Autor Wiadomość
henio12323
PostWysłany: Pon 22:36, 20 Lis 2017    Temat postu:

serwisówka pewnie ma inną metode - zrób wszystko wg niej to nie bedzie problemów Very Happy
droppoll
PostWysłany: Pon 22:27, 20 Lis 2017    Temat postu:

nikt nie wie ?
droppoll
PostWysłany: Sob 19:12, 18 Lis 2017    Temat postu:

a jaki powinien byc poziom gaźnika mierząc przezroczysta rurka wkręcona w komorę pływakowa? równo na połączeniu komory z gaźnikiem ?
Kajtek DBL
PostWysłany: Czw 22:54, 16 Lis 2017    Temat postu:

Kurde chodzi ci w ogóle na takich dyszach ? Dla tych motocykli to było za ubogo jak nie wiem co. Ale możesz mieć wysoki stan w komorze pływakowej więc to też robi swoje. Tak samo też w jakikolwiek sensowny sposób ustawić tak stary gaźnik. Przepustnica na bank wytarta strasznie. Gniazdo iglicy pewnie też luźne.
żółf
PostWysłany: Czw 14:26, 16 Lis 2017    Temat postu:

Możliwe, że ma za bogato na wolnych. Za wysoki poziom paliwa, albo nieszczelny zaworek to mogą być przyczyny
droppoll
PostWysłany: Czw 11:57, 16 Lis 2017    Temat postu: zalewanie na wolnych obrotach

Witam. Mam problem z moim ktm exc 300 1998 roku. Problem polega na tym ze na wolnych obrotach zalewa moto i pali świece. Świece wymieniam co 2 jazdę bo pada ( próbowałem rożnych producentów i ciepłoty). Pali rano bez problemu na ciepłym tak samo objawy sa takie ze na wolnych pracuje chwile i gaśnie. Jak upalam to wszystko jest okej a jak jade chwile na niższych obrotach to jak dam gazu to sie dławi i przerywa kopci mocno a po chwili wchodzi na wysokie obroty i jest okej do puki nie pojeżdżę chwile na wolnych i tak w kółko. Dysze 35/165 wcześniej 38 wolnych ale bez zmian silnik po remoncie kompresja 12.3. Uszkodzone ssanie ? simering wału ? pomocy

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group