Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Śro 11:35, 22 Lis 2017    Temat postu:

Udało się. Sprawdziłem wszystkie przewody i okazało się że masa źle stykała Smile
Dziękuję za zaangażowanie z Waszej strony Smile
henio12323
PostWysłany: Sob 15:26, 18 Lis 2017    Temat postu:

nikt nie wie wszystkiego ale od tego sa odpowiedie ksiązki = w tym przypadku w ksiazce obsługi masz opis co gdzie sie znajduje

w ktmie numer silnika jest na karterach w okolicach wałka dzwigni zmiany biegów
Gość
PostWysłany: Sob 15:03, 18 Lis 2017    Temat postu:

Wiem, że zachowuję się jak laik ale pytanie mam - gdzie na silniku? gdzieś w okolicach spodu z prawej strony ?
henio12323
PostWysłany: Sob 13:37, 18 Lis 2017    Temat postu:

mozesz odczytać numer silnika i mi podesłac - tylko jest szansa że siedzi juz piąty silnik Very Happy
adriangsi
PostWysłany: Sob 12:08, 18 Lis 2017    Temat postu:

Starałem się sprawdzić nr VIN... rama dobrze wypiaskowana została :/
postaram się wyczyścić główkę ramy i to zidentyfikować lecz muszę to przełożyć na poniedziałek gdyż akurat jestem na służbie.
Jest opcja odczytać VIN z innego miejsca ? [/img]
henio12323
PostWysłany: Pią 8:01, 17 Lis 2017    Temat postu:

Jc pisz na pw numer vin to potwierdze ci wszystko

Mozesz keszxze na krotko z kabli rozruchowych wpiac sie masa byle gdzie na silnik a plus bezposrednio na rozrusznik - jak zakreci to tylko albo przewody albo przekaznik
adriangsi
PostWysłany: Czw 21:40, 16 Lis 2017    Temat postu:

Dziękuję za odpowiedzi.
@henio12323 spróbuję odczytać VIN z ramy i ustalę dokładnie co to za wersja. Szczerze to jestem nowy w pomarańczowej rodzinie 😁
To mój pierwszy KTM którego zakupiłem od znajomego i on twierdził że to 525sx. Na airboxie też ma oznaczenia z SX-a.
Co do akumulatora to dziś zakupiłem specjalnie nowy celem sprawdzenia czy to może wina starego ale problem nie ustąpił.
Przyznam się, że problem wynikł dopiero gdy próbowałem odpalić Kata z kabli rozruchowych od samochodu 😂
Bezpieczniki są całe i chyba będzie to ten nieszczęsny przekaźnik...
Aarek1414
PostWysłany: Czw 16:13, 16 Lis 2017    Temat postu:

Spróbuj podłączyć na krótko z innym akumulatorem, może być od samochodu.
henio12323
PostWysłany: Czw 15:48, 16 Lis 2017    Temat postu:

to przekaźnik jak cyka znaczy ze zwiera- i albo jest za mało prądu zeby zakrecic silnikiem albo nie ma połączenua ./ lub np rozrusznik jest uszkodzony

na poczatku napisz co to za SX bo nie kojarze zeby SX miał rozrusznik

2 sprawa napisz czy jestes pewien akumulatora. jak aku 100% pewny to zacznij od sprawdzenia przewodów - krótkiego czarnego z minusa do masy i po kolei wszystkich grubych czerwonych - z aku do przekaźnika i z przekaźnika do rozrusznika. np poluzuj i skrec przewody, zobacz czy nie ma korozji nigdzie
adriangsi
PostWysłany: Czw 15:41, 16 Lis 2017    Temat postu: Pomoc w zidentyfikowaniu części

Witam. Jestem tutaj nowy i proszę o wyrozumiałość Cool
Mam problem - od jakiegoś czasu mój SX nie chce odpalić z rozrusznika. Akumulator jest sprawny (sprawdzałem w drugim motocyklu) a po wciśnięciu przycisku słychać tylko takie cykanie z kostki która znajduje się od razu na wiązce elektrycznej za akumulatorem. Jak myślicie, jest to problem tej kostki? Jeśli tak to prosił bym o pomoc w zidentyfikowaniu tej kostki Smile
Z góry dziękuję Cool

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group