Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Pią 20:30, 09 Mar 2012    Temat postu: cyg90

Co do tych strzałów- dzisiaj wyregulowałem zawory (pierwszy raz) i zaczęło mi właśnie strzelać ogniem z tłumika.. W takim razie źle bym je wyregulował? Rolling Eyes
henio12323
PostWysłany: Pią 11:59, 09 Mar 2012    Temat postu:

no chyba prosta fizyka - pod wpływem ciepła metal sie rozszerza, wiec luzy są nieco mniejsze. serwisówka przewiduje luz 0.10 dla zimnego silnika
lukaszd7
PostWysłany: Pią 11:43, 09 Mar 2012    Temat postu:

no to tak zrobiłem a to prawda ze sie jeszcze zmniejsza luzy na ciepłym???
Poramańcz
PostWysłany: Pią 11:24, 09 Mar 2012    Temat postu:

Zawory zawsze na zimnym silniku.
lukaszd7
PostWysłany: Pią 10:58, 09 Mar 2012    Temat postu:

Panowie mam jeszcze takie pytanie ad. regulacji zaworów czy silnik zimny czy ciepły?? bo słyszałem ze na zimnym wiekszy luz ponieważ ciepły zmniejszą sie luzy.. co wy o tym myslicie...?
lukaszd7
PostWysłany: Pon 10:33, 05 Mar 2012    Temat postu:

swieca była normalna powiem tak ze zużywa sie normlanie nie okopcona.. tylko najlepsze jest to ze jak rozebrałem moto to w deklu nie było jednej srubki z boku..
henio12323
PostWysłany: Pon 9:26, 05 Mar 2012    Temat postu:

wykreć swiece i zobacz jaki ma kolor, jezeli ładna, nie okopcona i koloru kawa z mlekiem to nic nie rób z gaźnikiem Very Happy
lukaszd7
PostWysłany: Pon 9:18, 05 Mar 2012    Temat postu:

WItam wiec jestem po regulacji zaworów troche miałem problemów bo pierwszy raz nie mogłem ustawic tych krzywek na górze ale dałem rade.. moto sie troche uciszył i mam wrażenie ze mniej strzela z rury.. chociaż pewnie regulacja gaznika też by sie przydała ale nie robiłem tego i chodzi dobrze to nie bede ruszał..
KristofSX
PostWysłany: Pią 16:42, 02 Mar 2012    Temat postu:

Poramańcz napisał:
Ja kiedyś usłyszałem: "Nieszczelne gniazda zaworowe mogą być powodem strzałów tłumika i ognia z rury." Czy to jest prawda nie wiem, nie jestem mechanikiem.


tak może być to przyczyną - nieszczelne mogą być przez złą regulacje, przez to że są przypalone , albo wyrobione
bully
PostWysłany: Pią 11:42, 02 Mar 2012    Temat postu:

Raku napisał:
Jakie zawory człowieku gaźnik! zbyt bogata mieszanka i za dużą iloś paliwa dopala w tłumiku. . .


Podparty zawór wydechowy też bedzie miał takie objawy. Zresztą zawory trzeba sprawdzać i to przynajmniej co 60mh
4tSTUNT
PostWysłany: Pią 9:58, 02 Mar 2012    Temat postu:

Reguluj zawory bo to zajmnie moment a kiedyś i tak trzeba przeregulować a jak nie pomoże to regulacja gaxnika Smile)
Poramańcz
PostWysłany: Pią 9:33, 02 Mar 2012    Temat postu:

Ja kiedyś usłyszałem: "Nieszczelne gniazda zaworowe mogą być powodem strzałów tłumika i ognia z rury." Czy to jest prawda nie wiem, nie jestem mechanikiem.
lukaszd7
PostWysłany: Pią 8:23, 02 Mar 2012    Temat postu:

to co mam zrobic regulowac zawory czy ruszac ten gaznik??? bo dzis mam dzien wolny i bede to robił tylko w tym momencie to juz sam nie wiem pod co podejsc..
Raku
PostWysłany: Pią 0:58, 02 Mar 2012    Temat postu:

Jakie zawory człowieku gaźnik! zbyt bogata mieszanka i za dużą iloś paliwa dopala w tłumiku. . .
lukaszd7
PostWysłany: Czw 12:44, 01 Mar 2012    Temat postu:

ten opis dosc dobry jeszcze jakis macie opis do regulacji zebym sobie podszedł i zrobił to szybko i sprawnie albo jakis kontakt do kogos kto to robił/robi na co zwrocic uwage przy regulacji?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group