Autor Wiadomość
Pczester
PostWysłany: Nie 16:52, 07 Sty 2018    Temat postu:

BartekB napisał:
Pczester bardzo fajne jest że można właśnie modyfikować moto w dowolny sposób do siebie Smile jak będzie mi się ciężko jeździć to też na pewno zrobie takie modyfikacje Very Happy 2,5k to nie ma tragedii a jeździ się super zapewne.
mam jeszcze takie pytanko głupie bo głupie ale nie wiem wiec pytam .. Czy skrzynia z szóstym biegeim daje większy vmax czy po prostu są krótsze przełożenia ? jak to działa


Można wszystko dopasować pod siebie, kwestia potrzeb i kasy w którym kierunku lepiej pójść. Skrzynie są zupełnie inne, w sxf jest długa jedynka a w exc jest bardzo krótka, dwójka jest prawie taka sama tu i tu a pozostałe biegi są krótkie w sxf a exc dłuższe sporo no i 6 bieg tak jak henio12323 pisze jest nadbiegiem i spisuje się fajnie na przejazdach.
henio12323
PostWysłany: Nie 14:14, 07 Sty 2018    Temat postu:

róznie, w instrukcji masz podane przełożenia, zwykle jednak 6 bieg to jest "nadbieg" dodatkowy i zwieksza prędkosc maksymalna
BartekB
PostWysłany: Nie 11:43, 07 Sty 2018    Temat postu:

Pczester bardzo fajne jest że można właśnie modyfikować moto w dowolny sposób do siebie Smile jak będzie mi się ciężko jeździć to też na pewno zrobie takie modyfikacje Very Happy 2,5k to nie ma tragedii a jeździ się super zapewne.
mam jeszcze takie pytanko głupie bo głupie ale nie wiem wiec pytam .. Czy skrzynia z szóstym biegeim daje większy vmax czy po prostu są krótsze przełożenia ? jak to działa
e46
PostWysłany: Nie 10:33, 07 Sty 2018    Temat postu:

Cytat:
Pamiętaj że sxf to 5 biegów (max 100km/h i to już na odcieciu), długa jedynka (ciężka do technicznych przeszkód enduro),


U mnie trochę poprawiło się po wymianie napędu na 14/46

Cytat:
sprzęgło działa 0-1 i bardzo twarde więc też przy enduro męczy. Wiem bo sam kupiłem sxf 350 z 15 roku praktycznie nowego w dobrej cenie, i po kilku wyjazdach do lasu szybkie wyniosły przyszły.


Przesiadłem się z 525 EXC, tam to dopiero sprzęgło to była katorga, porównując do 350 to jest masełko - więc to subiektywna opinia.
Pczester
PostWysłany: Nie 6:34, 07 Sty 2018    Temat postu:

Pamiętaj że sxf to 5 biegów (max 100km/h i to już na odcieciu), długa jedynka (ciężka do technicznych przeszkód enduro), sprzęgło działa 0-1 i bardzo twarde więc też przy enduro męczy. Wiem bo sam kupiłem sxf 350 z 15 roku praktycznie nowego w dobrej cenie, i po kilku wyjazdach do lasu szybkie wyniosły przyszły.
Sprzęgło zmienione na DDS z excf (bardzo miękkie i płynna re ulacja)
Założony rekluse (koniec z gasnieciem moto (mniejsza masa magneto sprawia że szybko można zadusic moto).
Nowa 6b skrzynia z excf leży na półce czeka na wymianę tłoka i wtedy wylonduje w silniku,
Tubliss do tyłu
Zawieszenie sztywne ale takie akurat lubię.
Na części wydałem 2500zł i moto 19000 (31MTH) za te pieniądze można pomarzyć o excf xcf z takim przebiegiem i mam moto zrobione pod siebie.
Ale to co pisałem, sxf do enduro bez przeróbek jest ciężkie, ale po tych zmianach jest moim zdaniem lepsze od excf.
BartekB
PostWysłany: Nie 1:54, 07 Sty 2018    Temat postu:

Niepowtarzalne uczucie 😁😁😁
e46
PostWysłany: Sob 23:49, 06 Sty 2018    Temat postu:

BartekB napisał:
Jeździłem dzisiaj właśnie na tym sxf i powiem wam ze kosmos totalny Very Happy bardzo mocny ale bardzo fajnie liniowo oddaje moc . Myśle ze dam radę Very Happy najwyżej pomęczę sie miesiąc 😁


Znam to pierwsze zauroczenie Heart
Tomokat
PostWysłany: Sob 21:09, 06 Sty 2018    Temat postu:

Skoro kupujesz po okazyjnej cenie to zawsze mozesz pojezdzic 1 miesiąc czy 2. Jak Ci nie podejdzie to sprzedasz i kasy nie stracisz, a może będziesz nawet do przodu.
BartekB
PostWysłany: Sob 20:59, 06 Sty 2018    Temat postu:

Jeździłem dzisiaj właśnie na tym sxf i powiem wam ze kosmos totalny Very Happy bardzo mocny ale bardzo fajnie liniowo oddaje moc . Myśle ze dam radę Very Happy najwyżej pomęczę sie miesiąc 😁
e46
PostWysłany: Sob 14:48, 06 Sty 2018    Temat postu:

Cytat:
w excf daje się większe i cięższe żeby spowolnić wkręcanie na obroty i zwiększyć płynność oddawania momentu.


Faktycznie, różnica jednej cyferki, nie zauważyłem.

Zdecydowanie zgadzam się że na SX aż prosi się żeby iść pełnym ogniem, niezbyt lubi techniczne manewry z niskich obrotów. Ale ja akurat lubię tę agresywność...
KristofSX
PostWysłany: Sob 14:31, 06 Sty 2018    Temat postu:

e46 napisał:
U nas na płaskim w większości śmigamy po żwirowniach i piaszczystych torach, po lasach też ale raczej przejazdowo niż upalamy. A w kopnym piachu mam wrażenie że na twardym zawiasie jeździ się lepiej.

Odnośnie koła zamachowego, to katalog części podaje te same numery dla EXC i SX 350 w roczniku 2011/2012, wiec nie wiem czemu miałoby to być co innego


jasne, na miękkim podłożu twardszy zawias jest lepszy,

co do koła zamachowego
ktm sxf 350 2011 : 77239005100 rotor efi
ktm sxf 350 2012 : 77239005100 rotor efi
ktm sxf 350 2013 : 77239005100 rotor efi
i teraz excf
2011 - nie było 350 excf
2012: . 77539005000 rotor
2013: 77539005000 rotor

w excf daje się większe i cięższe żeby spowolnić wkręcanie na obroty i zwiększyć płynność oddawania momentu.
henio12323
PostWysłany: Sob 14:22, 06 Sty 2018    Temat postu:

jak ktos mówi ze EXC i SX da sie jeździc podobnie Very Happy to znaczy że nie wie co potrafi EXC w terenie i tyle Razz

róznica jest i zawsze będzie, tor/ techniczne CC to teren dla crossówek,

takie lajtowne latanie eXC lepszy, własnie ze względu np na "tapczanowatość" sprzętu

ja mam z kolei inne odczucia bo jeżdze czasem po wąwozach trafiają sie ludzie na crossówkach - non stop im sie tam to gotuje, podjazdów nie dają rady bo im nawet ruszyc z miejsca cięzko
e46
PostWysłany: Sob 13:56, 06 Sty 2018    Temat postu:

U nas na płaskim w większości śmigamy po żwirowniach i piaszczystych torach, po lasach też ale raczej przejazdowo niż upalamy. A w kopnym piachu mam wrażenie że na twardym zawiasie jeździ się lepiej.

Odnośnie koła zamachowego, to katalog części podaje te same numery dla EXC i SX 350 w roczniku 2011/2012, wiec nie wiem czemu miałoby to być co innego
KristofSX
PostWysłany: Sob 12:50, 06 Sty 2018    Temat postu:

e46 napisał:


Ja śmigam na SXie z ekipą na endurakach i jakoś nie zauważyłem wielkich różnic w możliwościach. Podjazdy robimy tak samo, las i inne tereny bez róźnic. Oczywiście mowa o amatorskich zabawach, tor to co innego.
Powiem więcej - przejechałem się na 350 EXC i w porównaniu do SX'a o jest kanapa, zawias za miękki. Co kto lubi.
Co do silnika - charakterystyka jest taka sama.


charakterystyka nie jest taka sama, chociażby przez to że w SXF masz inne koło zamachowe i inne przełożenia,
poza tym las lasowi nierówny, u nas w terenie bardziej górzystym gdzie ścieżki bardziej są hard niż enduro jazda SXFem to męczarnia, w bardziej lajtowych klimatach nie ma dramatu.
BartekB
PostWysłany: Sob 12:06, 06 Sty 2018    Temat postu:

Hmm i znów ta podzielność zdań haha wracamy do punktu wyjśćia Very Happy

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group