Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Nie 13:18, 31 Gru 2017    Temat postu:

Polecam oryginalne tloki lepsze. A za 3000 zl oryginal to slaba oferta pisz na pw zalatwie znacznie taniej
krzysiek919
PostWysłany: Nie 11:43, 31 Gru 2017    Temat postu:

tylko nicasil
rfs nie chca dobrze chodzić na tulei
Krzychu 10
PostWysłany: Nie 11:40, 31 Gru 2017    Temat postu:

Witam. Ja miałem kłopot z cylkiem. Sel D.tlok Ladnie spasowany ale tylko wytrzymał 50mth. Co do radzicie. ? Nowy cylek z tlokiem z salonu za 3 tys ,kupić z allegro używke za 1500, dać żeby wstawili tuleje czy wysłać żeby zrobili nowy nicasil ? Pozdrawiam ..
henio12323
PostWysłany: Sob 23:33, 30 Gru 2017    Temat postu:

jak dasz za ciasno pasowanie, to ryzyko przytarcia, a na pewno bedzie sie szybciej wycierał.

a cylinder tak jak kolega napisał - na smietni kewentualnie jako ozdoba na pólke, juz nawet nie opłaca się tego naprawiać w zaden sposób. jest ryzyko ze woda pójdzie na silnik
żółf
PostWysłany: Sob 19:41, 30 Gru 2017    Temat postu:

Śmiało można ten tłok selekcji C wrzucić do tego cylindra i latać, aż do bólu. Tzn, aż silnika nie zaboli(dość szybko), a potem całość na złom:D


Cylinder śmietnik, tłok sel. C szybciej zużyje nominalny cylek, szybciej niż A
mentor
PostWysłany: Sob 17:58, 30 Gru 2017    Temat postu: Pęknięty cylinder

Cześć.
W garażu odkopałem cylinder na tulei od sx 450 (rfs). Chciałem zapytać czy taki cylinder można użyć do motocykla? Czy w trakcie jazdy po prostu ten cylinder pęknie na pół?
I drugie pytanie czy do cylindra, który ma nominalny rozmiar można zastosować tłok selekcji C? Czy to mija się z celem?
Dzięki za odpowiedź.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group