Lut 2018    Temat postu:

A jak to jest dokładnie z poziomem bo pływak był masakrycznie pogięty. Pomiar dokonuje w miejscu zmiany dyszy głównej za pomocą wężyka i jest powyżej łączenia gaźnika z komorą prawidłowe ustawienie jest kiedy paliwo jest równe z łączeniem ? Na ustawieniach tych fabrycznych motor nie chodzi występuja objawy takie jak opisałem wcześniej.
henio12323
PostWysłany: Czw 20:56, 01 Lut 2018    Temat postu:

rozbierz gaźnik na częsci pierwsze odpal ksiazke serwisową, i porównaj dane z ksiązką, z doswiadczenia wiem, że fabryczne nastawy mogą mieć sens - zaleznie jeszcze od zuzycia motocykla i całego gaźnika. jak masz stare moto, to można zarzucic okienko uboższe nastawy - w ksiazce serwisowej masz tabele rozpisane pod względem wysokosc n.p.m/temperatura itp szukasz swoich danych, i dajesz okienko w strone uboższych nastawów. o ile masz fabryczne moto, jak masz np sportowe wydechy itd, to mozesz zotawic swoje oryginalne nastawy jak masz stare moto, jak masz swieże, to mozesz dac troche bogatsze zwykle iglica zabek wyzej zalatwia temat.

i od tego wyjdź powinno chodzic poprawnie, moze wymagac drobnych korekt
mixser
PostWysłany: Czw 19:41, 01 Lut 2018    Temat postu: ktm sx 125 szarpanie

Witam mam problem z regulacją gaźnika PWK 39. Nastawy na chwilę obecną dysza główna 190 iglica opuszczona na maxa dysza wolnych obrotów standardowa. Poziom paliwa jest powyżej łączenia gaźnika z komorą pływakową ustawienie fabryczne na kąt pływaka. Czy ustawienie pływaka jest prawidłowe ? Moim zdaniem jest nie prawidłowe ponieważ pływak był pogięty przy bębenkach pływających. Objawy jakie teraz występują to szarpanie motocykla przy lekko otwartej przepustnicy i przy wejściu w rezonans podniesienie iglicy powoduje pogorszenie pracy silnika zmiana dyszy głównej nie przynosi rezultatu wolnych obrotów również. W silniku nowa korba tłok łożyska uszczelniacze zawór wydechowy ustawiony na fabrykę. Co sądzicie o tym problemie bo stanąłem w martwym punkcie ?? Pozdrawiam.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group