Autor Wiadomość
macutek7
PostWysłany: Czw 14:00, 18 Sty 2018    Temat postu:

przy najbliżeszej okazji jak będę przy moto to postaram się podać te wszystkie dane,
po za tym dzięki za zainteresowanie tematem.

jeśli chodzi o sprawdzenie przepływu to nie do końca zrozumiałem,
KristofSX
PostWysłany: Wto 14:37, 16 Sty 2018    Temat postu:

przy niskich temperaturach moto zawsze będzie chodziło bardziej ubogo, może wystarczy podnieść iglicę o 1-2 stopnie (obniżyć zawleczkę)
henio12323
PostWysłany: Wto 14:10, 16 Sty 2018    Temat postu:

serwisówka nie mówi nic o ustawianie gaxnika, to jest procedura, serwis wrzuca suche dane od których sie dopiero zaczyna odnosić.

ile ci wychodzi składui mieszanki ? nie chodzi ile masz wykręcone tylko ile WYCHODZI z ustawien silnika ? jakie masz wolne obroty ? ile obrotów/min >
mcx
PostWysłany: Wto 13:20, 16 Sty 2018    Temat postu:

rzeczywiście:) kąta zapłonu zmienić się nie da chyba, że wałki o innych krzywkach dał. Sprawdź jeszcze czy na pewno przepływ płynu jest - 2 wiaderka.
macutek7
PostWysłany: Wto 12:58, 16 Sty 2018    Temat postu:

panowie KristofSX i mcx gdybyście czytali temat od początku to byście doczytali że termosstat jest usunięty a gaźnik jest z powrotem ustawiony tak jak srwisówka nakazuje w tym modelu, jeśli chodzi o miesznkę to jest także ustawiona zgodnie z serwisówką.

jeszcze zostaje mi pytanie czy mozę to być to problem regukacji zaworów,lub czy jest możliwość żę właściciel zmieniał w jakiś sposób kat zapłonu ???
henio12323
PostWysłany: Wto 8:03, 16 Sty 2018    Temat postu:

ja tez stawiam na gaźnik ;D
mcx
PostWysłany: Pon 21:49, 15 Sty 2018    Temat postu:

a termostat sprawdziłeś? Może tam jest problem
KristofSX
PostWysłany: Pon 18:18, 15 Sty 2018    Temat postu:

masz za ubogą mieszankę i przez to moto się grzeje. sprawdź ustawienia gaźnika, jeśli to nie pomoże - sprawdź jakie masz dysze
macutek7
PostWysłany: Pon 17:56, 15 Sty 2018    Temat postu:

wracam do tematu ponieważ dalej wydaje mi sie że silnik się przegrzewa,
więc, kupiłem wentylator wraz z czujnikiem,i moto na wolnych obratach dochodzi do temperatury w której załącza się wentylato (powyżej 90C) i pomimo pracy wentulatora nie wychładza go na tyle żeby wentylator się rozłączył, podkreślam że tempratura otocznei była -4. druga sprawa w nocy rura wydechowa na wolnych obrotach jest czerwona do połowy swojej długości do wydechu,po dodaniu gazu robi sie cała czerwona aż do wydechu. czy to dalej normalne ?????
henio12323
PostWysłany: Wto 20:48, 19 Gru 2017    Temat postu:

to doczytaj instrukcje, nie wolno praktycznie dolewac na full. dolewa sie troche nad żeberka, jeżeli taki poziom sie utrzymuje to znaczy ze moto ci sie nie grzeje Razz

jakby sie grzał to po kontroli płynu miałbys kompletnie pusto w chłodnicy ( nic by nie było widac było by np 3/4 wysokosci chłodnicy płynu - to wtedy za mało i problem z grzaniem) to ze jest gorący to jest nic nadzwyczajnego
macutek7
PostWysłany: Wto 17:55, 19 Gru 2017    Temat postu:

Rozłaczylem kabel z modułu tak jak serwisówka podaje.
Nie dodałem ale dysza od wolnych także była zmieniona wraz z iglicą, wydech jest w orginale. Zdaje sobie sprawę ze mało miarodajnie podałem ze się grzeje, po prostu było to moje porównanie do wrf450 i klx300. Niestety kolor świeczki podeśle po nowym roku. Płynem nie rzyga, jak zleje płyn w chłodnicy do pełna to po konkretnej jeździe mogę dolać jakieś 100 ml żeby byli z powrotem do pełna, ale to wydaje mi się ze wywala tylko tyle ponieważ płyn wraz z temperatura się rozszerza.
Gdy miałem zwiększone dysze ciężko palił po wywrotce, po za tym po dodani gazu trzymał lekko podwyższone obroty które z czasem spadały lub nie koniecznie, gdy zmieniłem dysze i moda chodzi równo na wolnych i po dodaniu ostro gazu ładnie schodzi z powrotem do wolnych

czyli wychodzi że panikuje i z temperaturą wszystko ok ??
obawiam się upalnych dni co wtedy będzie Very Happy
henio12323
PostWysłany: Pon 20:41, 18 Gru 2017    Temat postu:

jaki mod na soft zmieniałes ?

na niskich obrotach przepustnica sie tłucze w gaźniku - norma

grzeje sie co to znaczy? gorące elementy ( czyli takie że uznajesz że parzy zaczynają sie juz od 60-70 stopni... silnik ma temp pracy 90-100 stopni więc taki pomiar bo cos gorące to mało miarodajny Very Happy )

dysza główna niewiele ma związku z tym co sie dzieje na wolnych obrotach bo pewnie o postój na wolnych obrotach i grzanie sie ci chodzi. tam decyduje dysza wolnych obrotów. dane wyjsciowe sa dla fabrycznie nowego motocykla - jak masz np inny wydech, albo inne modyfikacje dolotu czy wydechu to trzeba to od razu korygowac i to własnie w strone wzbogacania

mozesz podrzucic np fotke elektrody swiecy - na jaki kolor ci barwi - po tym mozna poznać ile ogólnikowo ma składu moto - moze byc ze ma troche za ubogo i sie grzeje

kolejne pytanie do ciebie - gotuje sie czy jest po prostu gorący ? jak jest gorący ale nie rzyga płynem non stop to jest wszystko w normie
macutek7
PostWysłany: Pon 20:23, 18 Gru 2017    Temat postu: excf 250 08' wysoka temperatura silnika

Witam, jak w temacie mam excf 250 08' i mam problem z bardzo wysoką temperaturą silnika, przy temperaturze powietrza w granica 0 +5 silnik się gotuje do tego stopnia że można się poparzyć o każdą część silnika nawet rozrusznik.czy to jest normalne w tych modelach ???

podkreślę że mam usunięty termostat, przewody o większej przepustowości płynu, chłodnice czyste szczelne płyn jest, pompa wody pompuje,
- zmieniałem mod na soft, to samo
- zmieniłem konfiguracje gaźnika do standardowych dysz , bez zmian
kupiłem ktm z podkręconym gaźnikiem main jet z 168 na 172

w modelach wrf 450 i klx 300 nie osiągałem takich temperatur

jeszcze myślę że może być zbyt przyśpieszony zapłon, ale czy i jak to się zmienia
???

dodam że podczas regulacji gaźnika i zejściu do najniższysz obrotów słychać dziwny dzwięk z filtra,tak jak by stukowe spalanie ?? po podniesieniu obrotów ten dzwięk znika

proszę o pomoc

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group