Autor Wiadomość
Blabo
PostWysłany: Śro 11:54, 29 Lut 2012    Temat postu:

Dzieki za odpowiedz
Co do zębatek to raczej nie będe ich zmieniał.bo tak jak napisałem wcześniej , te asfaltowanie to jest tylko awaryjnie . Bo wlaśnie auto mi sie spie........więc wole odpuścić na szybkości do 80km/h. Bo motocycka mi szkoda po czarnym ganiać.
Co do baku to wiedziałem i to mi pasuje bo do enduro i na wyprawy jest ok
A co do skrzyni to tego nie wiedziałem.
I jeszcze jedno nazwa mojego to 525 mxc desert, czy to jeszcze jest jakaś inna odmiana od 525 mxc?
Dzieki .pozdro
KristofSX
PostWysłany: Śro 11:38, 29 Lut 2012    Temat postu:

oo 525 MXC - mało popularny model, od zwykłego EXC różni się większym bakiem i innymi przełożeniami (krótsza 1, dłuższa 6) olej spokojnie możesz zmieniać co 10-15mth, co do asfaltowania - załóż duże zębatki i się nie martw, ok 130km/h mozna latać.

pozdro
Blabo
PostWysłany: Śro 10:33, 29 Lut 2012    Temat postu: 525 MXC servis?

Witam
Jestem nowy, na tym forim. A tematyka KTM jest mi obca .jakiś tydzień temu kupiłem 52 5MXC 2005r. Maszyna jest ok , tylko zastanawia mnie kilka spraw .
Np. Musze przez jakiś tydzień lub dwa jeździć nim do pracy (30 km)ok.i teraz pytanie czy olej w silniku przy takim uŻywaniu to muszę zmieniać co 5 moto/h ?
I jaka szybkość jest bezpieczna dla motoru (chodzi mi o obroty silnika).w terenie nigdy sie nie trzyma tych samych obrotów przez 20-30min.
Więc nie chciał bym czegoś z piep..... Bo nie o to chodzi żeby go zajezdzić.
Pozdro.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group