Autor |
Wiadomość |
gawelbdg |
Wysłany: Czw 15:37, 23 Lis 2017 Temat postu: |
|
ile mth motor ? |
|
|
donPedro |
Wysłany: Wto 23:07, 21 Lis 2017 Temat postu: |
|
wałek i dzwigienke masz do kosza. Startą masz krzywke i dzwigienke , wtedy zawor nie otwiera Ci sie tyle ile powinien. PW |
|
|
KristofSX |
Wysłany: Nie 21:40, 19 Lis 2017 Temat postu: |
|
mi wyszło ponad tysiaka (wałek + dźwigienka),
chyba u Ciebie bez wymiany tez się nie obejdzie, chyba że tylko krzywkę dasz do regeneracji jak deko jeszcze ok. |
|
|
henio12323 |
Wysłany: Nie 19:02, 19 Lis 2017 Temat postu: |
|
jak chcesz to pisz na PW czego potrzebujesz to ci wycenie
na forum ze zniżkami sprzedaje częsci ktma.
jak juz chcesz zmieniac wałek to po wymianie wałka dopiero reguluj luzy |
|
|
Mateooo |
Wysłany: Nie 18:16, 19 Lis 2017 Temat postu: |
|
No tak tylko u mnie ten deko nie wygląda na prawde źle, lecz ta krzywka na wałku to już kurcze tragedia :/ Kristof Pamiętasz może ile dałeś za wałek + dzwigienka zaworowa ?
I pytanie czy dukupić teraz płytki i wyregulować zawory czy dopiero jak zmienie wałek to wtedy kupować płytki. Może ktoś coś wiecej jeszcze podpowie. Pozdrawiam |
|
|
KristofSX |
|
|
Mateooo |
Wysłany: Nie 11:27, 19 Lis 2017 Temat postu: Kłopoty góra silnika sxf450 |
|
Witam Piszę do was z takim pytaniem. Pacjentem jest KTM sxf 450 2008 rok Już kiedyś pisałem że mój Ktm ciężko odpala ale nie miałem czasu w ogóle zajrzeć na zawory itp. Cięzko pali mam na myśli, że akumulator naładowany w dodatku nowy Yussa kręci kręci czy to ze ssaniem czy to bez odpali a czasem nie odpali bo braknie prądu albo akumulator po 1 minucie pada :/ nie ma siły porządnie obrócić, dodam jeszcze że gdy podepnę mu kable od aku samochodowego kręci jak szalony nie stanie. Wczoraj odkręciłem pokrywkę i tak udało mi się sprawdzić mniej więcej luz zaworowy mam nadzieje że dobrze go zmierzyłem bo chyba tylko w jednej pozycji jesteśmy w stanie zmierzyć go ? tłok GMP wałek ssący krzywki w stronę gaźnika a wydechowy w strone przedniego koła ?
A więc tak praktycznie w każdym zaworze szczelinomierz 0,15 wchodzi i to jeszcze bez większego oporu czy to nie za dużo ?
Ale tak najbardziej co mnie martwi to stan wałka wydechowego :/ wydaje mi się, że jest chyba za dużo wytarty czy to ma związek z tymi objawami ?
Dodam zdjęcia abyście ocenili (zdjęcia słabe ale takie udało mi się zrobić)
Moto mam od niedawna dlatego ciężko mi samemu ocenić.
I pytanko jeszcze czy macie jakiś fajny sposób aby ten luz zaworowy dokładnie zmierzyć ( bardzo mało miejsca moim zdaniem )
|
|
|