Autor Wiadomość
dziadzia
PostWysłany: Pią 2:29, 02 Lut 2018    Temat postu:

Gaznik wrócił spowrotem, zamontowany, problem zniknął prawie na dobre dopiero przy max. i energicznym dodaniu gazu cos tam przymulil ale w jezdzie to nie grozi, ale za to pojawila sie dodatkowa moc, czuc roznice, tuning polecam u tego Pana henio12323. Problem zażeganł na dobre patent ze zdrutowaniem dzyndzla, którego zdjęcie znajduje sie kilka postow wyżej, przesłanego przez sylwu-podziekowania. Ogolnie tuning gaznika plus nowa membrana, czyszczenie, ustawienie, szybka interwencja kawałka drutu i zdolności manualne, zlikwidowały problem na dobre koszt 250 pln, frajda bezcenna, jeśli ktoś ma podobny problem, polecam.
henio12323
PostWysłany: Sob 16:08, 20 Sty 2018    Temat postu:

pewnie tak ale od kazdego odwiedzającego musiał bym zedrzeć kase Very Happy
kristofpro
PostWysłany: Sob 13:08, 20 Sty 2018    Temat postu:

henio12323 napisał:
no jest jeszcze pare patentów - i akurat te gaźniki w ogole leak jeta nie mają


Taki porządny moderator jak Henio na pewno zrobiłby fotorelacje tuningu Fcr-a Laughing Laughing Laughing
henio12323
PostWysłany: Sob 11:49, 20 Sty 2018    Temat postu:

no jest jeszcze pare patentów - i akurat te gaźniki w ogole leak jeta nie mają
Budyniu
PostWysłany: Sob 10:31, 20 Sty 2018    Temat postu:

mniejsza leak jet? bo jeśli nie membranka z krótszym trzpieniem to innych możliwości nie widze
henio12323
PostWysłany: Sob 8:04, 20 Sty 2018    Temat postu:

to nie jest ustawienie Very Happy a tuning 150 zł.
fakt - najlepszy efekt jest dodatkowo na pracującym motocyklu wszystko sprawdzić podregulować itd. ale rezultat jest w ciemno lepszy niż przy oringmodach czy innych kombinacjach typu membranka z japonczyka,
Dziku
PostWysłany: Sob 1:58, 20 Sty 2018    Temat postu:

Hm...ustawia to się na pracującym silniku, mając w zanadrzu kilka dysz i jeżdżąc w te i we wte. Może to być chociażby zbyt długi/krótki czas wtrysku paliwa przez pompkę przyspieszacza.
kristofpro
PostWysłany: Sob 1:27, 20 Sty 2018    Temat postu:

Mam ten sam model też 2006, objaw ten sam przy gwałtownym dodawaniu gazu. Świeca kawa z mlekiem, O ring mod nie pomógł

Bartosz ile $ takie ustawienie??
dziadzia
PostWysłany: Pią 20:41, 19 Sty 2018    Temat postu:

Dzieki za podpowiedz ale gaznik powedrowal juz poczta polska do henia12323 na regulacje, efekt mam nadzieje juz wkrotce ;]
sylwu
PostWysłany: Czw 14:25, 18 Sty 2018    Temat postu:



zrób tak i powinno pomóc
dziadzia
PostWysłany: Śro 23:20, 17 Sty 2018    Temat postu:

Nie wiedzialem że gaźnik tak to bym odrazu szukał, na jałowym bez ssania tylko mu podkreciłem bo przydażyło sie to podczas jazdy i jak chodzłi na wyzszych obrotach to troche mniej zamulał
Dziku
PostWysłany: Śro 21:24, 17 Sty 2018    Temat postu:

On jest na ssaniu? Bo coś chyba jałowe ma za wysokie.
henio12323
PostWysłany: Śro 20:19, 17 Sty 2018    Temat postu:

dokładnie - poczytakj było nie raz

a jak nie chcesz sie bawic w czytanie to zapraszam na PW oferuje usługe permanentnego tuningu takiego gaźnika co eliminuje problem z dławieniem sie
Pajka
PostWysłany: Śro 19:20, 17 Sty 2018    Temat postu:

Kolego temat wałkowany setki razy, poszukaj sobie tematu poprawna regulacja FCR.
dziadzia
PostWysłany: Śro 19:14, 17 Sty 2018    Temat postu: Dławi sie. Problem z 450exc 2006

Witam mam problem ze swoim exc, daje szybko gazu dławi sie, nie przepala, odkrecam powoli jest ok, wymieniona świeca, nowy króciec filtr pow czysty, moto ok 6mth temu odebrane od mechanika po wymianie tloka i regulacji zaworów wrzucam link na yt z filmikiem jak pracuje silnik o co konkretnie chodzi, może ktoś bedzie miał jakiś pomysł, obstawiam jeszcze na to że może być gdzieś troszeczke wody w gaźniku i nie puszcza odpowiedniej dawki paliwa co Wy na to?

https://youtu.be/KpY1eIqWtLQ

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group