Autor Wiadomość
Pczester
PostWysłany: Pon 6:40, 22 Sty 2018    Temat postu:

Usuwałem ten "lapacz iskier" w dwóch 350 i jednej 250. Nie ma większych problemów z tym, trzeba oczywiście rozkręcić tlumik (wystarczy od strony kolektora), wysunąć powoli środek uważając żeby wata się nie rozsypala. Ten lapacz iskier jest wewnątrz rury osadzony i przyłapany spawem w dwóch punktach. Trzeba w tych miejscach na wylot diaksem, włożyć coś do stukania dłuższego i wybić go. Następnie delikatnie zaspawac otwory gdzie było cięte i złożyć tlumik. Poprawia się dźwięk i dół silnika. Ostrożnie przy rozbierania tłumika bo jest tam cienki oring, a podczas składania trzeba użyć albo ścisku stolarskiego albo silnego kolegi ponieważ ciężko wcisnąć ostatnie mm w obudowę i śruby do skracania nie chcą równo łapać przez co można popsuć gwinty.
KristofSX
PostWysłany: Nie 23:43, 21 Sty 2018    Temat postu:

bez rozcinania się raczej nie da, ale jak dasz to do zrobienia dobremu spawaczowi (np. co spawa tłumiki samochodowe) to ci to rozetnie i zespawa tak że będzie cacy, trzeba to zrobić tak żeby po wyciągnięci siatka była równo żeby nie zawirowywała spalin.
przyrost mocy jakiś tam pewnie będzie , w 250 może być to dość odczuwalne.
ebi11
PostWysłany: Nie 23:21, 21 Sty 2018    Temat postu: Wydech EXC-F

Witam
Motocykl KTM EXC-F 250 17'
Motocykle te posiadają taki jakby dławik nie potrafię tego dokładnie nazwać.
Ale wrzucam link z serwisówki na której go dokładnie widać.
https://zapodaj.net/43d4a5b048f29.png.html
Moje pytanie brzmi czy ktoś próbował go usunąć?
W jaki sposób to robiliście?
Jest filmik na Youtube jak zrobili to Panowie z ekipy 96 :
https://www.youtube.com/watch?v=xQGErMsqYkA
Lecz jednak cały czas rozmyślam jak to wybebeszyć bez rozcinania tej siatki i następnie szycia tego od nowa.
Ma ktoś jakiś pomysł ?
Oczywiście chciałbym się również dowiedzieć czy ktoś testował ten paten czy czuć różnice w oddawaniu mocy?
Od razu napiszę, że na Akrapa aktualnie mnie nie stać :/
[/img]

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group