Autor Wiadomość
gawelbdg
PostWysłany: Czw 15:37, 23 Lis 2017    Temat postu:

ile mth motor ?
donPedro
PostWysłany: Wto 23:07, 21 Lis 2017    Temat postu:

wałek i dzwigienke masz do kosza. Startą masz krzywke i dzwigienke , wtedy zawor nie otwiera Ci sie tyle ile powinien. PW
KristofSX
PostWysłany: Nie 21:40, 19 Lis 2017    Temat postu:

mi wyszło ponad tysiaka (wałek + dźwigienka),
chyba u Ciebie bez wymiany tez się nie obejdzie, chyba że tylko krzywkę dasz do regeneracji jak deko jeszcze ok.
henio12323
PostWysłany: Nie 19:02, 19 Lis 2017    Temat postu:

jak chcesz to pisz na PW czego potrzebujesz to ci wycenie

na forum ze zniżkami sprzedaje częsci ktma.

jak juz chcesz zmieniac wałek to po wymianie wałka dopiero reguluj luzy
Mateooo
PostWysłany: Nie 18:16, 19 Lis 2017    Temat postu:

No tak tylko u mnie ten deko nie wygląda na prawde źle, lecz ta krzywka na wałku to już kurcze tragedia :/ Kristof Pamiętasz może ile dałeś za wałek + dzwigienka zaworowa ?
I pytanie czy dukupić teraz płytki i wyregulować zawory czy dopiero jak zmienie wałek to wtedy kupować płytki. Może ktoś coś wiecej jeszcze podpowie. Pozdrawiam
KristofSX
PostWysłany: Nie 17:33, 19 Lis 2017    Temat postu:

zobacz mój temat - miałem ten sam problem :
http://www.ktmracing.fora.pl/serwis,6/padniety-rozrusznik-co-do-wymiany,19309-15.html
Mateooo
PostWysłany: Nie 11:27, 19 Lis 2017    Temat postu: Kłopoty góra silnika sxf450

Witam Wink Piszę do was z takim pytaniem. Pacjentem jest KTM sxf 450 2008 rok Już kiedyś pisałem że mój Ktm ciężko odpala ale nie miałem czasu w ogóle zajrzeć na zawory itp. Cięzko pali mam na myśli, że akumulator naładowany w dodatku nowy Yussa kręci kręci czy to ze ssaniem czy to bez odpali a czasem nie odpali bo braknie prądu albo akumulator po 1 minucie pada :/ nie ma siły porządnie obrócić, dodam jeszcze że gdy podepnę mu kable od aku samochodowego kręci jak szalony nie stanie. Wczoraj odkręciłem pokrywkę i tak udało mi się sprawdzić mniej więcej luz zaworowy mam nadzieje że dobrze go zmierzyłem bo chyba tylko w jednej pozycji jesteśmy w stanie zmierzyć go ? tłok GMP wałek ssący krzywki w stronę gaźnika a wydechowy w strone przedniego koła ?
A więc tak praktycznie w każdym zaworze szczelinomierz 0,15 wchodzi i to jeszcze bez większego oporu czy to nie za dużo ?
Ale tak najbardziej co mnie martwi to stan wałka wydechowego :/ wydaje mi się, że jest chyba za dużo wytarty czy to ma związek z tymi objawami ?
Dodam zdjęcia abyście ocenili (zdjęcia słabe ale takie udało mi się zrobić)
Moto mam od niedawna dlatego ciężko mi samemu ocenić.
I pytanko jeszcze czy macie jakiś fajny sposób aby ten luz zaworowy dokładnie zmierzyć ( bardzo mało miejsca moim zdaniem Very Happy)





Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group