Autor Wiadomość
Nabru121
PostWysłany: Nie 13:52, 05 Lis 2017    Temat postu:

U mnie śruba była pęknieta i nawet wykretak nie dał rady bo pekł karter. Pozostało rozwiercić a poźniej reszte wydłubac i przegwintowac
thcoca
PostWysłany: Nie 12:45, 05 Lis 2017    Temat postu:

niestety jestem aktualnie w robocie ale po powrocie skorzystam z waszych rad Wink
LukAs
PostWysłany: Pią 1:01, 03 Lis 2017    Temat postu:

U mnie w rfs dospawaliśmy nakrętkę i poszło bez problemu. A potem kupiłem śrubę już na klucz 13 Smile Od tamtej pory nie ma problemu.
babel
PostWysłany: Czw 21:20, 02 Lis 2017    Temat postu:

KristofSX napisał:
babel napisał:
Nie wiem czy to sie sprawdzi w Twoim przypadku - ale za czasów PRLowskiem motoryzacji w produktach FSO zawsze był problem aby odkręcić odpowietrznik z zacisku hamulcowego.
Jakiś mechanik mi podpowiedział wtedy - że podgrzać odpowietrznik i polać zimną wodą - i faktycznie po tej operacji się odkręcały .
Tu zestaw materiałowy jest podobny - stalowy korek - alumniowy blok - może pomoże Smile


pomysł dobry ale stopi sie plastik w sitku i zrobi syf w silniku, raczej bym nie szedł tą drogą Wink


A fakt - o tym nie pomyślałem - 100% racji
e46
PostWysłany: Czw 11:35, 02 Lis 2017    Temat postu:

Chyba najlepiej nabić torx'a albo zadrzeć i odkręcić "po rusku" młotkiem i przecinakiem
KristofSX
PostWysłany: Czw 10:02, 02 Lis 2017    Temat postu:

babel napisał:
Nie wiem czy to sie sprawdzi w Twoim przypadku - ale za czasów PRLowskiem motoryzacji w produktach FSO zawsze był problem aby odkręcić odpowietrznik z zacisku hamulcowego.
Jakiś mechanik mi podpowiedział wtedy - że podgrzać odpowietrznik i polać zimną wodą - i faktycznie po tej operacji się odkręcały .
Tu zestaw materiałowy jest podobny - stalowy korek - alumniowy blok - może pomoże Smile


pomysł dobry ale stopi sie plastik w sitku i zrobi syf w silniku, raczej bym nie szedł tą drogą Wink
babel
PostWysłany: Czw 9:27, 02 Lis 2017    Temat postu:

Nie wiem czy to sie sprawdzi w Twoim przypadku - ale za czasów PRLowskiem motoryzacji w produktach FSO zawsze był problem aby odkręcić odpowietrznik z zacisku hamulcowego.
Jakiś mechanik mi podpowiedział wtedy - że podgrzać odpowietrznik i polać zimną wodą - i faktycznie po tej operacji się odkręcały .
Tu zestaw materiałowy jest podobny - stalowy korek - alumniowy blok - może pomoże Smile
henio12323
PostWysłany: Czw 7:24, 02 Lis 2017    Temat postu:

mam dostep do każdej czesci z ktma, na forum daje jakieś rabaty, wiec co trzeba to pisz na PW to załatwie Very Happy
thcoca
PostWysłany: Czw 1:36, 02 Lis 2017    Temat postu:

Bić młotkiem próbowałem. Sądząc po tym jak sito z boku dokrecone oraz korek oleju podejrzewam, że wyjątku nie ma Very Happy to doje*krecone rownie dobrze Very Happy Fakt nie grzałem ale robiłem to na gorącym silniku. spróbóję waszych patentów
Henio itak planuje kapitalny remont, a o śróbę się zgłoszę do Ciebie. Może masz rownież sitko dolne ??
babel
PostWysłany: Śro 9:42, 01 Lis 2017    Temat postu:

Tak to jest jak ludzie dokręcają sitko na siłę - to sie dokręca 10nM wg serwisówki.

Zamów nową śrubę jest już na klucz 13 - a stara jak koledzy radzą
szo
PostWysłany: Śro 9:03, 01 Lis 2017    Temat postu:

jeszcze dodam żebyś w odpowiednią stronę odkręcał bo można łatwo się pomylić Very Happy
bully
PostWysłany: Śro 0:26, 01 Lis 2017    Temat postu:

precyzyjny spawacz przyspawie ci śrube, a na początek spróbuj wbić torxa i zagrzej palnikiem do min 100st przed próbą odkręcania.
Komuś przyspawałem nakrętkę i jeszcze długi czas z tym jeździł Very Happy
henio12323
PostWysłany: Wto 19:46, 31 Paź 2017    Temat postu:

a co ci da rozpołowienie silnika ? Very Happy

opcji jest wiele - np młotek i przecinak

zabicie torxa

zabicie torxa/ ampula i obspawanie

ja jak miałem problemy to popukałem troche młotkiem zeby poluzowac gwint, czasem troche grzałem czyms dookoła, przecinakiem szło bezproblemu, oczywiscie sruba do wymiany

jakbys takiej potrzebował to pisz mam od ręki
thcoca
PostWysłany: Wto 19:32, 31 Paź 2017    Temat postu: EXC 525 dolne sitko

Witam wszystkich forumowiczów. Stałem się posiadaczem ktm exc 525. wymieniałem dziś olej i... niestety okazało się, że śruba dolnego sitka jest wytarta i nie ma mozliwosci odkrecenia.
Macie jakieś sposoby na odkręcenie?? Czy na spokojnie rozpołowić silnik ??

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group