Autor Wiadomość
Mycek2012
PostWysłany: Nie 0:04, 24 Gru 2017    Temat postu:

Witam 😉 problem rozwiązany😉 na wałku puścił spaw który trzyma blachę zmieniającą biegi wystarczyło zdjąć dekiel kosz sprzeglowy i obudowę kosza sprzeglowego z pompą wody:) dzięki
Mycek2012
PostWysłany: Śro 8:11, 20 Gru 2017    Temat postu:

Dziękuje za pomoc jak dojdę co było dam znać 👍👍👍
henio12323
PostWysłany: Wto 22:25, 19 Gru 2017    Temat postu:

nie trzeba na pewno

mechanizm zmiany jest tylko pod pokrywa,

miedzy karterami jest juz sama skrzynia
Mycek2012
PostWysłany: Wto 21:41, 19 Gru 2017    Temat postu:

Sprawdzałem i sruba na dźwigni jest dokrecona i dźwignia z wałkiem porusza się jednoxzesnie wiec ta opcja odpada. Boje się by nie trzeba było połowić silnika 😞
henio12323
PostWysłany: Wto 21:19, 19 Gru 2017    Temat postu:

sama dzwignia sie nie obraca na wałku ? Razz

jak nie to trzeba prawą pokrywe silnika zrzucic, pewnie kosz sprzegłowy tez odkręcic, i powinno byc widac co i jak
Mycek2012
PostWysłany: Wto 20:59, 19 Gru 2017    Temat postu: Wysoki lewarek zamiany biegów Ktm sxf 250

Witam wszystkich mam problem z lewarkiem biegów a mianowicie wbijam jedynkę ruszam po czym wbijam dwójkę i lewarek biegów idzie bardzo wysoko po czym zostaje w tym miejscu. W dół działa na normalnym zakresie a od dwójki do czwórki idzie bardzo wysoko. Co moze być przyczyna ? Podejrzewam ze silnik do rozbiórki. Pomóżcie proszę 😞😞😞[/quote]

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group