Autor Wiadomość
sorek
PostWysłany: Nie 21:07, 10 Gru 2017    Temat postu:

danielo324 napisał:
pewnie większość kojarzy Ostrow Wielkopolski

jak wam się udało zrobić tor na terenie miasta to naprawdę nie mam pojęcia pewnie teren prywatny
henio12323
PostWysłany: Nie 9:30, 10 Gru 2017    Temat postu:

z którego węzyka bo na fotce jest ich conajmniej kilka

2 sprawa zacznij od sciagniecia sobie ksiazki serwisowej i zapoznaj sie troche z nią. olej trzeba sprawdzać w odpowiedniej procedurze czasem, wiec warto miec to na uwadze

kristofsx.com - tu od kolegi da rade pobrać taka ksiązke

tam masz odpowiedzi na wszystkie twoje pytania.
danielo324
PostWysłany: Sob 22:58, 09 Gru 2017    Temat postu:

A więc stało się chłopaki Wink Kupiłem tego Kata i powiem tak, jak ktoś ma trochę oleju w głowie to nie powinien mieć problemu z ujarzmieniem tego potworka, ale nie powiem moc ma. Otóż na samym starcie już mam pewien problem, silnik "podobno" po remoncie i niestety ubywa oleju, dzisiaj musiałem dolać 200ml. Dodam że pali od strzała, nie dymi. Nie wiem czy idę dobrym tropem ale po każdej jeździe w miejscu na obrazku mam plac oleju i teraz nie wiem skąd, możliwe że z tego wężyka? i jeszcze jedno pytanie jak sprawdzić stan oleju w skrzyni biegów, rocznik 2010
a tutaj fotka https://zapodaj.net/17381280b47cb.jpg.html[/url]
henio12323
PostWysłany: Wto 19:20, 28 Lis 2017    Temat postu:

buda jest jedna 2008-2011, ramy mozna malowac a plastiki przekładac Razz
jak chcesz poznac rocznik to popros o numer VIN podeslij mi na PW mam mozliwosc sprawdzenia w witrynie ktma jaki rocznik, czy ma moze jakies akcje serwisowe i czy ewentualnie nie jest zgłoszony jako kradziony.
danielo324
PostWysłany: Wto 19:15, 28 Lis 2017    Temat postu:

A co byście powiedzieli na ten egzemplarz https://www.otomoto.pl/oferta/ktm-exc-zarejestrowany-450-wszystko-nowe-6-godzin-temu-kapitalny-remont-ID6yqhKH.html rozumiem ze trudno ze zdjęć ale chodzi mi o fakt czy rocznik zgadza się z wyglądem, wyposażeniem Wink
henio12323
PostWysłany: Pon 19:20, 27 Lis 2017    Temat postu:

zalezy co dorwiesz ;d ale na pewno zajrzeć warto, zajrzenie do góry silnika to koszt uszczelek powiedzmy 150 zł... wiec nie tak dużo a wiesz co masz.
danielo324
PostWysłany: Pon 18:34, 27 Lis 2017    Temat postu:

O zawodach raczej nie myśle, najwyżej raz po raz skoczyć na tor bo mam 500 metrów, pewnie większość kojarzy Ostrow Wielkopolski Wink chciałem kupić koło 14 i zostawić sobie 3 tysiące na remont :/ bo i tak do silnika wolałbym zajrzeć w zimę teraz Wink dobrze myśle?
żółf
PostWysłany: Pon 18:02, 27 Lis 2017    Temat postu:

Jak myślisz o zawodach, odwiedzaniu toru itd. to zdecydowanie 250. Jeżeli przeloty - to w szczególności z uwagi na Twoje tereny zdecydowanie 450. Jak przyjeżdżam do Wielkopolski to nawet na 300 2t nudzę się jeżdżąc po lasach, za to dużym 4t fajnie się jeździ korzystając z olbrzymiego momentu.

15 tys może być mało, żeby znaleźć ładną 450, ale okazje się zdarzają. Ze reguły jednak lepiej dołożyć 2-3 tysiące za lepiej utrzymany egzemplarz
danielo324
PostWysłany: Pon 17:41, 27 Lis 2017    Temat postu:

Dzięki za szybką odpowiedź, tak też właśnie zmierzam ku 450 Wink mam nadzieje że zbytnio mną nie sponiewiera. A jak myślisz? Ile trzeba dać za zdrową 450? rok 2007-2010
henio12323
PostWysłany: Pon 16:59, 27 Lis 2017    Temat postu:

czyli doswiadczenie żadne Very Happy

zalezy jeszcze jak chcesz jeździc

jak chcesz robic " traski " szybkie przeloty w róznym terenie 400-450 bedzie lepszą opcją, tuy nie chodzi o kopa, bo z miejsca start bedzie zblizony, zabawa zaczyna sie jak masz 10 km prostego odcinka, 250tką bys dusił 80 km/ h a taka 450tka stówke ma przelotowo i sie jeszcze nie męczy. tu jest cała róznica
spalanie i koszta remiontu wtedy tez nizsze na korzyść 400-450.

z kolei jak nie bedziesz robił przelotów a nastawiasz sie np na bobrowanie w żwirowniach, szukanie podjazdów, traski CC, wytyczanie scieżek na polu krętych - to znacznie lepiej wziac 250tke zwłaszcza ze nie masz doswiadczenia
danielo324
PostWysłany: Pon 16:42, 27 Lis 2017    Temat postu: Exc 250f vs 450exc

Witam forumowiczów, pewnie ktoś powie już tyle było tematów, a ktoś zakłada następny :/ Owszem, może i było ale były to zazwyczaj osoby po 16 lat, i zazwyczaj ten wybór był czystą Abstrakcją Wink A więc mam duży dylemat, chciałbym kupić jakieś lekkie hard enduro do 15 tyś, oczywiście zapas na remont oraz ubiór jest Wink a więc trochę o mnie: 22 lata, 175cm wzrostu 75 kg wagi. Jako iż mieszkam w wielkopolsce, a teren tutejszy to praktycznie same równiny, pytanie jest następujące czy 250 w 4t nie zmęczy się na dłuższych dystansach po lasach, polach, praktycznie sam otwarty teren? Pytanie 2, czy 450 ma naprawdę dużo mocniejszego kopa niż 250f? Moje doświadczenie głownie drogowe ;/ 4 lata na Hornecie 600

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group